2026-06-26, 22:09
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cutthethroat
Ja, tjejer jagar kärlek/killar i flock, de har typ samma taktik som en vargflock.
Hela flocken omringar dig när det ska raggas/tafsas.

Vi killar är mer som en lejonhane, vi väljer ut det kvinnliga "bytet" i förväg och koncentrerar oss sedan på henne...

Sant det stämmer med min lägesbild också. Tjejer som tafsar på oss vill visa sig coola inför kompisarna. Eller så skickar tjejgänget fram en tafsare för att kolla om läget är grönt. Kan även vara lite äldre snyggingar som jagar ensamma utan vargflocken.

Yes när vi vill ha någon så är vi som farliga lejon.
Citera
2026-06-26, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Sant det stämmer med min lägesbild också. Tjejer som tafsar på oss vill visa sig coola inför kompisarna. Eller så skickar tjejgänget fram en tafsare för att kolla om läget är grönt. Kan även vara lite äldre snyggingar som jagar ensamma utan vargflocken.

Yes när vi vill ha någon så är vi som farliga lejon.

Det är otäckt när ett tjejgäng ställer sig i en ring runt en och det kommer händer från alla håll.
Citera
2026-06-27, 02:26
Medlem
Hänt ett flertal gånger i min ungdom, när man var kring 20-30 års ålder att nån tjej grabbat tag i skrevet på en. På krogen alltså. Inte riktigt uppskattat det alls. Däremot när de tar ens händer och lägger dem på deras bröst var uppskattat. Men det slutade när man blev äldre.
Citera
2026-06-27, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Det är otäckt när ett tjejgäng ställer sig i en ring runt en och det kommer händer från alla håll.
Ja, fy fan, huhh...
I det läget har man bara ETT val för att klara sig ur tjejernas gängtafsande, om du ska lyckas ta dig helskinad ur tafsfällan de riggat.

Skrämma iväg dom med byxormen.
Tjejer brukar vara livrädda för byxormar, ja de är rädda för alla andra ormar också för den delen...
Senast redigerad av Cutthethroat 2026-06-27 kl. 03:27.
Citera
2026-06-27, 12:18
Medlem
Link04s avatar
Citat:

Haha ja man blir skakig bara man tänker på det.
Citera
2026-06-27, 12:21
Medlem
bomhulls avatar
Nyfiken vilken reaktion man skulle få. Kanske skulle testa på någon som sänder ut rätt vibes😉 Brukar få blickar ifrån män ibland då jag ser ganska bra ut
Citera
2026-06-27, 14:09
Medlem
PhTDs avatar
Det verkar ju för det mesta hända på krogen, eller motsvarande miljöer. Har ni annars blivit utsatta på mer neutrala ställen som arbetet eller där man inte skulle förvänta sig det?
Citera
2026-06-27, 14:15
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Lite nyfiken bara, hur ofta händer det då, och var? Själv har jag aldrig hört om att kvinnor har omringat en man, bara det omvända.
Citera
2026-06-27, 14:49
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Nyfiken vilken reaktion man skulle få. Kanske skulle testa på någon som sänder ut rätt vibes😉 Brukar få blickar ifrån män ibland då jag ser ganska bra ut

Testa o nyp halaltarzan i rumpan 🙂
Citera
2026-06-27, 14:56
Medlem
Kleiners avatar
Är du nu säker på att det är en bra ide? Vill man ha en tokig Latina brud efter sig, haha?

Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Testa o nyp halaltarzan i rumpan 🙂
Senast redigerad av Kleiner 2026-06-27 kl. 15:02.
Citera
2026-06-27, 14:58
Medlem
Citat:
Du är skadad i psyket. När fan händer det att kvinnor omringar och vill ta på mannen. Är du psykotisk eller. Är du misogyn lider av kvinnoskräck
Citera
2026-06-27, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skriftbyte
Det är precis min tanke så när jag låtsades som att jag inte förstod och gick in i ett annat rum för att ”fixa med något annat” så var han ju röd som en tomat sen och ”plötsligt” botad från smärtan när jag kom in igen.
Och ja jag tror många kvinnor vanligtvis annars kommer till ”undsättning” när män både önskar det och inte önskar det.
Jag fungerar lite mer som en man bland män jag finner oattraktiva eller helt enkelt inte är intresserade av. Så antingen blir jag obekväm om jag känner obehag inför situationen eller så börjar jag prata om typ bajs haha
Var iväg igår som omväxling och drack lite. Ville inte svara när jag var onykter.

Ta hand om dig ❤️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in