2026-06-26, 20:30
Medlem
PhTDs avatar
Hur tänker du där? Skulle det vara typiskt för incels att ljuga om att kvinnor tafsar på dem? För vem ljuger de i så fall och varför?

Citat:
Ursprungligen postat av BananaChiquita
Lögnen från en incel. Att kvinnor tafsar på dem
Citera
2026-06-26, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhTD
Hur tänker du där? Skulle det vara typiskt för incels att ljuga om att kvinnor tafsar på dem? För vem ljuger de i så fall och varför?
Ja de påstår väldigt mycket…
Citera
2026-06-26, 20:36
Medlem
PhTDs avatar
Citat:
Ja de påstår väldigt mycket…

Fler exempel på det? Känner du många incels?
Citera
2026-06-26, 20:59
Medlem
Citat:
Lögnen från en incel. Att kvinnor tafsar på dem
Beror väl på hur man ser ut?

Chansen att kvinnor tafsar ökar naturligtvis om man är snygg, som mig.

Har som sagt blivit oönskat tafsad på ett otal gånger genom åren, alltså att de tafsat utan att det varit uppskattat av mig.
Om jag vill ha massa tafsande händer här och där på min kropp så väljer jag ut de snyggaste tjejerna till det, självklart.

Om du är en fet, ful, incel lär ingen tjej komma på tanken att tafsa, tvärtom.
Citera
2026-06-26, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Ja varför nyper tjejerna oss i häcken när dom är fulla?
Ja, eller varför nyper tjejerna oss i häcken när dom är FULA?
Det är ju meningslöst, när det finns snygga tjejer som gör samma sak...
Citera
2026-06-26, 21:14
Medlem
Citat:
De kanske råkar komma åt. Händer det att de säger ”oj förlåt!”?
Jag har tex varit ute för att när man står och tex väntar på något/någon, då dyker det upp en kvinna och ställer sig så nära att våra höfter trycks mot varandra.
Jag flyttar mig 30cm men hon följer efter och gör samma tryckande med höften igen.
Detta fast det finns flera meter ledigt runt om att stå på.

Eller man sitter på apoteket eller liknande och väntar, tro på fan att det dyker upp nån kåt kärring, sätter sig såå nära att våra lår ligger mot varanda, jag flyttar mig 10cm, hon spretar isär sina ben för att våra lår då fortfarande ska ha kontakt.

Sedan så får man ett sjukt leende när man kollar med ett förvånat " vad sysslar du med" på henne.
Citera
2026-06-26, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cutthethroat
Jag har tex varit ute för att när man står och tex väntar på något/någon, då dyker det upp en kvinna och ställer sig så nära att våra höfter trycks mot varandra.
Jag flyttar mig 30cm men hon följer efter och gör samma tryckande med höften igen.
Detta fast det finns flera meter ledigt runt om att stå på.

Eller man sitter på apoteket eller liknande och väntar, tro på fan att det dyker upp nån kåt kärring, sätter sig såå nära att våra lår ligger mot varanda, jag flyttar mig 10cm, hon spretar isär sina ben för att våra lår då fortfarande ska ha kontakt.

Sedan så får man ett sjukt leende när man kollar med ett förvånat " vad sysslar du med" på henne.
Ja men vissa människor är så, oavsett kön. Håller med om att man hoppar till. Vill gärna ha lite avstånd från andra människor. Blir väldigt varmt när de kommer för nära också
Citera
2026-06-26, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhTD

Fler exempel på det? Känner du många incels?
Det räcker ju med att läsa här
Citera
2026-06-26, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skriftbyte
Var med om en kollega som låtsades få ont i nacken ”plötsligt”. Verkligen sååååå ont. Han ville antagligen ha massage då han försökt närma sig mig flertalet gånger samt tafsat på min händer. Min mentor som jag indirekt var beroende av.
Låtsades som att jag inte förstod vad han försökte med. När han märkte att jag inte var så samarbetsvillig slutade det ”plötsligt” göra ont i nacken.
Tror jag gick hem tidigare den dagen också.
Detta är ju ett typisk exempel på när kvinnor tar sig tillfälle att tafsa på en man.

Räcker att man säger aj, så kommer hela kvinnoflocken springande med sina händer och ska "massera," va fan, om jag vill ha massage frågar jag väl någon av er...
Citera
2026-06-26, 21:21
Medlem
PhTDs avatar
Citat:
Det räcker ju med att läsa här
Aha! På så sätt alltså.
Citera
2026-06-26, 21:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cutthethroat
Detta är ju ett typisk exempel på när kvinnor tar sig tillfälle att tafsa på en man.

Räcker att man säger aj, så kommer hela kvinnoflocken springande med sina händer och ska "massera," va fan, om jag vill ha massage frågar jag väl någon av er...
Det är precis min tanke så när jag låtsades som att jag inte förstod och gick in i ett annat rum för att ”fixa med något annat” så var han ju röd som en tomat sen och ”plötsligt” botad från smärtan när jag kom in igen.
Och ja jag tror många kvinnor vanligtvis annars kommer till ”undsättning” när män både önskar det och inte önskar det.
Jag fungerar lite mer som en man bland män jag finner oattraktiva eller helt enkelt inte är intresserade av. Så antingen blir jag obekväm om jag känner obehag inför situationen eller så börjar jag prata om typ bajs haha
Citera
2026-06-26, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Det låter sunt. Det är intressant ändå hur olika folk reagerar vid tafsning. Jag har aldrig blivit illa berörd när tjejer pillat på mig, jag tycker bara det är en kul grej.

Jag har en teori - om en kille tafsar på en tjej så måste ni nästan bli arga och tydligt markera att ni inte gillar det för annars riskerar ni att få fanskapet efter er resten av kvällen. Vi killar har inte det problemet på samma sätt. Om en tjej raggar på mig och kanske känner lite på röven och jag inte är intresserad så märker hon det och försvinner vidare till sitt tjejgäng.

Betyg på analysen?
Ja, tjejer jagar kärlek/killar i flock, de har typ samma taktik som en vargflock.
Hela flocken omringar dig när det ska raggas/tafsas.

Vi killar är mer som en lejonhane, vi väljer ut det kvinnliga "bytet" i förväg och koncentrerar oss sedan på henne...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in