2026-06-26, 23:00
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyTikka
Adr*an möjligen? (*i) Efternamn börjar på W

Varit min gissning hela tiden att det skulle vara han. Men kan såklart ha fel

Ja precis visste inte riktigt namnet men det du skrev stämmer. Han är det och jag vet att det är han..
Citera
2026-06-26, 23:57
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blubb99
Njaj, har fått indikationer på att det är Er*k Wåhl*n. Har aldrig hört något gott om denne. Och svårt att hålla på gränserna med lite alkohol i kroppen.

Vad jag vet är han inte på psykiatrin, han är distriktsläkare på vårdcentral. Där har i alla fall jag träffat han ett par gånger.
Citera
Igår, 00:34
  #39
Medlem
Hur säker är du?
Citat:
Ursprungligen postat av Aryanchild
Ja precis visste inte riktigt namnet men det du skrev stämmer. Han är det och jag vet att det är han..
Citera
Igår, 00:41
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Stackars sexgalning till man som inte kan säga nej till sex.



"Troligare" enligt vem? Läkare är ofta psykopater så varför du tror på läkaren är ju bra konstigt. Predatorer söker sig dessutom till dessa yrken, som peddon söker sig till scouterna, katolska kyrkan och förskolor..

Och kvinnor blir strippor och prostituerade mm.
Citera
Igår, 07:30
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trollmongot
Och kvinnor blir strippor och prostituerade mm.
Ja drömyrken för så många kvinnor
Citera
Igår, 08:34
  #42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MrDoomsday
Den andra kvinnan som han hittade på en dejtingapp borde väl inte varit något problem? Även om hon senare "råkade" söka vård hos just honom också.. det är nog knappast ett sammanträffande, hon är minst lika skyldig själv, fel att belasta mannen för detta.

Den första kvinnan kan ju ha varit en nymfoman som satt och flörtade med honom under mötena för att senare släppa til såfort hon fick chansen, för att senare ångra sig. Men sådant tar man aldrig hänsyn till, är det en man så måste denna straffas!

Gubben var väl singel so what, fel att belasta män för sådana här förföriska kvinnors beteenden kan man ju tycka.
Fel att belasta mannen? Han borde ju inte tagit kvinnan som patient utan rekommenderat en kollega.
Citera
Igår, 11:15
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aryanchild
Ja precis visste inte riktigt namnet men det du skrev stämmer. Han är det och jag vet att det är han..

Han alltså:
https://www.sverigesradio.se/artikel/lakarkritik-mot-sjalvskrivna-journaler-hittar-pa-egna-ord
Citera
Igår, 11:34
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo21
Han alltså:
https://www.sverigesradio.se/artikel/lakarkritik-mot-sjalvskrivna-journaler-hittar-pa-egna-ord

Ja precis han, vet att han jobbat där i ca 6 år och han har slutat nyligen har jag fått veta när jag frågat om honom då han är ett jävla as och alltid tyckt!
Citera
Igår, 12:01
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrDoomsday
Den andra kvinnan som han hittade på en dejtingapp borde väl inte varit något problem? Även om hon senare "råkade" söka vård hos just honom också.. det är nog knappast ett sammanträffande, hon är minst lika skyldig själv, fel att belasta mannen för detta.

Den första kvinnan kan ju ha varit en nymfoman som satt och flörtade med honom under mötena för att senare släppa til såfort hon fick chansen, för att senare ångra sig. Men sådant tar man aldrig hänsyn till, är det en man så måste denna straffas!

Gubben var väl singel so what, fel att belasta män för sådana här förföriska kvinnors beteenden kan man ju tycka.

En riktig femme fatal kan man gissa. Jag tror att många kvinnor känner attraktion till sina läkare och det har säkert hänt här. Överdrivet att lasta honom för det. En kvinna med Bipolär diagnos i manisk fas kan vara väldigt sexuell.
Citera
Igår, 12:02
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyTikka
Ja precis han, vet att han jobbat där i ca 6 år och han har slutat nyligen har jag fått veta när jag frågat om honom då han är ett jävla as och alltid tyckt!

31 nu? Började han sin ST på psyk vi 25 års ålder?
Mamma och pappa måste ha varit stolta 🙏🏻
Varit…..
å andra sidan sen han ut att fortfarande bo hemma…. Vem gör det efter 30?!? Förstår om det är svårt att dejta då, läkare eller ej.

Verkar vara en intressant karaktär det här….
Citera
Igår, 12:06
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Det är ju kvinnorna som blir våta i trosorna och inte kan hålla tassarna borta från läkaren Men som vanligt är ni ju offer. Inget egetansvar överhuvudtaget.

Haha, underbart skrivet. Du har en ganska generell syn på kvinnor du. "våta i trosorna" "kan inte hålla tassarna borta". Ja, vad säger man.
Citera
Igår, 12:16
  #48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnkenGutekis
31 nu? Började han sin ST på psyk vi 25 års ålder?
Mamma och pappa måste ha varit stolta 🙏🏻
Varit…..
å andra sidan sen han ut att fortfarande bo hemma…. Vem gör det efter 30?!? Förstår om det är svårt att dejta då, läkare eller ej.

Verkar vara en intressant karaktär det här….

Om jag inte missminner eller missuppfattat så var han underläkare först innan sin AT och han har inte varit ST särskilt länge, nåt år bara tror jag.
Ja att han står skriven hemma hos föräldrarna i intressant, han har inte bytt adress ens vid studierna..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in