Citat:
Ursprungligen postat av
MyTikka
Ja precis han, vet att han jobbat där i ca 6 år och han har slutat nyligen har jag fått veta när jag frågat om honom då han är ett jävla as och alltid tyckt!
31 nu? Började han sin ST på psyk vi 25 års ålder?
Mamma och pappa måste ha varit stolta 🙏🏻
Varit…..
å andra sidan sen han ut att fortfarande bo hemma…. Vem gör det efter 30?!? Förstår om det är svårt att dejta då, läkare eller ej.
Verkar vara en intressant karaktär det här….