2026-06-27, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Så kan det absolut vara. Till synes helt normala män döljer fullkomligt sinnessjuka perversioner mitt framför näsan på intet ont anande grannar. #785

Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
...och goda vänner
Till skillnad mot vad många tror så är de flesta förövarna närmare familjen där föräldrarna och normala vänner litar på dem och inte vill tro så illa.
#785 må vara barnslig och inte legat på nio år men inte fan släpper man ett barn i närheten av honom.
Citera
2026-06-27, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Till skillnad mot vad många tror så är de flesta förövarna närmare familjen där föräldrarna och normala vänner litar på dem och inte vill tro så illa.
#785 må vara barnslig och inte legat på nio år men inte fan släpper man ett barn i närheten av honom.
Naturligtvis är det så. Hade jag trott att någon i min närhet hade sådana här tendenser hade jag sagt upp bekantskapen för länge sedan. Och så klart kommer det här som en chock för familj och vänner, men man måste ju A, vara läskunnig, och B, kunna ta till sig ny information. Det som står i 785:s logg gör det mycket tydligt att han inte ska vara i närheten av barn. Och tydligen har omgivningen begripit det, annars hade han väl inte flyttat.

Citera
2026-06-27, 11:08
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Han hade jag alldeles glömt bort, han den ”stackaren” har ju ingen snurr efter sig som påminner om hans existens. Frun lär ju inte blivit glad men någon mer information har inte framkommit.

Ja, det finns några "guldkorn" som är värda att ta fram ibland, eller kanske borde kalla svinpälsarna kattguld istället.

En modern dumpenklassiker är ju String och Ananas 762

Undrar om han ligger och solar i stringtrosor med en butplug intryckt och vill bli påtryckt i pastejköket, solen skiner ju och vresig han så lyser den nog även där den inte borde.

https://dumpen.se/2026/04/07/string-och-ananas-norrkoping-762/
Citera
2026-06-27, 11:18
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jag trodde vi diskuterade fittmagneterna som hamnar på Saras blogg i denna tråd? Vad du pratar om har jag ingen aning om men det låter spännande men kanske inte passar in så bra just här vännen.

Jag vill ha info om #135 dvs Carlos från Mellanöstern. Flyttlasset skall enligt skribenten Lysturken ha gått då det blev lite hett på hemmaplan där Carlos gav order till den kåta fjortisen aka Dumpens upprunkare att gå 20 meter bakom honom så inte grannarna skulle misstänka något fuffens men efter denna långkörare (30 min) så är nog Carlos rökt ändå. Fantastiskt rolig konfrontation och skönt att Patrik inte var med för då hade han fuckat samt gjort videon kort.

Så här ska det se ut när Dumpen är i farten, högsta poäng!

Helvete vad cool hon är damen med Dumpentröja som knuffar undan Sara och tar över showen.

Jag förstår att Dumplingarna behövde varsin Gula Blend i slutet, bra tv. Mera mera, tack.

#135 är en klassiker, han är den enda Gäddan som inte velat lämna konfrontationen dom fick ju nästan ringa polisen för att bli av med honom.
Citera
2026-06-27, 11:23
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Det bisarra är att i princip hela världen kan se honom knulla sig själv med den där dildon.
Även om han skulle flytta till ett annat land på andra sidan Jorden så finns den där vidriga videon kvar ute på etern för hela världen att beskåda.
Även om han skulle gömna sig sittande på nått sunkhak i Thailand så finns det ändå en teoretisk risk att någon därborta skulle råka se hans sjuka video och känna igen honom.

Hur går man vidare efter en sån här grej?

Ja du, det gör man nog inte.

352
Citera
2026-06-27, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
#135 är en klassiker, han är den enda Gäddan som inte velat lämna konfrontationen dom fick ju nästan ringa polisen för att bli av med honom.

Haha ja #135 är en ettrig jävel och jag tror definitivt inte att han kommer glömma vad "wisemind" betyder, inte jag heller tack vare Dumpen. Whiskeyrösten (Saras kollega) känns som en nyexaminerad psykolog som drar till med begrepp i skarpt läge som hon egentligen inte behärskar men jag gillar det.

Kuken Carlos må vara högutbildad men han fattade inte ett jävla dugg vad hon snackade om, hoppas sonen som rattar raggarbilen lärde sig något när han fick följa med mamma på jobbet. Sara trär åtminstone på sina barn skyddsväst när dom följer med henne till jobbet.

Underhållningen #135 är aldrig fel om man måste slå ihjäl en halvtimme.
Citera
2026-06-27, 12:54
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelfittan
Nu är ju inte 785 ”till synes normal”. Han har ju tydligen egenskaper som gör honom onormalt populär bland kvinnor.
Jo, det säjs ju att #785 besitter en alldeles särskild attraktionskraft på det motsatta könet, åtminstone om vi får tro hans gode vän och vapendragare Loopmelon. Själv ställer jag mej ytterst skeptisk till påståendet. Jag kan t o m sträcka mej så långt som att hävda att det är en ren lögn.
Citera
2026-06-27, 13:02
Medlem
Citat:
Haha ja #135 är en ettrig jävel och jag tror definitivt inte att han kommer glömma vad "wisemind" betyder, inte jag heller tack vare Dumpen. Whiskeyrösten (Saras kollega) känns som en nyexaminerad psykolog som drar till med begrepp i skarpt läge som hon egentligen inte behärskar men jag gillar det.

Kuken Carlos må vara högutbildad men han fattade inte ett jävla dugg vad hon snackade om, hoppas sonen som rattar raggarbilen lärde sig något när han fick följa med mamma på jobbet. Sara trär åtminstone på sina barn skyddsväst när dom följer med henne till jobbet.

På tal om 588 Raketcepet, hur tror du han har det? Godiset slut, sockerbeorendet kickar in? Han kanske försöker stilla det med ordbajs?
Citera
2026-06-27, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jo, det säjs ju att #785 besitter en alldeles särskild attraktionskraft på det motsatta könet, åtminstone om vi får tro hans gode vän och vapendragare Loopmelon. Själv ställer jag mej ytterst skeptisk till påståendet. Jag kan t o m sträcka mej så långt som att hävda att det är en ren lögn.

Motsatta könet? Tror det gäller båda, faktiskt. Han dansade, om nu kan kalla dessa steg för dans, tillsammans med Christer Björkmans make, i samma uppträdande med Christer.

Tar tillbaka båda, tror det gäller bara ena könet. Var nog en riktig korvfest på hotellet efteråt.

Ps Till skillnad mot Gipsy, som ordbajsar om Dumpen, gäller mina ord ALLTID en gädda.
Citera
2026-06-27, 15:30
Medlem
Det här är en riktigt sjuk jävel med rejäl fallhöjd.
”Världskändis” och offentlig person på den lilla orten men som blev fartblind av berömmelsen och trodde sig stå över allt som krävs av normalt mänskligt beteende.

Riktigt bra konfrontation.
https://dumpen.se/2024/02/19/kentl/

Någon som vet hur det gick sen?
Senast redigerad av Vedklyv1980 2026-06-27 kl. 15:41.
Citera
2026-06-27, 17:11
Medlem
Citat:

Kul se dig! Hur är det med 588, tror du? En jävla tur han inte hade med sig barn på jobbet.

785 är också en lismande typ. Dansat med Christer Lindarw till råga på allt. Tror du 588 har gjort det? Eller låtit Christer ta en tur på den förhudsförträngde-raketen? Istället för att jaga barn, borde 588 ha jagat tag på en läkare för att åtgärda det där.

https://dumpen.se/2025/04/02/raketmannen-linkoping-588/
Senast redigerad av anorto 2026-06-27 kl. 17:21.
Citera
2026-06-27, 17:53
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Har bara sett två gäddor som blivit helt hysteriskt försvarade, 746 ich 785. Finns där fler som jag har missat?
Jag kan inte komma på någon mer såhär på rak arm. Det brukar ju mest vara allmänt försvar av gäddorna och inte som i fallen med #746 och #785 där "goda vänner" dyker upp i tråden och krampaktigt försvarar asen. Apropå #746, imorgon kl 14 är det visning av pedofilnästet. I beskrivningen av objektet skriver mäklaren "Med sina fyra rum, inklusive 2-3 sovrum, kommer ni ha gott om utrymme för både vardagsmys och festligare tillställningar. Eldstaden väntar på att sprida värme och skapa mysiga stunder när höstmörkret smyger sig på. Perfekt för dem som älskar att kura ihop sig med en god bok eller kanske en kopp te." Här borde mäklaren fortsatt med att lägga till lagt till "Eller varför inte ägna er åt depraverade intressen som att titta på övergreppsmaterial på både småbarn och djur eller kanske chatta med pedofilmammor?". Ordet "mys" klingar väldigt illa i mina öron i just det här fallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in