2026-06-26, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
från hans sajt:

"Möt Benjamin Löhndorf
Jag är coach, författare, bodybuilder och biohacker. I över ett decennium har jag fördjupat mig i det som faktiskt fungerar — peptider, hormoner, kost, träning och återhämtning — och hjälpt hundratals män att uppnå en bättre version av sig själv."

Kul att han bara titulerat sig som flera olika saker som låter bra 😂

Vi som känner till — AI — vet hur den abusar de sträcken — Hela tiden. Är drygt att läsa en AI text — Då dessa jävla — förekommer hela tiden.

Han borde lägga till "egenskaperna" från första bilden av hans bio hacking kurs på den sista:

Dålig kost
Socker & snabbmat
Alkohol
Låg energi & motivation
Ohälsosamma vanor

Allt det stämmer ju in IDAG också, inte bara 2015 Benjoom skulle säga han såg mer hälsosam ut då med råge.
Senast redigerad av Mingydarkjew 2026-06-26 kl. 15:09.
Citera
2026-06-26, 17:23
Medlem
Cred till Zeb att orka sitta och lyssna i en hel timme på narcissist Benjoo, något jag aldrig hade fixat.
Citera
2026-06-26, 17:44
Medlem
Zeb i den senaste videon "jag är jätte artig" pan back to this
https://imgur.com/a/8fIPRW4
Citera
2026-06-26, 18:22
Medlem
1 hel timmes prime time svammel idag
Citera
2026-06-26, 18:49
Medlem
Inte för att snacka skit om hemsidan Zeb byggt, men det är inte 2010 längre

Vilken drag and drop website builder som helst kan göra en sån där hemsida på en dag för 200kr, eller om du vill ha hemsidan på tex Wordpress så kan du anlita en kille på Fiverr för 500kr och få den levererad inom 24-48 timmar, hemsidan i sig är ganska basic och minimalistisk också

För övrigt så sitter ju Benjoo bara och glazar sig själv igenom hela videon, och det där med att han har varit världens hjälte som tagit hand om sin farsa i 10 år, städat och lagat mat osv, ja no shit, du var ju anställd som personlig assistent och fick lön för att ta hand om honom
Citera
2026-06-26, 20:17
Medlem
Shit Zeb är verkligen deprimerad! Sitter o bönar och ber tittare om hjälp att komma hem till Sverige! Samtidigt som Benjo är ivrig att marknadsföra Zeb, förmodligen för han vill ha pengar tbx! Zeb sitter verkligen i skiten, helt beroende av Benjo. Antagligen förnedrar han sig dagligen till Benjo, måste be om mat, cigaretter, kaffe etc. Inte konstigt han är deprimerad. Såg ut som det kröp i hela hans kropp när Benjo talade till nationen i evigheter som vanligt, han måste sitta och lyssna kan inte gå därifrån, inte säga ifrån ingenting. För han vet inte hur han ska äta imorgon annars! Fyfan vilken situation
Citera
2026-06-26, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Shit Zeb är verkligen deprimerad! Sitter o bönar och ber tittare om hjälp att komma hem till Sverige! Samtidigt som Benjo är ivrig att marknadsföra Zeb, förmodligen för han vill ha pengar tbx! Zeb sitter verkligen i skiten, helt beroende av Benjo. Antagligen förnedrar han sig dagligen till Benjo, måste be om mat, cigaretter, kaffe etc. Inte konstigt han är deprimerad. Såg ut som det kröp i hela hans kropp när Benjo talade till nationen i evigheter som vanligt, han måste sitta och lyssna kan inte gå därifrån, inte säga ifrån ingenting. För han vet inte hur han ska äta imorgon annars! Fyfan vilken situation

Ja det kan inte vara lätt att vara Benjoos Sugar Baby, men jag tror också att Zebs situation inte är så hopplös som man kan tro, han har tillräckligt med pengar till en flygbiljett eller kan få tag på en, kostar kanske 2-3k max, sen i Sverige hade han fått hjälp på nåt sätt, tror inte han skulle hamnat på gatan iallafall, enl mig så är det endå ett aktivt val att befinna sig i Vietnam

Tror bara det är en tidsfråga nu innan han drar iväg till Sverige igen med datorn som livförsäkring
Citera
2026-06-26, 21:45
Medlem
Citat:
Ja det kan inte vara lätt att vara Benjoos Sugar Baby, men jag tror också att Zebs situation inte är så hopplös som man kan tro, han har tillräckligt med pengar till en flygbiljett eller kan få tag på en, kostar kanske 2-3k max, sen i Sverige hade han fått hjälp på nåt sätt, tror inte han skulle hamnat på gatan iallafall, enl mig så är det endå ett aktivt val att befinna sig i Vietnam

Tror bara det är en tidsfråga nu innan han drar iväg till Sverige igen med datorn som livförsäkring

Som jag skrev tidigare så börjar Zeb prata om hur bra tjack är. Eller som han kallar det ADHD medicin. Förhoppningsvis blir inte Benjoo en tjackpundare.

Det som med all sannolikhet kommer att hända är att Zeb säljer datorn. Då har han råd att flyga hem till Sverige.
Citera
2026-06-26, 21:54
Medlem
Gissar att Zeb inte kan något om att koda alls. Det är bara någon A.I som trollat fram det där.

https://www.biobenjoo.se/

Komisk hemsida.

Riktiga män. Riktig transformation.

1000+ hjälpta män. Överdriver han inte en smula?
Senast redigerad av buffalo3tys 2026-06-26 kl. 22:48.
Citera
2026-06-26, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Som jag skrev tidigare så börjar Zeb prata om hur bra tjack är. Eller som han kallar det ADHD medicin. Förhoppningsvis blir inte Benjoo en tjackpundare.

Det som med all sannolikhet kommer att hända är att Zeb säljer datorn. Då har han råd att flyga hem till Sverige.

Exakt, kommer nog inte dröja länge förrens någon liten Vietnamese köper datorn till ett rejält underpris och sen sitter och tittar på anime porr på Benjoos fina laptop

Man får ju hoppas att han klarar sig utan att falla ännu lägre ner i drog träsket, hans tidigare coping strategier har ju bestått mestadels av Godis, Gräs och Bola med en jävla massa Tren, men skulle inte bli förvånad om han blivit introducerad till ny "medicin" av sin kumpan före hemresan
Citera
2026-06-26, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys

Benjo har möjlighet att hjälpa honom med flygbiljett, men väljer aktivt att låta bli, och hålla han runt lillfingret istället. Denna situationen passar Benjo perfekt, han får känna sig behövd och viktig. Medans Zeb går i sönder, han hade fruktansvärt svårt att ens le i senaste videon, riktigt deppig. En jävla kass kompis Benjo är! Hjälper honom med dator och annat för det gynnar honom själv. Men när det handlar om Zebs känslor och vad han vill och behöver, ställer Benjo inte upp. Hemsida, looks maxxing och content till Benjo är det enda som räknas! Jag hejar på Zeb! Stackaren som tvingas lyssna på Benjos monologer dagligen, för att ens få hjälp med mat etc för dagen förmodligen.
Citera
2026-06-26, 23:11
Medlem
Citat:
Exakt, kommer nog inte dröja länge förrens någon liten Vietnamese köper datorn till ett rejält underpris och sen sitter och tittar på anime porr på Benjoos fina laptop

Man får ju hoppas att han klarar sig utan att falla ännu lägre ner i drog träsket, hans tidigare coping strategier har ju bestått mestadels av Godis, Gräs och Bola med en jävla massa Tren, men skulle inte bli förvånad om han blivit introducerad till ny "medicin" av sin kumpan före hemresan

En sak som Benjoo tjatat om är ju att ingen gör som honom. Alltså är öppen med sitt steroidmissbruk.
Ändå får han reda på gång på gång varför det är så. Typ bli bannad från alla gym i sin stad. Och två husrannsakan av polisen.

Blir intressant vad som kommer hända härnäst. Han pratade en del om skatteverket.
Sedan är de ju ganska uppenbart att han agerar som kran till sina klienter.
Kommer det att fungerar att gömma sig i Vietnam?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in