2026-06-26, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Norge vilar ju sina bästa spelare för att de räknar med att gå långt. Inga konstigheter. Jag trodde faktiskt att t.ex. Tyskland skulle göra detsamma mot Ecuador i går, men icke. Där vill man ha ett ännu mer samspelt lagmaskineri, o.s.v.

Jag har satt Norge till kvarten minst
2026-06-26, 20:57
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Tråkigt att Norge vaskar idag
Hade sett fram emot Haaland mot MBappe
Har lite svårt för att man inte går in med bästa laget under ett VM så nu hoppas jag de åker på storstryk och får kritik för detta.
Läggmatcher är inte ok och fusk är lite typiskt Norge
Inget annat land skulle göra så.
Ja det visar på kass självkänsla att de går in med ett b-lag mot Frankrike. Synd jag hade ändå en del respekt för Norge innan detta.
2026-06-26, 20:58
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Håller ni på Frankrike eller Norge i denna match?

Man får väl ändå ta och hålla på våra grannbröder!

Jag vill se Mbappé slakta Messis 18 mål, han har 15 nu, de möter ju B-rödrafolket.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Vad fan håller Norge på med? Ska de lägga sig i fotbolls vm? Åk hem!

Kommer bli pinsamt om de förlorar mot Elfenbenskusten då Sverige passar dem bättre. Annars kan det vara klokt eftersom det är bara fyra dagars vila.

Dock väldigt respektlöst mot alla ditresta supportrar.
Medlem
Går nortugg rakt in i startelvan?
2026-06-26, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Norge vilar ju sina bästa spelare för att de räknar med att gå långt. Inga konstigheter. Jag trodde faktiskt att t.ex. Tyskland skulle göra detsamma mot Ecuador i går, men icke. Där vill man ha ett ännu mer samspelt lagmaskineri, o.s.v.

Tycker fortfarande att det är en konstig inställning. De får troligtvis möta Kroatien vid en förlust idag, och på det stora hela gör det rätt lite att vila spelare i en match.

Tror du inte Frankrike satsar på att gå långt? Ändå spelar det med bästa lag idag
Medlem
outback4s avatar
Lär ju bli afrikanskt lag för Norge i 16-delen ( Elfenbenskusten) så vad är bättre än att möta ett afrikanskt lag i sista matchen innan 16-del?
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Ja vafan är allt snack om att det är fegt och att man inte vågar möta Sverige bla bla bla

Smart som fan när man redan är vidare jag hade gjort samma
Det är ju så man SKA göra om man kan, tycker jag. Sen vore det ju lite kittlande om Norge slog Frankrike ändå utan Haaland och Ødegaard.
Citat:
Jag har satt Norge till kvarten minst
Minst kvarten, lätt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artsoppamedflask
Ja det visar på kass självkänsla att de går in med ett b-lag mot Frankrike. Synd jag hade ändå en del respekt för Norge innan detta.

Eller ett väldigt självförtroende att de tror de kommer gå långt och vill ha pigga spelare i slutet av turneringen..
Medlem
Senegal-matchen blir säkert mest intressant om de kan gå vidare om de gör typ 3 mål eller vad det nu var. Irak är inte bra och är redan ute så det kan öppna upp.
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artsoppamedflask

De har fått storhetsvansinne tyvärr och tror de ska vinna guld.
Pinsamt!

Nu håller jag på Frankrike.
2026-06-26, 21:00
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Håller ni på Frankrike eller Norge i denna match?

Man får väl ändå ta och hålla på våra grannbröder!
Håller inte på Norge nu när de kör med sitt b-lag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in