Igår, 09:00
  #1
Medlem
Drickbacks avatar
Omg 3.

Tabell
1. Frankrike 6p 6-1
2. Norge 6p 7-3
3. Senegal 0p 3-6
4. Irak 0p 1-7


Matcherna sänds på TV4


Fre 26/6
20:00 Studio TV4 (Brolin, Guidetti, Blommé & Fallahi)
21:00 Norge - Frankrike (Granqvist & Fjellström)
Arena: Boston Stadium

Fre 26/6
21:00 Senegal - Irak (Sundqvist)
Arena: Toronto Stadium


Slutspel
1I - 3C/D/F/G/H Tis 30/6 23:00
2E - 2I Tis 30/6 19:00

Om
USA - 3I Tors 2/7 02:00
1G - 3I Ons 1/7 22:00
Mexiko - 3I Ons 1/7 03:00
1L -3I Ons 1/7 18:00
Schweiz - 3I Fre 3/7 05:00
1K -3I Lör 4/7 03:30
Igår, 10:05
  #2
Medlem
Tavastehuss avatar
Sänds även i Yle med svenskt kommentatorspar, för dem som vill se matchen utan reklam. Så ”befinn er” i Finland är mitt tips.

Båda är vidare så man spelar för äran samt motståndet i kommande sextondel. Inget lag vill förlora är min gissning. Båda tror sig kunna gå långt och att visa upp sin bästa sida redan nu, liksom skrämma övriga lag, borde vara prio.

Frankrike är en maskin och bör vara favoriter.
Igår, 10:15
  #3
Medlem
Har sett fram emot Norge-Frankrike ett tag nu synd att det kanske blir en bajsmatch med massa reservspelare eftersom de antagligen vill vila sina bästa för 16ondelen?
Igår, 10:59
  #4
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus
Sänds även i Yle med svenskt kommentatorspar, för dem som vill se matchen utan reklam. Så ”befinn er” i Finland är mitt tips.

Båda är vidare så man spelar för äran samt motståndet i kommande sextondel. Inget lag vill förlora är min gissning. Båda tror sig kunna gå långt och att visa upp sin bästa sida redan nu, liksom skrämma övriga lag, borde vara prio.

Frankrike är en maskin och bör vara favoriter.
Är det manliga kommentatorer också i Yle?
Igår, 11:04
  #5
Medlem
Tavastehuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Är det manliga kommentatorer också i Yle?
Javisst.
Igår, 14:12
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghsw1
Har sett fram emot Norge-Frankrike ett tag nu synd att det kanske blir en bajsmatch med massa reservspelare eftersom de antagligen vill vila sina bästa för 16ondelen?
Tyvärr blir det så. Solbakken kommer byta många. Men blir förvånad om Solbakken vill låta Norge blir förnedrade. Vi får se.
Igår, 15:16
  #7
Medlem
Mbappe show! Nu kommer norge få åka av
Igår, 15:22
  #8
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Frankrike kommer få pisk. Haaland så klart.
Igår, 15:37
  #9
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Frankrike kommer få pisk. Haaland så klart.

Ja vi får hoppas norrmännen piskar dom jävla fransmännen!
Igår, 16:43
  #10
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Tycker inte matchen är given på något sätt, vad som helst kan hända om Norge får en bra start på matchen. De har onekligen ett extremt självförtroende i detta VM. Hade gärna sett att de piskade Frankrike, hade varit kul se ett nordiskt lag gå långt i detta VM.
Igår, 16:46
  #11
Medlem
Egil Selvik – Fredrik Aursnes, Leo Østigård, Henrik Falchener, Fredrik Bjørkan – Thelo Aasgaard, Patrick Berg, Kristian Thorstvedt – Oscar Bobb, Jørgen Strand Larsen Andreas Schjelderup.
Ahaaaahahaha.
Norge spelar taktiskt
Igår, 16:49
  #12
Medlem
Norge ställer upp med B-laget enligt NRK och TV2 Norge.

"
Norges elva, enligt TV2 och NRK: Egil Selvik – Fredrik Aursnes, Leo Østigård, Henrik Falchener, Fredrik Bjørkan – Thelo Aasgaard, Patrick Berg, Kristian Thorstvedt – Oscar Bobb, Jørgen Strand Larsen og Andreas Schjelderup.
"

Frankrike ryktas dock ställa upp med en stjärnspäckad start.

"
För enligt ansedda L’Equipe väntas en kvartett med Ousmane Dembélé, Kylian Mbappé, Michael Olise och Desire Doué leda fransmännens attacker.
"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in