Citat:
Ursprungligen postat av
ghsw1
Har sett fram emot Norge-Frankrike ett tag nu synd att det kanske blir en bajsmatch med massa reservspelare eftersom de antagligen vill vila sina bästa för 16ondelen?
Tyvärr blir det så. Solbakken kommer byta många. Men blir förvånad om Solbakken vill låta Norge blir förnedrade. Vi får se.