2026-06-26, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joeybananas
TV4 visar gratis (?)

Har inte tv tillgängligt bara PC gubben
[/quote]

Funkar det inte att trycka på ”Kanaler”?

Eller måste man ha konto för det också
2026-06-26, 20:54
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Vem är dvärgen som ser ut som ett barn i Norge?
2026-06-26, 20:55
Medlem
Håller ni på Frankrike eller Norge i denna match?

Man får väl ändå ta och hålla på våra grannbröder!
Medlem
Tjänar Norge på att torska denna? därför de vilar hela laget?
Medlem
Hur hade Frankrikes startelva sett ut om de valt att vila alla afrikaner?
Medlem
Blot-Svens avatar
Norge vilar ju sina bästa spelare för att de räknar med att gå långt. Inga konstigheter. Jag trodde faktiskt att t.ex. Tyskland skulle göra detsamma mot Ecuador i går, men icke. Där vill man ha ett ännu mer samspelt lagmaskineri, o.s.v.
Medlem
Donaldstrumpets avatar
T.o.m mer absurt
2026-06-26, 20:56
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Tjänar Norge på att torska denna? därför de vilar hela laget?
Dom vill hellre ha elfenben än Sverige.
Medlem
Madagascars avatar
Trist att Norge kör läggmatch. Jag hade sett framemot den här matchen. Haaland mot Mbappé...

Hpppas Frankrike vinner 10-0 eftersom norge kör feglir.
Senast redigerad av Madagascar 2026-06-26 kl. 21:00.
Bannlyst
Nu norska bröder får ni klå fransmännen så vi får ett returmöte!
Det vore bestebra!!
2026-06-26, 20:57
Medlem
Fegt av Norge men samtidigt är de smarta. De vet att Sverige väntar, skulle de sen vinna den väntar sannolikt Tyskland, skulle man i sin tur vinna den väntar sannolikt Nederländerna. Hade Sverige tur i sin VM-kval lottning och Play-ofgen kan vi snacka om att vi fick nitlotten i slutspelsträdet. Fattar inte varför spelarna inte gav allt mot Japan igår, kändes som att de gick på halvfart och vi utnyttjade inte vår fysik rätt. Att man hela tiden lät Ayari slå misslyckade frisparkar och hörnor när vi kunde utnyttjat spelarnas längd var så fruktansvärt uselt i en sån viktig match att man inte kan låta bli att känna besvikelse.

Brasilien hade varit en gynnsammare lott, de såg inte bra ut mot Skottland och har ett väldigt ålderstiget lag. Jag blir absolut inte förvånad om Japan slår dem. Tycker att Fifa kunde gjort mer om man nu hela tiden utvecklar massor av aspekter av Vm utformningen, kunde man också ha satt i rullning att slutspelsträdet lottas. Det tar lite udden av matcherna när lagen aktivt planerar för att lägga sig för att undvika ett visst motstånd i slutspelet.
2026-06-26, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Norge vilar ju sina bästa spelare för att de räknar med att gå långt. Inga konstigheter. Jag trodde faktiskt att t.ex. Tyskland skulle göra detsamma mot Ecuador i går, men icke. Där vill man ha ett ännu mer samspelt lagmaskineri, o.s.v.

Ja vafan är allt snack om att det är fegt och att man inte vågar möta Sverige bla bla bla

Smart som fan när man redan är vidare jag hade gjort samma

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in