2026-06-25, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av disparity
Lyckat att pissa bort den karriär han hade haft som veterinär om han bara hade kunnat tygla sina begär (793)
Akademisk utbildning och ett välbetalt, givande jobb borta i en handvändning. Jag blir faktiskt rädd och fundersam när jag läser om dessa gäddor, inte bara på grund av deras dragning till barn, utan också för att jag inser vilka impulsstyrda maskiner människor faktiskt är till den punkten att vi är beredda att offra allt för att tillfredsställa våra tillfälliga och ytliga kickar, vilka de än må vara, utan vidare eftertanke..

Jag tror inte att han går veterinärutbildning.
Det krävs toppbetyg från gymnasiet och han kan knappt uttrycka sig begripligt.
Nej, det kan möjligen vara någon kortare kurs som veterinärassistent eller liknande.
Citera
2026-06-25, 23:20
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Det är nog svårt att ha något mer pinsamt upplagt på nätet än där man står i kärringens klänning och kör upp en dildo i arslet och sen som grädde på moset dessutom försöka få till en dejt med ett barn förgripa sig på, vilken dåre skulle skämmas ihjäl förstår varför han ser skräckslagen ut.

352
Smygtransan #762 går inte av för hackor heller. Den där glittriga buttpluggen är svår att glömma, fast på ett helt annat sätt än #352s äckliga bajs. Uuääähhh...🤢🤢
Citera
2026-06-25, 23:39
Medlem
Citat:
Lyckat att pissa bort den karriär han hade haft som veterinär om han bara hade kunnat tygla sina begär (793)
Akademisk utbildning och ett välbetalt, givande jobb borta i en handvändning. Jag blir faktiskt rädd och fundersam när jag läser om dessa gäddor, inte bara på grund av deras dragning till barn, utan också för att jag inser vilka impulsstyrda maskiner människor faktiskt är till den punkten att vi är beredda att offra allt för att tillfredsställa våra tillfälliga och ytliga kickar, vilka de än må vara, utan vidare eftertanke..
Det är väl lika bra innan det där psykfallet (793) våldtar djur också
Citera
2026-06-26, 05:06
Medlem
UpAndGo2s avatar
Citat:
Akademisk utbildning och ett välbetalt, givande jobb borta i en handvändning.

Ja, jag vill påstå att den här mannen kan ha förlorat mer på sitt handlande än många andra som hamnat på Dumpen.

Citera
2026-06-26, 05:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UpAndGo2
Ja, jag vill påstå att den här mannen kan ha förlorat mer på sitt handlande än många andra som hamnat på Dumpen.

Alla har förlorat på sitt handlande och inte minst barnen.
Varje slusk som haft en sjuk baktanke om att begå övergrepp på ett barn, varje barn som tror att en ful vuxen kan ge dem snabbköpt lycka, varje barn som är så lojal mot sina föräldrar att de håller käft för att inte göra dem besvikna, de är alla de stora förlorarna.

Du kan inte gradera att någon är större förlorare än den andra.
#793 är äcklig men inte ensam i misären.
Vad gäller gäddorna så önskar jag dem alla att brinna i helvetet!
Senast redigerad av Vedklyv1980 2026-06-26 kl. 05:33.
Citera
2026-06-26, 11:57
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Nej usch och twii, nackskott på babbejäveln. Han är skyldigare än skyldig, det är en normal grej för dom här babbejävlarna för i islam gifte ju sig deras kära profet och hade sex med en liten flicka. Hoppas dom hittar honom snabbt!!

#793 är definitionen av usch och twii, allt som är fel i samhället paketerat som en dumpengädda. USCH OCH TWII!! 🤮
”Adam” kanske inte är lika dansant som vissa andra, men hans utbildning till veterinär kommer förstås gynna samhället otroligt mycket mer än avslagna dansare/pedo/audiofiler. Kan vara bra att tänka på kanske.

Jag har absolut inget emot ”babbar”, men peddos som dessutom agerar på sina snedvridna lustar, tycker jag brutalt illa om.

Skillnaden mellan Adam och 785 är i övrigt försumbar.
Citera
2026-06-26, 12:02
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Så sant så sant. Och även om man jobbar med att sälja ormolja till hifi så är det helt sjukt att försöka vittja internet för att förgripa sig på de barn man lyckats manipulera.
Citera
2026-06-26, 17:44
Medlem
#785 Är förmodligen en riktigt sjuk gädda eftersom han har kopplingar till dekadensens mekka(Mello)
Citera
2026-06-26, 18:17
Medlem
Någon mer som sitter och kollar in #785´s annons på Booli i hopp om att den ska uppdateras med bilder? Jag ser framför mig att det kommer att vara som att slungas tillbaka till sent 90-tal, kanske tidigt 00-tal då det fortfarande var coolt att åka till asien. Så istället för stockholmsvitt kommer det nog vara någon mörkröd vägg. Säkert en kornblå också. Vågar man även hoppas på en datorhörna?
Citera
2026-06-26, 18:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av goront
Någon mer som sitter och kollar in #785´s annons på Booli i hopp om att den ska uppdateras med bilder? Jag ser framför mig att det kommer att vara som att slungas tillbaka till sent 90-tal, kanske tidigt 00-tal då det fortfarande var coolt att åka till asien. Så istället för stockholmsvitt kommer det nog vara någon mörkröd vägg. Säkert en kornblå också. Vågar man även hoppas på en datorhörna?

785 lär väl dra till sydostasien när försäljning är klar. Där kan han leva gott på de pengarna och "förlusta" sig. Funderar ännu på vad Loopmelonen menade med 20 cm vs 12 cm. Kollar man på Christers läckta bilder, så har han en salami, som säkert är 20+, men att 785 har 12, det undrar jag hur Loopmelonen vet. 12 lär stämma på 785, han har inget "storkukslugn" om man säger så.
Citera
2026-06-26, 20:46
Medlem
https://dumpen.se/2024/08/18/rasmus-katt/

"Bort!"
Citera
2026-06-26, 21:36
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
https://dumpen.se/2024/08/18/rasmus-katt/

"Bort!"

Den Michelin gubben är intressant, hans 180 graders vändning när dom började prata om hans fru var underhållande.

467
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in