2026-01-22, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Vi bjöds ändå på det klassiska luvrycket. När han pep iväg förbi hörnet såg det ut som ur en filmscen.

En gädda som hade muskler och god mat att erbjuda. Skrev han att det var kämpigt att söka jobb?

Dumpen kan inte vara så bra att ha på sitt CV. Värt att tänka på för de som funderar på att begå gädderi.

Jag skummade igenom chatten bara, han skrev att han jobbar med kultur, men är ledig i två månader nu innan det drar igång. Han skrev även att han är barndomskompis med Per Andersson, och dom ses emellanåt när dom har tid.
Citera
2026-01-22, 19:40
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetMaster
Jag skummade igenom chatten bara, han skrev att han jobbar med kultur, men är ledig i två månader nu innan det drar igång. Han skrev även att han är barndomskompis med Per Andersson, och dom ses emellanåt när dom har tid.

Sågs blir nog inget mer umgänge nu.
Citera
2026-01-22, 19:41
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Du får gärna skicka PM med ID på #729 till mej.

Vill gärna ha på 729 med om någon vill dela med sig.
Citera
2026-01-22, 19:43
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Den här bilden fick dårens kuk att svälla.
Tycker du att hon ser "biologisk vuxen" ut din stolle?
https://imgur.com/a/OYOaKnR

Ja om man känner attraktion och det rycker i baguetten av den bilden är man inget annat än ett peddo, punkt.
Citera
2026-01-22, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Sågs blir nog inget mer umgänge nu.

Antagligen inte. Har #730 riktig otur så nappar medierna på detta och intervjuar Per om hans koppling till denna personen.
Citera
2026-01-22, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetMaster
Antagligen inte. Har #730 riktig otur så nappar medierna på detta och intervjuar Per om hans koppling till denna personen.

Man ska nog kanske undvika att stoltsera med ev vänskapsband man har med kändisar i samband med att man raggar på barn för att våldta.
Citera
2026-01-22, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nudelpaj
Man ska nog kanske undvika att stoltsera med ev vänskapsband man har med kändisar i samband med att man raggar på barn för att våldta.

Definitivt!
Citera
2026-01-22, 20:57
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
#730 riktig tråkig gädda, ingen konfrontation (sprang iväg) och inget underhållande samtal.
Haha, nä han var en riktigt trist människa på alla sätt och vis, men om jag inte missminner mej alldeles så är det här den första gäddan som visar bild på sin kanin?! Trots detta utgår jag från att han inte zoofil i alla fall. #730
Citera
2026-01-22, 21:31
Medlem
Vad är det för rum #730 tagit kalsong-spegelbilderna i? Ser ut som en blandning av ett gym och en fängelsecell
Citera
2026-01-22, 22:32
Medlem
BavarianBeetles avatar
Varför envisas de med att ställa frågan "Varför sexchattar du med ett barn?" och uppföljarfrågan "Vet du inte varför du sexchattar med ett barn?"? Det är väl självklart att gubbarna svarar att de inte vet när det andra alternativet "För att jag var kåt" är för pinsamt.
Citera
2026-01-22, 22:50
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BavarianBeetle
Varför envisas de med att ställa frågan "Varför sexchattar du med ett barn?" och uppföljarfrågan "Vet du inte varför du sexchattar med ett barn?"? Det är väl självklart att gubbarna svarar att de inte vet när det andra alternativet "För att jag var kåt" är för pinsamt.
Du är verkligen uppmärksam...Not. Om du vill fördjupa dej i ämnet, så föreslår jag att du ställer frågan i Dumpen-tråden istället och inte här. .
Citera
2026-01-23, 00:01
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Haha, nä han var en riktigt trist människa på alla sätt och vis, men om jag inte missminner mej alldeles så är det här den första gäddan som visar bild på sin kanin?! Trots detta utgår jag från att han inte zoofil i alla fall. #730

Kanin-tricket? 47-åring som lockar 13-åriga tjejer med sin gulliga kanin, framgår det om det är hans eller om han har barn? Fanns det inte en tv-film om en pedofil av Stig Larsson som hette "Kaninmannen"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in