2026-06-26, 17:31
Medlem
Nu har hon lagt upp att hon har 30% syn på ena ögat och 50% på det andra. Och det kör hon bil på… Läskigt!
Citera
2026-06-26, 17:34
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Nu har hon lagt upp att hon har 30% syn på ena ögat och 50% på det andra. Och det kör hon bil på… Läskigt!
Skulle precis skriva samma! Det är verkligen sjukt att hon kör bil och övningskör när synen är så.... 😳
Citera
2026-06-26, 17:48
Medlem
Tänkte också skriva det. Heeeelt sjukt att köra bil då! Jag kör inte ens om jag har lite huvudvärk då det inte känns säkert.
Citera
2026-06-26, 17:54
Avslutad
Men borde inte läkaren sagt till henne att hon inte får köra bil? Så brukar det ju gå till.

Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Citera
2026-06-26, 18:05
Medlem
Helt jävla sjukt!!!!
Blir så arg! Hur fan kan hon köra bil om hon ser så dåligt? Det är HELT ORIMLIGT!
Hennes barn borde bli omhändertagna pga det här.
Senast redigerad av Hajmedii 2026-06-26 kl. 18:08.
Citera
2026-06-26, 18:11
Medlem
Smart att skriva hur dåligt man ser när man ändå kör bil.
Citera
2026-06-26, 18:31
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Smart att skriva hur dåligt man ser när man ändå kör bil.
I dagens nya vlogg från i onsdags, hon och Mellon påväg till neurologen och hon dricker en go kopp kaffe på vägen också.
Det som förvånar mig mest är att typ inga följare reagerar över detta utan bara wow du är så stark
Citera
2026-06-26, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
I dagens nya vlogg från i onsdags, hon och Mellon påväg till neurologen och hon dricker en go kopp kaffe på vägen också.
Det som förvånar mig mest är att typ inga följare reagerar över detta utan bara wow du är så stark

Var typ 2 st som skrivit på ett tidigare inlägg om hur hon kan/hur det går att köra bil när hon ser så dåligt. Inga svar såklart. Kanske är kommentarerna raderade nu också.

Men 99% bara applåderar och hejar på hennes galenskaper. Hemskt. Är det inte hennes uppenbara manier som hejas på så är det nu också att hon kör omkring och knappt ser. Frustrerande att se hur många som antagligen skulle låta sina närstående göra samma sak och därmed bidra till livsfara för andra människor.
Citera
2026-06-26, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Någon som faktiskt borde reagera är ju S. Hur i hela friden kan han låta henne köra bil med M i bilen? De verkar ju lika slut i huvudet båda två.
Citera
2026-06-26, 20:32
Medlem
Och Lina låter henne köra sina barn…

Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Någon som faktiskt borde reagera är ju S. Hur i hela friden kan han låta henne köra bil med M i bilen? De verkar ju lika slut i huvudet båda två.
Citera
2026-06-26, 20:34
Medlem
De är sådana enablers.
Som vuxen måste man säga ifrån. Finns ingen ursäkt.
Men de kanske är rädda att förlora henne och vad hon nu tillför deras liv. Som sagt utnyttjande och enabling.
Citera
2026-06-26, 21:11
Medlem
Enligt henne en mycket ovanlig biverkan på sprutorna😂 så klart hon råkar ut för denna ovanliga biverkan haha. Sorry to say men det är en vanlig biverkan 👍😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in