Om du stannar upp i några minuter och tänker efter, istället för att posta länkar till rysk skitpropaganda.
Varför har inte ryssarna vunnit kriget och intagit hela Ukraina vid det här laget? De har ju enligt dina klipp gjort slut på den ukrainska armén tre gånger om. Det finns INGEN kvar att slåss med.
Är det så inte lite paradoxalt att ryssen inte tar mer än nån potatisåker eller kanske byhåla i veckan?
Svara på det innan du raljerar över att vi stämplar din fakta som trams.
Klappträ.
Citat:
Ursprungligen postat av
RobbanUC
Vi fortsätter med vad vissa kallar för "fantasidokumentär" och "trams" från
Amerikanska Radio Free Europe
"Rysk propaganda" från
Radio Free Europe om ytterligare 80.000 "saknade" (redan döda) Ukrainska soldater, när Zelenski påstod att antalet döda endast var 46.000.
Är det antalet gravar och saknade som ljuger, eller är det Zelenski?
Ukrainska soldater dör i tusental medan man från Amerikansk sida säger:
"Det bästa krig pengar kan köpa. Inga Amerikanska soldater dör."