2026-06-25, 11:25
Medlem
Lyssnade på podden ”Pappahjärtat” igår därBauer är med. Intressant när han berättar om relationen med hans yngsta dotter. Skulle vara kul att höra flickans mammas version av Bauers ansträngningar att vara en god far. Om man hamnar hod kronofogden för att man inte betalar sitt underhåll då ger jag inte mycket för de ambitionerna.
Citera
2026-06-25, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Lyssnade på podden ”Pappahjärtat” igår därBauer är med. Intressant när han berättar om relationen med hans yngsta dotter. Skulle vara kul att höra flickans mammas version av Bauers ansträngningar att vara en god far. Om man hamnar hod kronofogden för att man inte betalar sitt underhåll då ger jag inte mycket för de ambitionerna.

Håller med! Extremt obehaglig människa. Fejk, fejk, fejk...
Citera
2026-06-25, 17:52
Medlem
Citat:

Nu har jag lyssnat - vad fan?! Jävla idiot.

Snacka om att svartmåla sin yngsta dotters mamma.

Så sjukt mycket munläder och egotrippar.
Citera
2026-06-26, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Nu har jag lyssnat - vad fan?! Jävla idiot.

Snacka om att svartmåla sin yngsta dotters mamma.

Så sjukt mycket munläder och egotrippar.
Ja man undrar vad dottern själv tycker om pappsen🤯🤬. Tror inte ett uns på att han ens haft någon relation med sina barn eller barnbarn tidigare. Detta "behov" att synliggöra dem och börja kalla sig "Moffa" kom i och PW och hennes familj.
Nä..renodlad skitstövel på riktigt!
Citera
2026-06-26, 14:56
Medlem
Håller med till 100%!
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Ja man undrar vad dottern själv tycker om pappsen🤯🤬. Tror inte ett uns på att han ens haft någon relation med sina barn eller barnbarn tidigare. Detta "behov" att synliggöra dem och börja kalla sig "Moffa" kom i och PW och hennes familj.
Citera
2026-06-26, 20:58
Medlem
Citat:

Exakt! Han kanske har haft lite sporadisk kontakt med dem? Men eftersom barn och barnbarn är så extremt viktiga för PW måste de ju även vara det för honom. Han är ju en copycat, så stört! Allt som är viktigt för henne är viktigt för honom. När jag läste att han var med i nån podd, Pappahjärtat, trodde jag först att han själv startat den podden 😅 Han kommer väl snart med en egen podd…

Kallar han sig ”moffa”? Hans barnbarn är sex och nio år 🙄
Citera
2026-06-26, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Exakt! Han kanske har haft lite sporadisk kontakt med dem? Men eftersom barn och barnbarn är så extremt viktiga för PW måste de ju även vara det för honom. Han är ju en copycat, så stört! Allt som är viktigt för henne är viktigt för honom. När jag läste att han var med i nån podd, Pappahjärtat, trodde jag först att han själv startat den podden 😅 Han kommer väl snart med en egen podd…

Kallar han sig ”moffa”? Hans barnbarn är sex och nio år 🙄
Kallar sig Moffa och barnbarnet Colin? för Colle. Extremt fjantigt.
Citera
2026-06-26, 21:49
Medlem
Jag jag jag

Vilket ego
Hur fan blir man sån idiot!?!
Citera
2026-06-26, 22:01
Medlem
Citat:
Kallar sig Moffa och barnbarnet Colin? för Colle. Extremt fjantigt.

Colin sa han väl tidigare? Har han börjat kalla honom Colle nyligen?
Ett smeknamn är ju inte något som bara poppar upp en dag när barnet är flera år gammalt.

Man undrar ju vad hans döttrar tänker som plötsligt fått en helt ny och förändrad pappa? 😓
Citera
2026-06-26, 23:28
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Jag jag jag

Vilket ego
Hur fan blir man sån idiot!?!

Han är väl helt enkelt svag i hela huvudet 24/7.
Citera
2026-06-27, 02:31
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Lyssnade på podden ”Pappahjärtat” igår därBauer är med. Intressant när han berättar om relationen med hans yngsta dotter. Skulle vara kul att höra flickans mammas version av B*uers ansträngningar att vara en god far

Varför skulle det vara kul att lyssna B*uers ex? Vad har detta ex gjort för beundransvärda ansträngningar för att underlätta flickans umgänge med sin far? Många "mammor" verkar tro att de äger sina barn.

B*uer har säkert haft problem med sitt ex som många andra pappor men det betyder inte att det är han som har handlat fel.
Citera
2026-06-27, 05:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Colin sa han väl tidigare? Har han börjat kalla honom Colle nyligen?
Ett smeknamn är ju inte något som bara poppar upp en dag när barnet är flera år gammalt.

Man undrar ju vad hans döttrar tänker som plötsligt fått en helt ny och förändrad pappa? 😓
Låg uppe på Insta. Åkte skidor med barnbarnet. Moffa och Colle 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in