2026-06-25, 23:50
Medlem
Nja, skulle nog säga att du har fel där. Jag vill nog påstå motsatsen, att de kvinnliga tafsarna är de absolut snyggaste o mest attraktiva

Citat:
Ursprungligen postat av Cutthethroat
När jag i min tonårstid en gång var hos tandläkaren blev jag utsatt för "tafsning."
Den kvinnliga tandläkaren, minns inte exakt, men hon var väl 25-30år, ung var hon i alla fall.

Hur som helst, hon red/gnuggade ogenerat sin fittbulle mot mitt knä, en låång stund, helt utan anledning.

Hon hängde över mig och gnuggade fittan mot knät under undersökningen, jag kände till och med bullen genom kläderna.

Fast hon var ung och snygg, så det var lite nice ändå.

Sedan, på högstadiet fanns en kvinnlig speciallärare som var känd för att vilja tafsa.

Om man hamnade bredvid henne så lade hon handen på gylfen och kuken, smekte en på låret osv.

Alla pratade om hennes tafsande...

Sedan har man ju blivit tafsad på ett oräkneligt antal gånger efter detta också förstås, ett tafsande och klängande som man helst varit utan.

Såå, visst förekommer det med kvinnliga tafsare, oftast är de feta eller oatraktiva skulle jag påstå.
Citera
2026-06-26, 00:33
Medlem
Pinoputchins avatar
Drömmen för en incel, äntligen beröring.
Citera
2026-06-26, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Vad räknas som ”tafsa” på en man?

Genuint nyfiken..
All beröring som inte är önskad eller "godkänd" skulle jag påstå...
Vad tycker du som tjej? Vad räknas som tafsa på en kvinna?
Senast redigerad av Cutthethroat 2026-06-26 kl. 01:19.
Citera
2026-06-26, 01:25
Medlem
brakelikrankels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
En kvinnlig arbetskompis smekte mig på ryggen idag när jag stod och diskade i lunchrummet. Jag reagerade inte. Det är inte första gången hon råkar ta på mig. Jag har inte reagerat de andra gångerna heller.

Vissa kvinnor i arbetslivet projicerar makt genom att ta på män.
Och de tänker att vi är deras slavar typ, som de kan manipulera och köra med, och guilta till saker.

Jag vart utsatt för detta någon gång. Massa kramar och trams. Inte bara mig hon kramade dock.
Och sen när man inte höll med i någon stressig situation då var det "Dig skulle jag aaaldrig kunna vara tillsammans med".

Allting var bara ett jävla game för henne.
Senast redigerad av brakelikrankel 2026-06-26 kl. 01:27.
Citera
2026-06-26, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Drömmen för en incel, äntligen beröring.
Lögnen från en incel. Att kvinnor tafsar på dem
Citera
2026-06-26, 08:03
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Vilket beteende hos mannen i fråga leder till handlingen?

Att han är manlig och attraktiv skulle jag vilja säga. Men det finns väl två typer av tafsande också, det ena är när kvinnan är full och glad och t.ex. nyper mannen i häcken som en kul grej, och det andra när hon på allvar vill ha stock och börjar småkrafsa mannen på armen, låret eller i nacken med naglarna.
Citera
2026-06-26, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Att han är manlig och attraktiv skulle jag vilja säga. Men det finns väl två typer av tafsande också, det ena är när kvinnan är full och glad och t.ex. nyper mannen i häcken som en kul grej, och det andra när hon på allvar vill ha stock och börjar småkrafsa mannen på armen, låret eller i nacken med naglarna.
Eller spiknykter och kramar åt ordentligt om paketet
Citera
2026-06-26, 08:29
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BananaChiquita
Eller spiknykter och kramar åt ordentligt om paketet

Har jag dock aldrig varit med om vad jag kan komma ihåg.

Men alla sätt är bra utom de dåliga, så jag bara antar att din taktik har lett till många långa och spännande nätter.....din gottegris.
Citera
2026-06-26, 08:40
Medlem
Citat:
Har jag dock aldrig varit med om vad jag kan komma ihåg.

Men alla sätt är bra utom de dåliga, så jag bara antar att din taktik har lett till många långa och spännande nätter.....din gottegris.
🐽
Citera
2026-06-26, 09:25
Medlem
Link04s avatar
Citat:

Ja varför nyper tjejerna oss i häcken när dom är fulla?
Citera
2026-06-26, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhTD
Det finns ju en ganska aktuell tråd på detta forum om kvinnor, som blir utsatta för att män tar och tafsar på dem. (FB) Varför börjar män tafsa på en?

I tråden påstås det av somliga, att det minsann också förekommer att kvinnor tafsar och tar på män och någon säger till och med att detta är väl så vanligt som att män tafsar.

Hur som helst måste det väl ändå förekomma och då undrar jag vad som händer. Blir kvinnorna oftast avsnästa eller händer det att den utsatte mannen tar det som en invit och blir som en kardborre, svår att bli av med efteråt.

En gissning är väl att bådadera förekommer, men man kan undra i vilken utsträckning.

Vad är orsaken till att ni gör så? Vilket beteende hos mannen i fråga leder till handlingen? Är det hans stiliga uniform, eller är det kanske i själva verket oftast han själv som börjat?

Det vore intressant att ta del av erfarenheter av dessa beteenden.

😂😂😂 ingen skillnad på män och kvinnor, så fort dom får lite innanför blusen så tafsas det , alla dessa fantastiska förslag 😂😂
Citera
2026-06-26, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananaChiquita
Lögnen från en incel. Att kvinnor tafsar på dem

Nu är jag gift sen många år, men likväl händer det att kvinnor tafsar. Allt ifrån små grejer som att låta handen glida längs med ens arm när man råkar sitta bredvid, ta på en när man möts i korridoren till lite mer greppa ens röv när man står i baren på nått hotell.

Tror du på allvar att kvinnor inte kan bete sig de heller?

Jag undviker all fysiskt kontakt med kvinnliga kollegor, inkl kramar när man hälsar. Handslag undantaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in