2026-06-25, 22:38
  #120049
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Du glömde svara på mina frågor: Väntar "lyxliv" för Chrippa efter voltan? Ingår det någon lyx med att vara villkorligt frigiven, är det Frivården som står för gratis kaffe vid inställelse?
Vi vet inte vilka förutsättningar han kommer ut till, eftersom vi inte vet om det finns tillgångar som myndigheten inte upptäckt.

Vi vet att han några år levde mycket gott och att han har en vacker fru och ett nytt barn som väntar .. Det är mer än väldigt många har.


Citat:
Det är just sådana här situationer man önskar att det fanns ett smidigt och anonymt sätt att bevisa vad man har när man blir jämförd med en kriminell byfåne.
Du har inte särskilt mycket att visa upp, hade du det hade du inte hängt här och fixerat vid Chrippa och Linnea.
Så tur att du slipper.



Citat:
Det hade verkligen varit smutt att kunna bevisa sin årsinkomst, jobb, utbildning, bil och typ av boende etc., - men kanske mest av allt, familj, vänner och kontakter - någonting som Chrippa inte har, nära vänner. Han har en bror som går på benzo. Det är typ allt. Kolla WT-bröllopet-vloggen, det är fan bland det sjukaste jag bevittnat. Vilken jävla freak show!
Hahaha .. och självklart är jag miljardär i tredje led .. fast det är ingen om som vet om det...


Citat:
...men jag för väl glädjas åt att se misären från första parkett när lyxliraren släpps ut.
Sjävklart, för mer har inte livet att ge dig.



Citat:
För alla er som inte har sett denna - jag antar alla alla i tråden har det - men se den igen, sådana här guldkorn växer inte på träd.

https://www.youtube.com/watch?v=bMwyGvYRyns&t=309s
Sparka, sparka .. till slut blir du av med täcket över dig..
Citera
2026-06-25, 22:42
  #120050
Medlem
Just det. Den kriminelle är ju försatt i personlig konkurs. Det är riktig lyx. Tung flex!
Citera
2026-06-25, 22:44
  #120051
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Hoppas han inte konkar en 3e gång då bara
För varje gång han konkar så får han lättare att få skuldsanering, så fint att se att du hejar på honom ändå.
Gissar att det är Linnea du är svartsjuk på givet hur du går på i tråden.
Citera
2026-06-25, 22:51
  #120052
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jupp, som Lisen då .. som inte heller ville betala skatt och smet från hela skulden .. Han kanske har lärt sig av viktväktarparet.

Vem fan är Lisen, du själv? Påstår du att det blir bättre om en annan idiot är försatt i personlig konkurs när man även är det själv? 😂😂😂
__________________
Senast redigerad av Treschow 2026-06-25 kl. 22:54.
Citera
2026-06-25, 22:57
  #120053
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
För varje gång han konkar så får han lättare att få skuldsanering, så fint att se att du hejar på honom ändå.
Gissar att det är Linnea du är svartsjuk på givet hur du går på i tråden.
Det ska väldigt mycket till att få skuldsanering när man har skulder som uppkommit genom brott. Dessutom, genomgå en skuldsanering men samtidigt vill leva LYXLIV och två barn att försörja - faa’an vad fett! Blir inte många korvören kvar.

Linnea kanske får börja fota av sitt bajshål och lägga upp på försäljning som förut?

Cashen måste in! 👌🏻
Citera
2026-06-25, 23:08
  #120054
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Två-tre personliga konkurser kommer förenkla det avsevärt.
Skuldsanering gäller honom, den är personlig, inte hans fru.
Fråga Anjo, han har ju fixat det så för Lisen.

Fyfan vad desperat du är efter dagens uppgifter i media 😆
Citera
2026-06-25, 23:10
  #120055
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Hoppas han inte konkar en 3e gång då bara

Du förväntar dig för mycket, killen kommer slå svenskt rekord med över 4 gånger!
Citera
2026-06-25, 23:11
  #120056
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Just det. Den kriminelle är ju försatt i personlig konkurs. Det är riktig lyx. Tung flex!

Inget bank ID bara det är ju lyxliv 😆😆
Citera
2026-06-25, 23:12
  #120057
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Du förväntar dig för mycket, killen kommer slå svenskt rekord med över 4 gånger!


Han skulle aldrig skämmas över det heller, det är nog fan det värsta
Han får garanterat ryggdunkningar av sin dysfunktionella familj. Tragiskt.
Citera
2026-06-25, 23:13
  #120058
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
För varje gång han konkar så får han lättare att få skuldsanering, så fint att se att du hejar på honom ändå.
Gissar att det är Linnea du är svartsjuk på givet hur du går på i tråden.

Nej, det stämmer inte. Att upprepade gånger gå i personlig konkurs gör det inte lättare att få skuldsanering. Tvärtom kan det försvåra processen.

Nu får du ge dig. Du är ju helt tappad idag efter artiklarna i media om hans varningar från KV.
Citera
2026-06-25, 23:14
  #120059
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jupp, som Lisen då .. som inte heller ville betala skatt och smet från hela skulden .. Han kanske har lärt sig av viktväktarparet.

Har nån påstått Lisen levde lyxliv? Nää precis.
Citera
2026-06-25, 23:15
  #120060
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Påstår du att det blir bättre om en annan idiot är försatt i personlig konkurs när man även är det själv? 😂😂😂

Så är logiken 😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in