Citat:
Ursprungligen postat av
BillV90
Tack för bra recensioner. Var det mycket upselling eller att de först försökte sälja 100E 30 min? Jag har läst annanstans att exempelvis Fkk Samya är ett väldigt bra exempel på först 50/30 men många har gått över eller försöker 100/30.
Business i den regionen? Jag finner att flygbiljetterna har blivit väldigt dyra, jag hittar endast billigt till Berlin från CPH.
Ingen upsell i form av att de försökte sälja på extratjänster som jag inte frågat efter, men den första jag frågade ville ha 50 extra för kyssar. Gick inte med henne, men mest pga jag tyckte hon hade trött energi.
Den andra jag pratade med och som var den första jag gick med (J) ville också ha 50 extra för kyssar, alltså 100E för 30 min GFE. 150E för en timme. Men med henne hade jag en bra kontakt, så tyckte det var fair.
Gick två gånger med henne under kvällen och var nöjd bägge gångerna.
Den tredje jag pratade med (Elena) tog 50E för 30 min med full GFE (DFK, BBBJ, DATY).
Även 2 ggr med henne.
Andra tjejer jag pratade med quotade antingen 50E/30min eller 100E/30min om kyssar skulle ingå.
Vet inte om det är vissa som försöker öka intäkterna överlag eller om jag fick turistpris.
En tjej skulle ha 150E/30min för DFK, BBBJ & DATY och 200E/60min. No deal. Hon var inte lika snygg i mina ögon som sina egna. Eller så var det turistpris deluxe.
Ingen affärsresa denna gången. Eget utlägg.
Allt är väl relativt. Jag hittade direktflyg GBG - Düsseldorf, hyrbil, hotell i Dortmund för ca 6 000 SEK tors - sön.
Betalade lika mycket för en resa till Zürich (utan bil) över ons - fre, och när jag kollar på resa till Berlin från GBG kanske flyg & hotell blir ca en tusing billigare, men eftersom inträde och startpriserna är högre sparar man in pengarna i NRW om man går på rum lika många gånger som jag gjorde under dessa dagarna.
Jag kommer att skriva en sammanfattning efter min kommande recension av den sista dagen på bla ACA Gold. Hoppas den kan besvara lite frågor den med.