2026-06-04, 20:51
Medlem
Ahhh herregud.
Då har alltså dottern börjat planera för framtiden.
Inte jobba, gå igenom alla möjliga sjukdomar, tycka synd om sig själv och tigga pengar.

Jag kan sponsra med den där klo-grejen! Skulle tro att de finns på Temu för en tjuga.

Nej nej nej, det är hennes häxa till mamma som ännu en gång ska dra in pengar PÅ sin dotter.
Citera
2026-06-04, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the-wanker
Hon skriver åtminstone att hon kommer lägga ut kvitton på allt som köps för pengarna hon får in, det är ju lite annat mot hur Jewels resonerar

OM hon skulle göra det så är det bra. 👍🏻
Jag håller med.
Citera
2026-06-04, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
OM hon skulle göra det så är det bra. 👍🏻
Jag håller med.

Fast alla hjälpmedel hon skriver om får man ju hjälp med via rehab
En väldigt märklig gofund me
Hon blir ju sjukskriven så ersättningen från försäkringskassan blir ju detsamma som nu eftersom hon i nuläget har aktivitetsersättning
Att dessutom utgå ifrån att hon efter operation (som inte ens är planerad eller godkänd från sjukvården ) aldrig kommer kunna jobba och att pojkvännen bara får ihop några enstaka timmar från jobb
Citera
2026-06-04, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Fast alla hjälpmedel hon skriver om får man ju hjälp med via rehab
En väldigt märklig gofund me
Hon blir ju sjukskriven så ersättningen från försäkringskassan blir ju detsamma som nu eftersom hon i nuläget har aktivitetsersättning
Att dessutom utgå ifrån att hon efter operation (som inte ens är planerad eller godkänd från sjukvården ) aldrig kommer kunna jobba och att pojkvännen bara får ihop några enstaka timmar från jobb

Det låter bara märkligt alltihopa.
Det är ju hennes mamma som bett henne att göra det här.
Men hon lovar ju kvitton 😂
Citera
2026-06-04, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
Det låter bara märkligt alltihopa.
Det är ju hennes mamma som bett henne att göra det här.
Men hon lovar ju kvitton 😂

Haha jomenvisst

För transparens kommer jag att redovisa större inköp som görs med de donerade pengarna genom kvitton och uppdateringar här eller på mina sociala medier.

STÖRRE inköp kan ju vara vad som helst
I call it bullshit
Citera
2026-06-05, 15:11
Medlem
Kameljoint07s avatar
Hon ringde ambulansen här om dagen……igen
Citera
2026-06-05, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kameljoint07
Hon ringde ambulansen här om dagen……igen

Vad var det nu då? Hmmmm
Citera
2026-06-06, 08:37
Medlem
Baisianuss avatar
Nu är tiggeriet igång igen med full kraft. Pengar till elen saknas, matpengar etc. Undrar om Ylva och andra av hennes gamla mjölkkossor fortfarande skickar pengar från sina egna magra sjukbidrag eller om dom genomskådat henne?
Citera
2026-06-06, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baisianus
Nu är tiggeriet igång igen med full kraft. Pengar till elen saknas, matpengar etc. Undrar om Ylva och andra av hennes gamla mjölkkossor fortfarande skickar pengar från sina egna magra sjukbidrag eller om dom genomskådat henne?

Vad är viktigast -ha netflix eller att kunna betala elen?
Ett exempel på att hon inte är villig att göra något själv.
Tigg tigg tigg.
Dom går väll på alla romaner och lögner som J kommer med. Hemskt!
Citera
2026-06-07, 21:28
Medlem
Nu tänker hon på hur hon ska ha råd att köpa saker som dom verkligen behöver och hur hon ska kunna betala räkningar som guppar efter, men även på hur hon ska kunna få tillbaka vännerna som hon har förlorat för att hon har slutat ge dom pengar. Som att det är anledningen till att dom har slutat vara hennes vänner 🙄
Avslutar såklart hela långa händelsen med swishnumret.
Citera
2026-06-07, 22:06
Medlem
Hmm, varför tigger hon alltid? Hon är singel utan hemmaboende barn och har sjukpension? Vet någon säkert? Hennes farsa bor väl hos henne också, dvs två inkomster?
Alla klarar av det men inte hon, det är konstigt.

Jag har haft människor i mitt liv som velat låna pengar för ofta, då har det handlat om spelberoende.

Har hon testat onlyfans som de flesta kvinnor utan talang kör med?
Finns säkert en skara människor som tänder på gamla anorektiska psyktanter.
Citera
2026-06-07, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Hmm, varför tigger hon alltid? Hon är singel utan hemmaboende barn och har sjukpension? Vet någon säkert? Hennes farsa bor väl hos henne också, dvs två inkomster?
Alla klarar av det men inte hon, det är konstigt.

Jag har haft människor i mitt liv som velat låna pengar för ofta, då har det handlat om spelberoende.

Har hon testat onlyfans som de flesta kvinnor utan talang kör med?
Finns säkert en skara människor som tänder på gamla anorektiska psyktanter.

Har väl nämnts att det kan vara spelmissbruk.
Vore en bra förklaring varför pengarna bara försvinner för mat går dom iaf inte till, hon äter ju uppenbarligen inget.
Droger eller alkohol känns också osannolikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in