Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Du låter mycket avundsjuk och tillskriver honom dina egna känslor och din otillräcklighet som människa.
Sorgligt att se faktiskt
Du glömde svara på mina frågor: Väntar "lyxliv" för Chrippa efter voltan? Ingår det någon lyx med att vara villkorligt frigiven, är det Frivården som står för gratis kaffe vid inställelse?
Det är just sådana här situationer man önskar att det fanns ett smidigt och anonymt sätt att bevisa vad man har när man blir jämförd med en kriminell byfåne.
Det hade verkligen varit smutt att kunna bevisa sin årsinkomst, jobb, utbildning, bil och typ av boende etc., - men kanske mest av allt, familj, vänner och kontakter - någonting som Chrippa inte har, nära vänner. Han har en bror som går på benzo. Det är typ allt. Kolla WT-bröllopet-vloggen, det är fan bland det sjukaste jag bevittnat. Vilken jävla freak show!
...men jag för väl glädjas åt att se misären från första parkett när lyxliraren släpps ut.
För alla er som inte har sett denna - jag antar alla alla i tråden har det - men se den igen, sådana här guldkorn växer inte på träd.
https://www.youtube.com/watch?v=bMwyGvYRyns&t=309s