2026-06-25, 21:59
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Gullunge .. vi kan väl komma överens om att du inte trakasserar Linnea och Chrippa mer än vad vi - som faktiskt har skäl till att vara förbannad på Rask - gör med rask.

Du har sedan februari skrivit och hackat på Linnea (och Chrippa) med 341 inlägg i denna tråd sedan februari.

micro113 har sedan februari skrivit 118 inlägg i Rask tråden .. och då finns det personer på nicket som han ger sig på och som har skäl att vara förbannade...

Så jag antar det, sluta hacka tills micro113 kommer upp i dina nivåer av hat och trakasserier.. (antal inlägg.. allt tolkas ju som hat och trakassier)

Deal?

Pratar du om dig själv i 3e person?
Citera
2026-06-25, 22:05
Medlem
Citat:
Resultatet har du inte sett än. Han är inte död.
Ja, han har trots skulder lycktas bättre än många. Dels fått leva lyxliv, dels en vacker fru som han väntar barn med...

Gissar att du inte fått uppleva vare sig det ena eller det andra.

Låt oss vara ärliga nu, jag förstår att du är förälskad i Chrippa osv osv osv, men ingen vid sina sinnes fulla bruk (och som lever ett normalt liv nu) hade velat byta sitt liv mot vad för liv som väntar honom efter voltan. Killen var- och förblir djupt olycklig. Du verkar tro att materiella ting och "lyxliv" just föder lycka. Det gör det inte. Hans "vackra fru" är en subjektiv bedömning från din sida. Hon är enligt mig högst medioker. Hon har inte ens chans mot Stockholms innerstadskvinnor.

Väntar "lyxliv" för Chrippa efter voltan? Ingår det någon lyx med att vara villkorligt frigiven, är det Frivården som står för gratis kaffe vid inställelse?

Du kan gissa på om mitt liv - jag är i alla fall inte brottsdömd, innehar miljonskulder och sitter i fängelse.
Citera
2026-06-25, 22:09
Medlem
Citat:
Du låter mycket avundsjuk och tillskriver honom dina egna känslor och din otillräcklighet som människa.
Sorgligt att se faktiskt
Du glömde svara på mina frågor: Väntar "lyxliv" för Chrippa efter voltan? Ingår det någon lyx med att vara villkorligt frigiven, är det Frivården som står för gratis kaffe vid inställelse?

Det är just sådana här situationer man önskar att det fanns ett smidigt och anonymt sätt att bevisa vad man har när man blir jämförd med en kriminell byfåne.

Det hade verkligen varit smutt att kunna bevisa sin årsinkomst, jobb, utbildning, bil och typ av boende etc., - men kanske mest av allt, familj, vänner och kontakter - någonting som Chrippa inte har, nära vänner. Han har en bror som går på benzo. Det är typ allt. Kolla WT-bröllopet-vloggen, det är fan bland det sjukaste jag bevittnat. Vilken jävla freak show!

...men jag för väl glädjas åt att se misären från första parkett när lyxliraren släpps ut.

För alla er som inte har sett denna - jag antar alla alla i tråden har det - men se den igen, sådana här guldkorn växer inte på träd.

https://www.youtube.com/watch?v=bMwyGvYRyns&t=309s
Senast redigerad av Treschow 2026-06-25 kl. 22:22.
Citera
2026-06-25, 22:14
Medlem
Citat:
Du låter mycket avundsjuk och tillskriver honom dina egna känslor och din otillräcklighet som människa.
Sorgligt att se faktiskt

Du trollar, vi fattar.
Citera
2026-06-25, 22:15
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Det kanske är micros alla olika personligheter som postar?
Haha alltså det har ju spårat här inne nu!

Ja jag blev mer förvirrad än vanligt ikväll
Paret som denna tråd handlar om njuter nog oändligt mycket med så många sidor. Snart lyfter deras kändisskap
Citera
2026-06-25, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Ja jag blev mer förvirrad än vanligt ikväll
Paret som denna tråd handlar om njuter nog oändligt mycket med så många sidor. Snart lyfter deras kändisskap

Speciellt nu när Chrippa slänger sig med ord som ”vet ni vem jag är”
Nivån är ju otrolig!
Citera
2026-06-25, 22:21
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Speciellt nu när Chrippa slänger sig med ord som ”vet ni vem jag är”
Nivån är ju otrolig!

Får man verkligen sån hybris när man sitter på en anstalt som är som en ungdomsgård? Karln behöver ju vård. Tror han kommer ha tappat det helt när han kommer ut.
Citera
2026-06-25, 22:24
Medlem
Citat:
Får man verkligen sån hybris när man sitter på en anstalt som är som en ungdomsgård? Karln behöver ju vård. Tror han kommer ha tappat det helt när han kommer ut.
Hoppas han satsar ordentligt på sin YouTube-karriär när han släpps ut. Riktiga lyxlivsvideos väntar oss!
Citera
2026-06-25, 22:25
Medlem
Citat:

Det tror jag med
Citera
2026-06-25, 22:25
Medlem
Citat:
Nej, jag pratar med dig.
Du skulle anpassa dig efter nivån från micro113 .. Dags att sluta hacka på Chrippa och Linnea med andra ord, givet skillnaden i antal inlägg.

Blev det jobbigt för dig nu ..

Läser du ens det du svarar på?
Du skriver om dig själv i tredje person.

Ska man hålla sig till din nivå, får man ligga i och försämra både ordförråd, etik och moral.

Får du klapp på axeln av lilla pappsen och mamsen, när du försvarar deras gullpojke?
Citera
2026-06-25, 22:27
Medlem
Citat:
Du sitter ju och fantiserar om mig i tråden och skriver ut dina fantasier. Det är inget jag tror, det är något alla kan se.

Du är ju helt rubbad! Jag har inte fantiserat om dig. Ryser av bara tanken.
Citera
2026-06-25, 22:32
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Hoppas han satsar ordentligt på sin YouTube-karriär när han släpps ut. Riktiga lyxlivsvideos väntar oss!

Hoppas han inte konkar en 3e gång då bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in