2026-06-25, 18:09
Medlem
MyJustices avatar
Så han ville ha barnskjärt
Pressa in sin stora vuxenkuk i en taight ...
Så blodet rinner.
Är det det som Dumpen har upptäckt ?
Citera
2026-06-25, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LindaMoonshine
Gör inte osakliga påhopp för att jag har åsikter och är insatt.. Du kan trolla vidare med partipiskan i vänsterhanden…
Behövs ingen partipiska, högerns stora korruption och diverse olika brister & snedsteg och hyckleri talar för sig själv. Men alltid så skyller högern ifrån allt på andra, något ansvar lär så korrupta aldrig ta. Lättare att hävda att korruptionen som kommit upp till ytan är en "attack från vänstern" så slipper dom ta ansvar för det dom gjort.
Senast redigerad av R0b0t 2026-06-25 kl. 18:13.
Citera
2026-06-25, 19:37
Medlem
Fortfarande jävligt nyfiken vad Jens menar med detta i sin tweet kopplat till Holms avhopp?

"Tydligen turbulens även på riksnivå för M. Och hos frimurarna"
Citera
2026-06-25, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleAk
Fortfarande jävligt nyfiken vad Jens menar med detta i sin tweet kopplat till Holms avhopp?

Är väl fullt upp hos äcklena. Både m och sd är fullt av pack och man döljer både det ena och det andra som inte får komma ut men som man mycket väl känner till.
Citera
2026-06-25, 20:18
Medlem
marikas-trosors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katki
Är väl fullt upp hos äcklena. Både m och sd är fullt av pack och man döljer både det ena och det andra som inte får komma ut men som man mycket väl känner till.

Kan du exemplifiera?
Citera
2026-06-25, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Du har i tråd efter tråd visat hur dåligt allmänbildad du är. Jag tror därför att jag fortsätter trolla vidare....

Gubbslem har jag lärt mig ducka för länge sedan. Nu svarar jag inte dig mer på knäppa inlägg. Pilla vidare i naveln och läs en bok om
Freud…
Citera
2026-06-25, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleAk

För att denna person (Christian Holm) är en "höjdare" i Moderaterna Karlstad OCH medlem i frimurarna. Detta är allmänt känt.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/varmland/hemliga-makteliten-som-styr-karlstad-flera-kommuntoppar-ar-med-i-frimurarna

Citat:
Ett slutet sällskap där medlemmarna svär varandra trohet – samtidigt som några av dem styr en kommun. SVT Nyheter Värmland kan nu avslöja att flera av de som styrt Karlstad de senaste åren inte bara är politiker – utan också medlemmar i frimurarna.

Citat:
Ytterligare toppnamn från Karlstadspolitiken är Christian Holm Barenfeld (M)

Nu gissar jag bara men Jens Ganman är väldigt vänster och då hatar man Moderaterna och förmodligen frimurare också.

Jens säger alltså bara att personen som avgick har gjort att det råder viss turbulens inom både moderaterna och frimurarna då han var medlem i båda dessa.
Citera
2026-06-25, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Ok. Du har säkert bättre koll på vad som förevarit i Karlstads Frimurarloge. Har det fallit någon dom eller skett uteslutningar pga otillbörligt gynnande?
Är NWT ett problem i sammanhanget?

NWT:s fd mediechef och ansvarige utgivare var under många år medlem i Frimurarna. Han hoppade förvisso av frimureriet efter att det blev en grej i media, men det borde ju varit en självklarhet redan från början att man inte kan granska makten om dagarna och frottera sig med nämnda makt på kvällen.
Citera
2026-06-25, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rollmeunder
NWT:s fd mediechef och ansvarige utgivare var under många år medlem i Frimurarna. Han hoppade förvisso av frimureriet efter att det blev en grej i media, men det borde ju varit en självklarhet redan från början att man inte kan granska makten om dagarna och frottera sig med nämnda makt på kvällen.

Tack för info. Rimligt att han inte umgås med befattningshavare de ska granska.
Citera
2026-06-25, 21:10
Medlem
Finns det en polisanmälan? Rubrikerna kom men vi har inte sett något som backar upp det, ännu. Tvivlar inte på att något kommer men tycker ändå det är lite knepigt att det dröjer. OM det finns sanning i anklagelserna, är det inte då av största vikt att MGM blir häktad vilket säkerställer att inget mer barn råkar illa ut?

Något känns off.
Citera
2026-06-25, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
För att denna person (Christian Holm) är en "höjdare" i Moderaterna Karlstad OCH medlem i frimurarna. Detta är al

Nu gissar jag bara men Jens Ganman är väldigt vänster och då hatar man Moderaterna och förmodligen frimurare också.

Jens säger alltså bara att personen som avgick har gjort att det råder viss turbulens inom både moderaterna och frimurarna då han var medlem i båda dessa.

Du har inte jättebra koll på Ganman va?
Senast redigerad av Hugesnipp 2026-06-25 kl. 21:22. Anledning: stavfel
Citera
2026-06-25, 21:37
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reduf
Finns det en polisanmälan? Rubrikerna kom men vi har inte sett något som backar upp det, ännu. Tvivlar inte på att något kommer men tycker ändå det är lite knepigt att det dröjer. OM det finns sanning i anklagelserna, är det inte då av största vikt att MGM blir häktad vilket säkerställer att inget mer barn råkar illa ut?

Något känns off.

Nu så dök det upp.
"Christian Holm avgick plötsligt från alla sina politiska uppdrag för Moderaterna – efter anklagelser om sexchatt med ett barn.
Nu kan NWT avslöja att saken är polisanmäld."
https://www.nwt.se/karlstad/efter-anklagelserna-holm-polisanmald/

Skit det är betalsite.
Borde inte dröja länge innan vår kära skvallerpress lägger ut något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in