2026-06-25, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheodoreBagwell
Häng ut tjänstemännen på Migrationsverket som fattade beslutet.
Det var domstolen som valde att inte utvisa mannen. Åklagaren yrkande på utvisning enligt artikeln. Migrationsverket kan fatta beslut om verkställighetshinder men det är inte relevant här eftersom domstolen inte dömde till utvisning.
Citera
2026-06-25, 20:04
Medlem
Sitter nån på domen?
Citera
2026-06-25, 20:10
Medlem
Mecanicuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tr11fip0xen
https://www.vn.se/valdtog-kollegan-pa-jobbet-fick-uppehallstillstand-samma-dag/

Slipper utvisning? Sverige slutar inte att förvåna! Vem är den unge våldtäktsmannen? Vad vet ni?

Transplantera kuk och pung till pannan. Tatuera in "VÅLDTÄKSMAN" över hela kroppen på hans språk och skicka hem fanskapet!!
HUR kan en sån jävel få stanna i Sverige??
Citera
2026-06-25, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mecanicus
Transplantera kuk och pung till pannan. Tatuera in "VÅLDTÄKSMAN" över hela kroppen på hans språk och skicka hem fanskapet!!
HUR kan en sån jävel få stanna i Sverige??
Sverige har sjuka lagar och många knäppa vänsterfolk som är domare/nämndeman och som gör allt för att tolka lagen så att man inte behöver utvisa kriminella utlänningar.
Citera
2026-06-25, 20:15
Medlem
Mecanicuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ydn08
Sverige har sjuka lagar och många knäppa vänsterfolk som är domare/nämndeman och som gör allt för att tolka lagen så att man inte behöver utvisa kriminella utlänningar.

Helt oacceptabelt att han inte utvisas.. Skulle förmodligen aldrig släppts in till att börja med?
Fy fan!!
Citera
2026-06-25, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Att du korrigerar matten är helt ok. Jag dubbelkollade inte den men både jag och Mechila poängterade bara att hakro807 enbart utförde matematisk beräkning och inte försvarade personen. Vi gjorde skillnad på svarets avsikt, inte innehållet. Du hade kunnat utesluta oss helt och hållet och inte använda "ni" i ditt svar då det enbart riktar sig till hakro807.

Tycker jag faktiskt inte. Ni väljer att backa upp just "matten".

Det är anmärkningsvärt att detta skedde på exakt samma dag. I just detta enskilda fall.
Citera
2026-06-25, 20:21
Medlem
Deagle66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tr11fip0xen
https://www.vn.se/valdtog-kollegan-pa-jobbet-fick-uppehallstillstand-samma-dag/

Slipper utvisning? Sverige slutar inte att förvåna! Vem är den unge våldtäktsmannen? Vad vet ni?

Skiten ska ut.
Det är fan dags att rensa Sverige samt Europa av dessa avarter.

Eller önska att filmen Civilan Vigilante bril verklighet.

Även Elon Musk har delat den filmen fritt på X.

Tyskland bannade denna film då den visar sanningen om invällare samt deras "värderingar" som ska ut ur Europa.
Citera
2026-06-25, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladmums
Tycker jag faktiskt inte. Ni väljer att backa upp just "matten".

Det är anmärkningsvärt att detta skedde på exakt samma dag. I just detta enskilda fall.

Att se på en händelse ur matematiskt perspektiv hur vanligt det är och att säga "händelsen var rättfärdigad" är två helt olika saker. Om du har svårt att förstå det så kan inte jag hjälpa dig tyvärr. Orkar inte vara mer pedagogisk än jag redan varit.
Citera
2026-06-25, 20:27
Medlem
Alla icke-svenskar som våldtar borde utvisas från Sverige. Oavsett om de har "uppehållstillstånd" eller "medborgarskap".

I det aktuella fallet verkar det ju onekligen som att han har väntat in rätt tillfälle. Väntat och suktat efter att få begå sitt grova våldsbrott. Han fick sitt permanenta uppehållstillstånd, han blev untouchable, och sedan var det fritt fram att våldta.

Kvinnan kan säkert vara en idiot hon också - men inte ens idioter förtjänar att våldtas.
Citera
2026-06-25, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Alla icke-svenskar som våldtar borde utvisas från Sverige. Oavsett om de har "uppehållstillstånd" eller "medborgarskap".

I det aktuella fallet verkar det ju onekligen som att han har väntat in rätt tillfälle. Väntat och suktat efter att få begå sitt grova våldsbrott. Han fick sitt permanenta uppehållstillstånd, han blev untouchable, och sedan var det fritt fram att våldta.

Kvinnan kan säkert vara en idiot hon också - men inte ens idioter förtjänar att våldtas.
Fler och fler svenskar tycker som dig varje dag. Så är det.
Citera
2026-06-25, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Att se på en händelse ur matematiskt perspektiv hur vanligt det är och att säga "händelsen var rättfärdigad" är två helt olika saker. Om du har svårt att förstå det så kan inte jag hjälpa dig tyvärr. Orkar inte vara mer pedagogisk än jag redan varit.

Pedagogisk?

Du väljer att backa upp ett helt felaktigt argument.

Vem har påstått att händelsen var rättfärdigad?

Det är psykopatvarning om man begår ett sånt brott exakt samma dag som man får put.

Enda anledningen till att jag faktiskt skrev i tråden.

Edit: Eller ja, Hakro är väl en röd flagga, då jag ser det som ett desinformationskonto. Så två anledningar
Senast redigerad av Chokladmums 2026-06-25 kl. 20:45.
Citera
2026-06-25, 20:44
Medlem
shitholecitizens avatar
Ingenting kommer att hända. Han är ju ett offer i vänsterns ögon, och det kryllar ju av dessa i domstolen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in