2026-06-24, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiuxFenix
Äsch, vår Benjoo har koll på läget nu när han blivit risk-kapitalist där nere i Vietnam.
Han har säkert gjort en grundlig due diligence innan han investerade i zeb. Han har säkert sett att det är en bra ”return on investement” att satsa på en driftande pundare som blåser allt o alla.

Det roliga är ju att Benjoo faktiskt på riktigt tänker så där, men han gör det ju efteråt. Han går 100% på sina känslor och impulser, och sen så rationaliseras allting som logiska och igenomtänka beslut.

Tror aldrig jag någonsin sett en människa vara så impulsiv som Benjoo. Det är helt galet. Och jag har aldrig sett någon vara så omedveten om sitt egna beteende som Benjoo.
Citera
2026-06-24, 13:37
Medlem
Olle-Johnnys avatar
Läst lite i tråden och kollat lite videos. Droger, steroider, osäkerheten i ett annat land, förlorat körkort, grandios kompis, faktorer man inte kan styra över, ekonomisk oro, tatueringar i huvudet, osv. Har ju spårat ut sedan länge och verkar bara sjunka lägre och lägre.

Underhållande men jag får ingen bra känsla över det hela. Bolatorsk och missbrukare kan man väl sammanfatta det hela. Trygghetsnarkoman som man är så är hans situation min värsta jävla mardröm. Aja, hoppas allt gå väl.

Youtubeklippet med Måns "Han Fick Mig Kickad Från Gym & Skickade Polisen På Mig (Råttan ringer mig)" Så jävla vrickat. Har blandade känslor kring Måns.
Citera
2026-06-24, 14:17
Medlem
Benjos senaste video har legat ute i snart 48h. Han har inte rensat i kommentarsfältet. Har benjoo gjort följande;

1) satt sig på ett plan till Sverige
2) ligger på sjukhuset i Vietnam för att zeb stack benjoo med sin kanyl i hans förstorade näsa.
3) benjoo gör det som är haram
4) fortsätter med ryggdunkandet och skriver på sin master plan
Citera
2026-06-24, 18:23
Medlem
Fyfan vilken missbrukare Benjoo är asså, iförrgår satt han och pratade om hur skönt det hade varit att dö för att han mådde så dåligt av knarket (och bolan) även om han inte erkänner det, och idag så är han på det igen och ska promota sina jävla peptider

Vill han att andra ska hamna i Bola och Knark träsket precis som honom? eller handlar allt bara om att cashen ska in?

Zeb har dessutom Benjoo helt och hållet runt lillfingret, det är nästan som på skolgården när den lilla töntiga killen får hänga med skolans coola kille men blir totalt utnyttjad, snart drar han iväg till Sverige med sin nya dator och allt annat han sol och vårat Benjoo på
Citera
2026-06-24, 18:50
Medlem
Zeb ser otroligt uttråkad ut i senaste videon.(slut på knark?)
Och Benjoo som springer runt i en klädaffär som en kärring.
- Ser jag tjock ut i den här t-shirten Zebbis?

Är Benjoo seriös när han tror att de är de här tittarna vill se?
Citera
2026-06-24, 19:05
Medlem
Den nya videon var gansak tråkig. Kännded monoton och hade typ ingen riktig energi. Kändes mer att de gjorde videon för att en video måste bli gjord. Bättre att göra träning först i videon (ngl han slackar) och sen typ en haul över vad han köpte och annat lite roligt.
Citera
2026-06-24, 19:12
Medlem
Lite dålig stämning mellan dem i senaste videon, Benjamin verkade störa sig rejält på Zeb.
Citera
2026-06-24, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestTraps
Lite dålig stämning mellan dem i senaste videon, Benjamin verkade störa sig rejält på Zeb.

Ja kanske har Benjoo insett att mycket handlar om hur stor pengapung han har.
När pengarna är slut så försvinner nog Zeb illa kvickt.
Citera
2026-06-24, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incognitougglan
Den nya videon var gansak tråkig. Kännded monoton och hade typ ingen riktig energi. Kändes mer att de gjorde videon för att en video måste bli gjord. Bättre att göra träning först i videon (ngl han slackar) och sen typ en haul över vad han köpte och annat lite roligt.

Benjoo borde starta upp DDS "Den dagliga sprutan" igen.

Även om de var rätt dåliga så laddade han upp varje dag.
Citera
2026-06-24, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Benjoo borde starta upp DDS "Den dagliga sprutan" igen.

Även om de var rätt dåliga så laddade han upp varje dag.

Håller med, han borde börja med DDS igen, om han endå tränar så kan han ju lika gärna ta med kameran och bara filma skiten

Tror dock inte han tränar så mycket just nu, det var säkert därför han avbröt 30 days to abs också, blir svårt att hålla på med en träningsserie om man bara kör ett pass var 10e dag
Citera
2026-06-24, 20:17
Medlem
Någon som fattar varför Banjo ibland kör svenska och ibland engelska? Det lär ju inte hjälpa kanalen att han flipp floppar varannan video? Ibland har han undertexter och kör svenska. Ibland svenska utan undertexer. Ibland engelska hela videon. Ibland engelska halva videon och svenska andra halvan. Fattar nada hur dom tänker. Det är samma på IG och TikTok.

Det är inte ens konsekvent i looks maxx serien. De kan inte ens hålla sig till samma format i samma serie, som bara är 6 avsnitt. Första avsnittet är helt på svenska utan undertexter. Hur fan ska någon följa serien?
Citera
2026-06-24, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Håller med, han borde börja med DDS igen, om han endå tränar så kan han ju lika gärna ta med kameran och bara filma skiten

Tror dock inte han tränar så mycket just nu, det var säkert därför han avbröt 30 days to abs också, blir svårt att hålla på med en träningsserie om man bara kör ett pass var 10e dag

Här är ett galet koncept. Spela in träningsvideos. Klipp ihop dom bästa delarna. Spela in resten av din dag. Klipp ihop dom bästa delarna. Skapa en story i varje video och ansträng dig lite istället för att bara låta kameran rulla i ett par timmar.

Han började med ett liknande format i Sverige och hans kanal gick rätt bra då. Han la ner sig, filmade från olika vinklar, skapade ett tema i varje video, osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in