Citat:
Ursprungligen postat av
Petronius
Jo, du hittar på allt hela tiden. Jag har aldrig sett dig styrka jota. Bara shitpostande dygnet runt. Vi vet vad det amerikanska stödet till Israel uppgår till. Vi vet att Nvidia köpte det israeliska företaget Mellanox och därför fick en brygga in i Israel som man har byggt till en hel hamn. Allt detta är fakta. Det du skriver är skit. Du framstår som en galning.
Nu börjar du bli väldigt histrionisk märker jag.
Ingen vet egentligen vad det amerikanska stödet till Israel uppgår till. Det överskrider statsbudgeten du pekar på med råge dock. Det är en sak som är säker.
Vet du vad BIRD är? Det är så Israel myglar till sig tech kontrakt från USA. Det har pågått länge.
Citat:
Ursprungligen postat av
Petronius
Unit 8200? Om du tycker det har relevans i en tråd om Irankriget så för all del. Enheten har förmodligen en mycket viktig roll även i kriget mot Iran och Hizbollah men varken du eller jag har någon som helst insyn där så det blir bara spekulationer.
Du säger ju emot dig själv i en och samma spalt här.
Noterar även att du helt ignorerar Talpiot.
På tal om Musk förresten. Vet du vem hans handler är? Som styrde upp hela hans deal med twitter? Som äger i princip hela nöjesindustrin i USA? Som var med och manufakturerade fram både Obama och Trump till presidenter? Ari Emanuel.