Citat:
Ursprungligen postat av
Undermedvetenh3t
Blir på riktigt så glad över hur du beskriver jobbet, är helt övertygad om att de äldre du hjälpte till är otroligt glada över att ha dig där. Gällande människovårdande yrken är personlig lämplighet. Dina kollegor verkar helt enkelt vara på fel plats, de skulle säkert tycka att det var roligare att jobba med något de trivs med.
Tack.
Ja, det var sorgligt att känna att man måste välja sitt psyke. Att behöva ha ont i magen varje gång man ska jobba har jag bara upplevt inom äldrevården Och det var pga personalstämningen 100%
och varenda en av dem var utlänningar.
+
Nattpersonalen var så fräck att han gick runt utan tröja på sig!
En arab,, han bara tog av sig skjortan och vankade runt som om han var hemma i sitt vardagsrum!
Helt respektlöst
Råkade se detta en gång då jag stämplat ut sent, och tog hissen,
Han var själv på avdelning
Nu i efterhand blir man förfasad vad han kan ha gjrort under sina pass , efter allt som kommit fram -nåt man inte ens i sin vildaste fanstasi kunde ens tro förr
allt detta är så sant att jag hade kunnat svära på det under ed.
Jag tog ett smygfoto på fanskapet, har även annan dokumentation , men cheferna i kommunen tog allt med en nypa salt och jag är liksom inte Elon Musk som har tid eller råd eller mental kapacitet att driva detta vidare
Med det sagt finns det faktiskt folk som VILL jobba inom äldrevården, men Kan inte för det har blivit ett GAza