2026-06-05, 10:49
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterBear
Ingen som vet och kan hjälpa mig?

Vätska gör inte så upptaget går snabbare. Gäller med alla mediciner/droger. Enda alternativet som jag vet är rövpanna eller intravenöst. Snorta lyrica funkar inte, är ej vattenlösligt och stannar bara i näsan och åker ner till magen under dagen så det blir oralt intag.

Vet inte om det hjälpte dig något men fakta ljuger aldrig.
Citera
2026-06-05, 10:53
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surcitron
Tjabba

Håller på att trappa ner lyrica nu efter 3 månaders missbruk.

Sitter kollar lite på peptider.
Hittade en som verkar intressant selank.
Någon som testat?
Verkar ju på gaba precis som lyr.
Berätta isf gärna.

Mvh

Ber om ursäkt för lite offt i förväg.

Hur har det gått för dig sen ditt inlägg? Fick du hem selank eller blev det cold turkey eller trappar du fortfarande ner på lyrican?

Hoppas allt gått bra och att du mår bra utan droger i systemet.
Citera
2026-06-08, 16:07
Medlem
Pregacare är skumma. Har testat 8 kapslar från denna kartan och aldrig testat dessa innan - 2-3 kapslar har känts jämna med bra effekt på 150 mg, ett par har jag behövt 200 mg för samma effekt. En gång tog jag 150 mg utan effekt och doserade 150 mg till i omgångar och fick ingen effekt alls egentligen av en hel 300 mg. Flera kapslar har gett mig båda Lyrica effekt och tydlig stimulant effekt som varit smutsig. Den effekten har kommit på 150 mg+ men verkar inte vara där på 75-100 mg, iaf inte alls på samma sätt.

Men också att de som ger bra effekt på 150-200 mg med tydlig Lyrica effekt; pigg, social, kreativ, ångestfri, energisk mm har saknat tydligt rus som jag får på Signature och svenska Lyrica i samma dos.

Har bara testat en karta so far och min erfarenhet av signature är att de är bra och nästan hela kartorna är jämna i effekt så jag kommer bara köpa pregacare i nödfall mer eller mindre.
Senast redigerad av Hellishexistance 2026-06-08 kl. 16:10.
Citera
2026-06-12, 22:12
Medlem
Någon som vet om det hjälper att ta tramadol för att sluta med lyrica?
Citera
2026-06-14, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vokiko
Skulle skippa tramadol när du tar Lyrica eller ska gå av. Det bästa sättet när man ska sluta med Lyrica tänker jag mig är att trappa ned långsamt samt tillsätta lite läkemedel att ta vid behov.
Citera
2026-06-21, 15:56
Medlem
Någon som käkat pregabalin capsules 300mg av märket Neurabalin.metamed laboratories tillverkad av fortune pharma. Dem är indiska, ger extrem hjärtklappning, vertigo och ångest samtidigt som dem känns speediga. Har testat andra märken ifrån indien som varit helt ok men dem här var riktigt vidriga.
Citera
2026-06-22, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trefalga
Någon som käkat pregabalin capsules 300mg av märket Neurabalin.metamed laboratories tillverkad av fortune pharma. Dem är indiska, ger extrem hjärtklappning, vertigo och ångest samtidigt som dem känns speediga. Har testat andra märken ifrån indien som varit helt ok men dem här var riktigt vidriga.
Så blir jag när jag tar för mycket Prega, oavsett märke, eller om de är från svenskt apotek tom.
Citera
2026-06-23, 20:40
Medlem
Brukar kunna dunka iaf 900mg och må fina fisken, på dessa mår jag pankaka av 300mg. Men tack för input

Citat:
Ursprungligen postat av Hellishexistance
Så blir jag när jag tar för mycket Prega, oavsett märke, eller om de är från svenskt apotek tom.
Citera
2026-06-24, 17:09
Medlem
Citat:
Brukar kunna dunka iaf 900mg och må fina fisken, på dessa mår jag pankaka av 300mg. Men tack för input
Men du har nog absolut rätt i att de är skumma. Aldrig testat de, men pregacare är ojämna och vissa kapslar blir jag riktigt stissig på och även ångestfylld, även redan på 100 mg
Citera
2026-06-24, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellishexistance
Pregacare är skumma. Har testat 8 kapslar från denna kartan och aldrig testat dessa innan - 2-3 kapslar har känts jämna med bra effekt på 150 mg, ett par har jag behövt 200 mg för samma effekt. En gång tog jag 150 mg utan effekt och doserade 150 mg till i omgångar och fick ingen effekt alls egentligen av en hel 300 mg. Flera kapslar har gett mig båda Lyrica effekt och tydlig stimulant effekt som varit smutsig. Den effekten har kommit på 150 mg+ men verkar inte vara där på 75-100 mg, iaf inte alls på samma sätt.

Men också att de som ger bra effekt på 150-200 mg med tydlig Lyrica effekt; pigg, social, kreativ, ångestfri, energisk mm har saknat tydligt rus som jag får på Signature och svenska Lyrica i samma dos.

Har bara testat en karta so far och min erfarenhet av signature är att de är bra och nästan hela kartorna är jämna i effekt så jag kommer bara köpa pregacare i nödfall mer eller mindre.

Citat:

Så skrev jag om prega, nu mår jag lite som du och jag har tagit 100 mg
Citera
2026-06-24, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vokiko

Förr i tiden brukade jag säga att det enda som hjälper mot en lyr-at är tram, och vise versa. Däremot ska du ju undvika att blanda dem pga kramprisk.
Vill du så kan jag skicka pm med hur jag gjorde för att komma ned från 1200mg lyrica om dagen till 0. Det tog tid, men var väldigt snällt sett till at-symtom
Citera
2026-06-25, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fullafisken
Förr i tiden brukade jag säga att det enda som hjälper mot en lyr-at är tram, och vise versa. Däremot ska du ju undvika att blanda dem pga kramprisk.
Vill du så kan jag skicka pm med hur jag gjorde för att komma ned från 1200mg lyrica om dagen till 0. Det tog tid, men var väldigt snällt sett till at-symtom

Ja gärna! Är uppe på 1500mg och vill verkligen ta mig ur träsket, vet att jag inte kommer klara det utan någon typ av hjälp så tänkte tramadol skulle funka när man klippt lyrican helt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in