Citat:
Om man tittar på mongol-apan i videon så ser man hur desperat han är när han måste blåljuga ur gamla manuset om Donbass. WTF? Gammal skåpmat. Det enda nya han har är att man går framåt i alla riktingar "varje dag, varje dag".
Psykopaten KGB-Putins bortförklaring till att ryska aporna inte stjäl mer mark femte året in på den fullständigt misslyckade tre dagars-operationen är att "någon sitter i källarna, gömmer sig och skjuter tillbaka".
WTF?
Pinsamt.
VIDEO
Putin stated that there are no violations and that their country was providing assistance to the residents of Donbas.
https://bsky.app/profile/wartranslated.bsky.social/post/3moxrmefuoc2k
"Våra killar pressar dem [ukrainarna] i alla områden av stridskontakt. Alla. Det finns inte en enda plats där det är tvärtom", sa han
"Men [våra] killar hamrar hårt där varje dag, varje dag. Vi kommer dit vi behöver", konstaterade presidenten.
Enligt statschefen håller de ryska väpnade styrkorna "nästan" på att inta staden Kostjantynivka i Donetsk-regionen, men det finns fortfarande "någon som sitter i källarna, gömmer sig och skjuter tillbaka".
https://ru.themoscowtimes.com/2026/06/23/putin-pozhalovalsya-chto-ogromnii-potok-ukrainskih-bpla-zatmevaet-uspehi-rossii-na-fronte-a198955
