2026-06-24, 23:53
Medlem
Har kollat gamla vloggar igen. Vilken tragisk förvandling. Visserligen med lite av det hon är idag men annars en snygg, glad och rel pos tjej
med många vänner.

Hon har inte en enda som bryr sig om henne och inte ens den där äckliga karlslusken kan el ens vill hjälpa henne för han utnyttjar hellre. Fy farao !
Citera
2026-06-25, 11:52
Medlem
Så i gårdagens vlogg:

•Kör hon med gravt
nedsatt syn. 30 min x 2.
•Filmar folk (barn) på stranden och kvinna i bikini och lägger ut det på nätet.
•Har Stina i gassande sol - såg inget vatten men det kanske fanns.

Jag hoppas verkligen någon pratar med henne, och jag hoppas verkligen det var Lina som körde till badstranden med alla barn.
Citera
2026-06-25, 12:33
Medlem
Det är ju otroligt olämpligt att publicera barn i badkläder på nätet. Det är guld för alla pedofiler med kunnighet i AI, då sprids dessa AI bilder world wide. Och föräldrarna har ingen aning!!
Citat:
Ursprungligen postat av Cirrus008
Så i gårdagens vlogg:

•Kör hon med gravt
nedsatt syn. 30 min x 2.
•Filmar folk (barn) på stranden och kvinna i bikini och lägger ut det på nätet.
•Har Stina i gassande sol - såg inget vatten men det kanske fanns.

Jag hoppas verkligen någon pratar med henne, och jag hoppas verkligen det var Lina som körde till badstranden med alla barn.
Citera
2026-06-25, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmeliaTara
Det är ju otroligt olämpligt att publicera barn i badkläder på nätet. Det är guld för alla pedofiler med kunnighet i AI, då sprids dessa AI bilder world wide. Och föräldrarna har ingen aning!!
Hon har verkligen tappat vett och etikett
Vissa saker gör man bara inte!
Citera
2026-06-25, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Hon har verkligen tappat vett och etikett
Vissa saker gör man bara inte!

Ja moralen finns inte. Det var klart bättre förr.
Hoppas mamma på stranden hör av sig.
Citera
2026-06-25, 13:16
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ja moralen finns inte. Det var klart bättre förr.
Hoppas mamma på stranden hör av sig.

Får hoppas att hon frågat. Men oavsett inte ok att filma, framförallt inte på barn som badar. Lägger inte ut sånna bilder på mina barn på sociala medier som ändå är begränsade till närmre vänner.

Varför kan hon inte svara kommentarer son gäller hennes körning!
Vill vet vad för medicin för ögonen hon fått.
Helt katastrof när hon ska ge droppar på sigsjälv, kan inte hälla en droppe i ögat. Snälla nån!
Citera
2026-06-25, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Får hoppas att hon frågat. Men oavsett inte ok att filma, framförallt inte på barn som badar. Lägger inte ut sånna bilder på mina barn på sociala medier som ändå är begränsade till närmre vänner.

Varför kan hon inte svara kommentarer son gäller hennes körning!
Vill vet vad för medicin för ögonen hon fått.
Helt katastrof när hon ska ge droppar på sigsjälv, kan inte hälla en droppe i ögat. Snälla nån!

Det är inte ok att filma någons barn och jag skulle bli urförbannad om nån la upp video på mig på mig i bikini.

Jadu, bra fråga. Hon är totalberoende av bilen då hon bor så off så hon kan inte ge upp det.
Citera
2026-06-25, 15:07
Medlem
Dimsyn och smärta: Inflammation i hornhinnan och regnbågshinnan ger ofta smärta och dimsyn. Har du nedsatt syn på ena eller båda ögonen uppfyller du inte de lagstadgade synkraven för körkort.
Citera
2026-06-25, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loppansmatte1
Dimsyn och smärta: Inflammation i hornhinnan och regnbågshinnan ger ofta smärta och dimsyn. Har du nedsatt syn på ena eller båda ögonen uppfyller du inte de lagstadgade synkraven för körkort.
Problemet är ju att hon fullkomligt skiter i allt så länge det gynnar henne själv.
Idag ser ögonen mycket bättre ut.
Förmodligen har hon läst här att någon planerar anmäla henne.
Vips så ser hon igen.
Ska bli intressant att se vad hennes nästa sjukdom kommer att vara.
Citera
2026-06-25, 15:50
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Problemet är ju att hon fullkomligt skiter i allt så länge det gynnar henne själv.
Idag ser ögonen mycket bättre ut.
Förmodligen har hon läst här att någon planerar anmäla henne.
Vips så ser hon igen.
Ska bli intressant att se vad hennes nästa sjukdom kommer att vara.
Eller hur! Något kommer ju...annars är hon ju inte Ellie!

Men även om man bor avsides, kan man inte få hemleverans på maten? Det är ju lätt att beställa då eller kanske be sin vän Lina att storhandla så hon inte måste åka. Hon va ju tvungen att hämta två paket i två omgångar förra veckan.
Sånt kan man ju ta på helgen när Stefan är hemma eller om någon kör henne eller så.
Hade jag bott i närheten av henne och vetat om att hon är ute och kör med så dålig syn hade jag varit orolig. Är rädd om migsjälv och mina barn!
Citera
2026-06-25, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Eller hur! Något kommer ju...annars är hon ju inte Ellie!

Men även om man bor avsides, kan man inte få hemleverans på maten? Det är ju lätt att beställa då eller kanske be sin vän Lina att storhandla så hon inte måste åka. Hon va ju tvungen att hämta två paket i två omgångar förra veckan.
Sånt kan man ju ta på helgen när Stefan är hemma eller om någon kör henne eller så.
Hade jag bott i närheten av henne och vetat om att hon är ute och kör med så dålig syn hade jag varit orolig. Är rädd om migsjälv och mina barn!

Problemet är att det är få affärer som levererar så långt ut på ”landet” eller glesbygden, vilket gör att man är beroende av bil. Det blir väldigt skört.
Men som du säger, vissa saker kan säkert vänta.
Jag kan verkligen förstå att hon är beroende av bil men det är verkligen livsfarligt både för henne själv, barnen och medtrafikanter.
Citera
2026-06-25, 16:01
Medlem
Har anmält videon, hoppas YouTube reagerar. Även kommenterat om det mycket olämpliga. Blir väl blockerad snart.
Citat:
Det är inte ok att filma någons barn och jag skulle bli urförbannad om nån la upp video på mig på mig i bikini.

Jadu, bra fråga. Hon är totalberoende av bilen då hon bor så off så hon kan inte ge upp det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in