Citat:
Ursprungligen postat av
neomunaa
"Hur gammal är du egentligen"
[...]
"50 ser ut 40"
"Din pappas ålder"
[...]
"Är det ok, jag är mycket äldre"
[...]
"Asså brukar du va med såna som mig?"
"Nej. Skild sen 9 år"
[...]
"Okej"
"Tänkte mest om du vatt med någon i min ålder innan"
"Asså så du vet att du måste va försiktig"
[...]
"Ja du har rätt"
Ta det för vad du vill.
Låter som 785
inte vill äga sitt problem.

Så du menar att det är omöjligt att person X tar kontakt med #785 och samtidigt etablerar kontakt med dumpen, X skriver till 785 att hon är 26 år gammal, när dumpen frågar X om bilder eller vad fan det nu ska vara vidarebefordrar X det från dumpen till 785 och frågar efter bilder. När de väl ska mötas upp tror 785 att han ska träffa en 26åring men X skickar dumpen på honom istället. På Snapchat vet alla att inget sparas, vipps har man satt fast en oskyldig människa och det är exakt detta som har hänt med 785. Nu lägger jag ner och diskutera 785 men ni andra får gärna fortsätta om ni är så fascinerade utav hans manlighet och karisma.
Citat:
Ursprungligen postat av
MisterClueless
Det var jag som påpekade för dej att du inte ska efterfråga bild på en användare för att jämföra utseende med bilden på #785. Det är någonting helt annat än Birds-of-a-feather gör. Han spekulerar inte om någon användares identitet. Han bara lyfter fram att du och #785 har en så tajt relation. Det har du ju för övrigt själv mycket uttryckligt skrivit i tråden.
Seriöst talat mister, jag tycker du ska sänka ner din surgubbe attityd rejält. Kan inte gå bra för dig med den attityden i verkligheten. Får kraftiga blattevibbar utav dig, usch och twii!!!!!! 👎👎👎🤮🤮❌