2026-06-24, 16:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
So what om #785 ska flytta? Att ni ens tar reda på sånna grejer är ju helt sinnessjukt. Anledningen till att han eventuellt flyttar är för att få en nystart, trots att han är oskyldig tror ju de som inte känner han precis som er att han är en pedofil.

Vad tjänar ni på att klanka ner på hans utseende eller klädstil? Jag garanterar er att han har legat med många fler tjejer än vad ni har. Ifrågasätta hans klädstil när han går runt i ”hemmakläder”, skulle gärna vela se hur era kläder ser ut när ni bara ska ut och in en snabbis.

Kan vi seriöst släppa #785 och gå vidare? Finns mycket mer intressanta gäddor som FAKTIST ÄR PEDOFILER.

LOL!!!!! Han ställde ju frågan till 13 åringen om denne ville "Knulla i helgen?" så hur kan du försvara detta?
Citera
2026-06-24, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
LOL!!!!! Han ställde ju frågan till 13 åringen om denne ville "Knulla i helgen?" så hur kan du försvara detta?

Han blev set up, medans han chattade med någon som han trodde var 26 så chattade ”26 åringen” med dumpen som en mellanhand. När han väl är där framme och blir konfronterad ja vad fan ska han säga? Man blir ju helt stum och vill bara få ett slut på skiten och dra därifrån.

Jag kommer iallafall inte diskutera #785 mera, vill ni ge han mer uppmärksamhet kör på bara ni själva som förlorar på det i slutändan, speciellt när allt kommer fram och då kommer ni stå där som fån. Usch och twii, usch och twii, usch och twii, usch och twii 👎🤮
Citera
2026-06-24, 16:42
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
So what om #785 ska flytta? Att ni ens tar reda på sånna grejer är ju helt sinnessjukt. Anledningen till att han eventuellt flyttar är för att få en nystart, trots att han är oskyldig tror ju de som inte känner han precis som er att han är en pedofil.

Vad tjänar ni på att klanka ner på hans utseende eller klädstil? Jag garanterar er att han har legat med många fler tjejer än vad ni har. Ifrågasätta hans klädstil när han går runt i ”hemmakläder”, skulle gärna vela se hur era kläder ser ut när ni bara ska ut och in en snabbis.

Kan vi seriöst släppa #785 och gå vidare? Finns mycket mer intressanta gäddor som FAKTIST ÄR PEDOFILER.
Du är helt besatt och behöver läggas in.
Citera
2026-06-24, 16:43
Avstängd
Citat:

Vad tjänar ni på att klanka ner på hans utseende eller klädstil? Jag garanterar er att han har legat med
många fler tjejer än vad ni har. Ifrågasätta hans klädstil när han går runt i ”hemmakläder”, skulle gärna vela se hur era kläder ser ut när ni bara ska ut och in en snabbis.

Hur ska han kunna få en nystart? Internet finns i hela vårt land. Det är bra att veta var gäddorna tar vägen efter en publicering. Tack för att du lyfter fram att han ska flytta.

"Ni bara ska ut och in en snabbis. " Ja, det var ju vad han hoppades på 785, en snabbis. Bara slicka lite.

Problemet för "Nicklas 785" att folk började prata om honom, kan han tacka dig för "Loopmelon". DU är en riktig fin vän du. Han hade varit bortglömd efter 3-4 gäddor, om det inte var för dig. "Jag garanterar er att han har legat med många fler tjejer än vad ni har." Alltså du har sån jävla kul humor. Han erkänner själv han inte legat på 9 år. Och troligen ytterst sällsynt innan dess. Men tur han har dig.

Träffades ni på Grindr?

Du förstår väl att när "du" ber alla att släppa 785, så får det ju motsatt effekt. Nej, det bästa för 785 hade varit att du inte hade skapat konto för att hylla honom.

Och det sista: Du vill inte FATTA att gäddorna kommer i olika skepnader och former. Och alla är vider på sitt sätt. Även 785.
Senast redigerad av anorto 2026-06-24 kl. 16:55.
Citera
2026-06-24, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Då kan du ju bemöda dig om att ta reda på det först. Ingen kan ju svara dig random på vad du hittar på.
Kan inte påminna mig om att Dumpen konfronterat någon gädda i 90-års åldern.
#-okänd

Han var inte riktigt så gammal men det var en riktig gubbe i alla fall. Alltså gammal på riktigt och inte pensionsåldern.

Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Menar du "GamleGurra" #248?
Han var 76 när det begav sig och är numera 79 och fortfarande gift med frugan.
https://dumpen.se/2023/07/01/gamlegurra-napp-248-stenungsund/

Nä. Det var uppe i tråden när han tog livet av sig. 100% död
Citera
2026-06-24, 16:50
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Han är ju registrerad som avliden

Alla som har sådant skägg som 628 är lustiga, det är konstigt det förhåller sig så. Avliden, släckt lyse, jaha. Alltid något intressant på min långtråkiga dag.
Citera
2026-06-24, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Melonen och 785 verkar ha en mycket tajt relation. Melonen vet varför 785 ska flytta. Han kan också rakt av berätta hur 785 tänkte när han valde kläder till "dejten". Det är ganska specifikt. Tror inte mina vänner hade kunnat redogöra för mina klädval. Det kan jag nog bara göra själv...

Fick faktiskt lära mig i just denna tråd att man inte får spekulera om andras identitet på Flashback, så du kan ändra eller ta bort ditt inlägg innan mod gör det.
Citera
2026-06-24, 16:57
Avstängd
Citat:
Fick faktiskt lära mig i just denna tråd att man inte får spekulera om andras identitet på Flashback, så du kan ändra eller ta bort ditt inlägg innan mod gör det.

"Bird of feather" spekulerar inte om 785/Nicklas identitet. Men anmäl du, kanske du blir bortplockad?

Men Usch och twii, usch och twii, usch och twii, usch och twii dig. "Fin" kompis du är som lyfte upp han.
Citera
2026-06-24, 17:00
Avstängd
Citat:
Han blev set up, medans han chattade med någon som han trodde var 26 så chattade ”26 åringen” med dumpen som en mellanhand. När han väl är där framme och blir konfronterad ja vad fan ska han säga? Man blir ju helt stum och vill bara få ett slut på skiten och dra därifrån.

DÅ hoppas jag du lägger upp loggarna och kan bevisa det du påstår. Kan du inte det så ja....
Citera
2026-06-24, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
"Bird of feather" spekulerar inte om 785/Nicklas identitet. Men anmäl du, kanske du blir bortplockad?

Men Usch och twii, usch och twii, usch och twii, usch och twii dig. "Fin" kompis du är som lyfte upp han.

Han har ett stort nätverk runtomkring sig som stöttar honom, han har massvis med vänner så det är inte hela världen om han förlorar mig.

Usch och twii på dig själv, usch och twii är fan för lite för dig..
Citera
2026-06-24, 17:12
Medlem
Citat:
Han blev set up, medans han chattade med någon som han trodde var 26 så chattade ”26 åringen” med dumpen som en mellanhand. När han väl är där framme och blir konfronterad ja vad fan ska han säga?
Jag är inte jätteteknisk, någon får gärna berätta om det där ens är möjligt!
Senast redigerad av Birds-of-a-feather 2026-06-24 kl. 17:18.
Citera
2026-06-24, 17:13
Avstängd
Citat:
Han har ett stort nätverk runtomkring sig som stöttar honom, han har massvis med vänner så det är inte hela världen om han förlorar mig.

Usch och twii på dig själv, usch och twii är fan för lite för dig..

HAHA, jag tackar dig för att du lyfte 785. Han hade varit glömd utan dig, nu blir det Hall of fame.

Massvis med vänner? Nja, det skulle jag inte påstå..."Bekanta" till honom, fb-vänner med mera, har berättat helt annat. Men kul ändå att du envisas med att måla upp 785 som Don Juan, att han har ett helt harem av vänner och brudar. Det är stor humor!

Men skicka bevis för dina påståenden om "set up". Om du inte kan det, så är det bara ord från din sida. Det förstår du väl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in