2026-06-24, 17:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Jag är inte jättetekniskt, någon får gärna berätta om det där ens är möjligt!

I fantasiernas värld kanske.
Citera
2026-06-24, 17:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Han blev set up, medans han chattade med någon som han trodde var 26 så chattade ”26 åringen” med dumpen som en mellanhand. När han väl är där framme och blir konfronterad ja vad fan ska han säga? Man blir ju helt stum och vill bara få ett slut på skiten och dra därifrån.

Jag kommer iallafall inte diskutera #785 mera, vill ni ge han mer uppmärksamhet kör på bara ni själva som förlorar på det i slutändan, speciellt när allt kommer fram och då kommer ni stå där som fån. Usch och twii, usch och twii, usch och twii, usch och twii 👎🤮

Nu ljuger du. Man ser i själva chattloggen att han vet om att denne är 13 och sen frågar om denne ska komma hem till honom. Sluta ljug, du kommer ingenstans genom att ljuga
Citera
2026-06-24, 18:09
Medlem
neomunaas avatar
"Hur gammal är du egentligen"
[...]
"50 ser ut 40"
"Din pappas ålder"
[...]
"Är det ok, jag är mycket äldre"
[...]
"Asså brukar du va med såna som mig?"
"Nej. Skild sen 9 år"
[...]
"Okej"
"Tänkte mest om du vatt med någon i min ålder innan"
"Asså så du vet att du måste va försiktig"
[...]
"Ja du har rätt"

Ta det för vad du vill.
Citat:
Han blev set up, medans han chattade med någon som han trodde var 26 så chattade ”26 åringen” med dumpen som en mellanhand. När han väl är där framme och blir konfronterad ja vad fan ska han säga? Man blir ju helt stum och vill bara få ett slut på skiten och dra därifrån.

Jag kommer iallafall inte diskutera #785 mera, vill ni ge han mer uppmärksamhet kör på bara ni själva som förlorar på det i slutändan, speciellt när allt kommer fram och då kommer ni stå där som fån. Usch och twii, usch och twii, usch och twii, usch och twii 👎🤮
Låter som 785 inte vill äga sitt problem.
Senast redigerad av neomunaa 2026-06-24 kl. 18:24.
Citera
2026-06-24, 18:12
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Fick faktiskt lära mig i just denna tråd att man inte får spekulera om andras identitet på Flashback, så du kan ändra eller ta bort ditt inlägg innan mod gör det.
Det var jag som påpekade för dej att du inte ska efterfråga bild på en användare för att jämföra utseende med bilden på #785. Det är någonting helt annat än Birds-of-a-feather gör. Han spekulerar inte om någon användares identitet. Han bara lyfter fram att du och #785 har en så tajt relation. Det har du ju för övrigt själv mycket uttryckligt skrivit i tråden.
Senast redigerad av MisterClueless 2026-06-24 kl. 18:14.
Citera
2026-06-24, 18:18
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
So what om #785 ska flytta? Att ni ens tar reda på sånna grejer är ju helt sinnessjukt. Anledningen till att han eventuellt flyttar är för att få en nystart, trots att han är oskyldig tror ju de som inte känner han precis som er att han är en pedofil.

Vad tjänar ni på att klanka ner på hans utseende eller klädstil? Jag garanterar er att han har legat med många fler tjejer än vad ni har. Ifrågasätta hans klädstil när han går runt i ”hemmakläder”, skulle gärna vela se hur era kläder ser ut när ni bara ska ut och in en snabbis.

Kan vi seriöst släppa #785 och gå vidare? Finns mycket mer intressanta gäddor som FAKTIST ÄR PEDOFILER.
Nej, vi kan inte släppa #785 för han är faktiskt - just det - pedofil.
Citera
2026-06-24, 18:25
Medlem
MisterCluelesss avatar
Ny gädda, Adam Uppsala #793
Citera
2026-06-24, 19:02
Medlem
Adam, Uppsala #793.
Oidentifierad, det gillar vi inte! Kommer fram så mycket i chattloggen att han borde vara lätt att hitta. Om det han säger är sant vill säga. Bor i alla fall ingen Adam på adressen han uppger.
Citera
2026-06-24, 19:07
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Adam, Uppsala #793.
Oidentifierad, det gillar vi inte! Kommer fram så mycket i chattloggen att han borde vara lätt att hitta. Om det han säger är sant vill säga. Bor i alla fall ingen Adam på adressen han uppger.
Nej, det finns ingen Adam på adressen. Det finns däremot en annan 29-åring där, om han nu verkligen bara är 29. Han ser betydligt äldre ut i konfrontationen.
Citera
2026-06-24, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Nej, det finns ingen Adam på adressen. Det finns däremot en annan 29-åring där, om han nu verkligen bara är 29. Han ser betydligt äldre ut i konfrontationen.
Såg det, finns en 45-åring med, men hittar inget vidare på någon av dem, ingen tidigare adress i Linköping.

Citera
2026-06-24, 19:20
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Såg det, finns en 45-åring med, men hittar inget vidare på någon av dem, ingen tidigare adress i Linköping.

Lite märkligt att uppge en adress i chatten som han vill att barnet ska komma till om han nu inte bor där. Men han kan ju t ex ha en kompis som bor där istället och som han lånar lägenhet av. Det har ju visat sej väldigt vanligt bland gäddor på senaste tiden att ha massor av kompisar. #793
Citera
2026-06-24, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neomunaa
"Hur gammal är du egentligen"
[...]
"50 ser ut 40"
"Din pappas ålder"
[...]
"Är det ok, jag är mycket äldre"
[...]
"Asså brukar du va med såna som mig?"
"Nej. Skild sen 9 år"
[...]
"Okej"
"Tänkte mest om du vatt med någon i min ålder innan"
"Asså så du vet att du måste va försiktig"
[...]
"Ja du har rätt"

Ta det för vad du vill.

Låter som 785 inte vill äga sitt problem.

Så du menar att det är omöjligt att person X tar kontakt med #785 och samtidigt etablerar kontakt med dumpen, X skriver till 785 att hon är 26 år gammal, när dumpen frågar X om bilder eller vad fan det nu ska vara vidarebefordrar X det från dumpen till 785 och frågar efter bilder. När de väl ska mötas upp tror 785 att han ska träffa en 26åring men X skickar dumpen på honom istället. På Snapchat vet alla att inget sparas, vipps har man satt fast en oskyldig människa och det är exakt detta som har hänt med 785. Nu lägger jag ner och diskutera 785 men ni andra får gärna fortsätta om ni är så fascinerade utav hans manlighet och karisma.

Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det var jag som påpekade för dej att du inte ska efterfråga bild på en användare för att jämföra utseende med bilden på #785. Det är någonting helt annat än Birds-of-a-feather gör. Han spekulerar inte om någon användares identitet. Han bara lyfter fram att du och #785 har en så tajt relation. Det har du ju för övrigt själv mycket uttryckligt skrivit i tråden.

Seriöst talat mister, jag tycker du ska sänka ner din surgubbe attityd rejält. Kan inte gå bra för dig med den attityden i verkligheten. Får kraftiga blattevibbar utav dig, usch och twii!!!!!! 👎👎👎🤮🤮❌
Senast redigerad av Loopmelon 2026-06-24 kl. 19:36.
Citera
2026-06-24, 19:29
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Undrar om Loopmelon kommer påstå att den nya gäddan #793 blev lurad också, och att denne är "hyvens" kille 😏

Han blev ju lurad? Eller tror du Dumpen hade en fjortis åt honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in