Nej. Egentligen var det ett spratt. Personen i fråga har den egentligen inte utan ville bara driva med mig och göra mig till åtlöje. Pärmen är fortfarande uppe i Sundsvall.
Nej. Egentligen var det ett spratt. Personen i fråga har den egentligen inte utan ville bara driva med mig och göra mig till åtlöje. Pärmen är fortfarande uppe i Sundsvall.
Vad tror du det är, DDR? Big brother paranoia, alla övervakar alla osv. Nä, jag tog med kikaren för att spana runt om i centrala Stockholm. Stå på en hög höjd från kungahuset och se över riksdagshuset.
Fast du har ju tidigare sagt att du har använt kikaren för att spana på grannarna...
__________________
Senast redigerad av DonCapo13 Igår kl. 20:24.