2026-06-24, 18:12
Avstängd
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Måste ha varit påverkad av nåt å trott det var nån annan som låg där. Tycker även att det är konstigt att man som vuxen vill ligga å sova bredvid sin pappa 😕

Sov hon bredvid farsan? Kanske något fel på henne?

Glöm det
Citera
2026-06-24, 18:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Nä hon gjorde inte det. Var jag som läste fel eller för fort.
Citera
2026-06-24, 18:13
Avstängd
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Nä hon gjorde inte det. Var jag som läste fel eller för fort.

Ja, jag såg det sedan
Citera
2026-06-24, 18:25
Medlem
Vart hände detta vidriga? Södra Sverige är ganska stort område att spekulera kring
Citera
2026-06-24, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buhbye
Narcissism? Påminner lite om det här när det står att han även följer med in i någon annans hus..

https://youtu.be/MJtupQXHThs

Undrar om han kommer vakna upp ur sitt lilla narc rus när han inser vad fångar gör med pedofiler?

Vederbörande hamnar (tyvärr) med likasinnade fucktards på en skyddad anstalt, för deras säkerhet.
Skulle de däremot hamna på 'vanlig' anstalt, förmodligen en klass 2a, så hade det rätt fort hamnat på isolering (för deras säkerhet åter igen, tyvärr).
Citera
2026-06-24, 18:45
Medlem
Nån som kan få tag på stämningsansökan?
Citera
2026-06-24, 19:16
Medlem
Citat:
Måste ha varit påverkad av nåt å trott det var nån annan som låg där. Tycker även att det är konstigt att man som vuxen vill ligga å sova bredvid sin pappa 😕

Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet

Glöm det

OT men det är väl normalt att ibland dela säng med syskon eller föräldrer vid enstaka övernattningar ex på hotell? Sovit med syrra/pappa i dubbelsäng, ingen våldtäkt.

Men Sverige har blivit mer och mer pryda, ingen duschar/bastar naken öppet och underkläder eller nakenhet betyder numera något sexuellt som i USA. Galet.
Citera
2026-06-24, 19:42
Avslutad
Att bli våldtagen måste ju vara väldigt traumatiserande i sig, och att det dessutom är en förälder som gör det måste ju göra det ännu värre. Hoppas han får ett långt fängelsestraff.

Att inga varningssignaler setts tidigare behöver inte vara så konstigt egentligen. Allting har sin första gång så att säga. Vet inte hur vanligt det är att såna här människor börjar "försiktigt" istället för att gå all-in på en gång som denne man gjorde.
Citera
2026-06-24, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lloyd.Christmas
Att bli våldtagen måste ju vara väldigt traumatiserande i sig, och att det dessutom är en förälder som gör det måste ju göra det ännu värre. Hoppas han får ett långt fängelsestraff.

Att inga varningssignaler setts tidigare behöver inte vara så konstigt egentligen. Allting har sin första gång så att säga.

Har säkert funnits varningssignaler som dom missat, hur ofta misstänker man liksom att ens pappa ska göra något sånt här?

Får även jag kraftiga babbevibbar av detta brott, usch och twii på hans äckliga ansikte. Det tråkiga är att han kommer få sitta på en klass 3 anstalt och vara ute om 2 år och härja igen, om han är babbe och det inte blir utvisning ger jag upp på livet!
Citera
2026-06-24, 20:40
Medlem
Jag förstår inte hur man kan bli kåt på sin egen dotter.
Citera
2026-06-24, 20:49
Avstängd
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fonder89
Jag förstår inte hur man kan bli kåt på sin egen dotter.

Fel i huvet på folk går inte att förstå.

Westermarck effekten fungerar inte eller droger kan spela in?
Citera
2026-06-24, 20:58
Medlem
Kan det vara bonus dottern han våldtog?
Tidningar gillar att skriva heta rubriker så att folk läser. För det står ju att hans andra dotter var ett mindre årigt barn. Så måste det barnet varit under 15. Samtidigt är BO vuxen, vilket är minst 18. Själv är GM i 40 års åldern. Visst en del män får barn när dom är 20 men. Jag misstänker att det är en bonus dotter som är BO.

Någon här borde kunna ringa/maila och få fram namn på GM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in