Citat:
Ursprungligen postat av
MissAjDiHiDi
Måste ha varit påverkad av nåt å trott det var nån annan som låg där. Tycker även att det är konstigt att man som vuxen vill ligga å sova bredvid sin pappa 😕
Sov hon inte i sin systers rum? Kanske hemma och hälsar på under semester. Vuxen kan ju även betyda 18 och den minderåriga systern nånstans därunder. Hur som en tämligen bisarr historia.