Citat:
Ursprungligen postat av
Steinarr
Därför att "högern" består av Israelhögern (dumskallarna, SDare) och den etnonationalistiska "högern" (AfS, NMR).
Jag som tillhör de sistnämnda vill inte ha någonting att göra med Israelhögern.
Precis. USA är ju ett praktexempel på hur staten Israels alltmer extrema, ultra-högerregeringar har utpressat & indoktrinerat majoriteten av västvärldens länder (framförallt högerpolitiska partier) för att acceptera ALLT som Israel gör, annars är det antisemitism.
Situationen var skev redan innan Cheney, Rumsfeld & Bush, men allting har fullkomligt eskalerat till idioti... kristna & fattiga människor är enklare att manipulera att Israel is just superduper på alla sätt, förbise ockupation, folkmord & etnisk rensning (är det ironi eller vad?).
Jag är för paranoid för att yttra mig om mina allvarligare värderingar & sådant, men dagens högerpolitiska partier är för korrupta & fega för att säga emot Israel, vilket förenklar lögnen att högern vill att hjälpa den växande massan av fattiga människor genom att - 30 jävla år senare - börja ta itu med migrationspolitiken. I själva verket var det integrationspolitiken som ingen brydde sig om, samma som idag.
Usch, nu är nästan hela dagen förstörd. Människan som art är ju fan en skam..
Edit: Jag är ICKE någon 'ultra-left wing-globalist moron', bara för att förtydliga efter min smutskastning av s.k. högern.