Citat:
Ursprungligen postat av
Lund-NoGo-zone
Boomers behöver inga råd, vi äger redan allt. Men rådet till dig är att tilltala andra med respekt och utöka ditt ordförråd så lyssnar de på dig.
Du ensam i tråden är bevis att cannabis ska vara förbjudet. För vi behöver inte fler sluskar. Tänkte inte på det.
Jag har inte ett snävt ordförråd bara för att jag kallar dig för en liten fitta, en idiot och en gubbjävel. Du verkar inte veta vad ordet ordförråd betyder.
Nu låtsas du att du har efterblivna osammanhängande åsikter som du inte kan försvara pga mitt påstått bristande ordförråd. Inte pga att du har de åsikterna. Om jag bara hade ett bättre
ordförråd och behandlade dig med
respekt skulle du lyssna på mig. Översatt: Om jag inte kallade dig för en idiot för att du beter dig som en respektlös idiot, så skulle du inte vara en respektlös idiot. Lol. Du kan ju intala dig att ditt livs ansamlade övertydliga karaktärsbrister beror på någon snubbe du började jiddra med på flashback häromdagen. Om du verkligen brydde dig om att jag använder
fula ord skulle du ju låta bli att svara istället för att aktivt välja att svara massa jävla dumheter hela tiden. Vilket du dessutom gör mot alla, även de som inte använder
fula ord. Tönt.
Fortfarande bemöter du inga argument. Du ignorerar konsekvent den bärande delen i inläggen du citerar och besvarar. Du är uppenbart helt ointresserad av faktisk diskussion.
Det enda som händer är att du framstår som den senila jävla idiot och spydiga skitstövel du är.