2026-06-24, 13:19
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cronos420
Är du handikappad? Behöver du en källa på att 1+1=2 ?

Nej, jag frågar inte efter din idiottolkning, jag frågar var i texten det står att det var en false flag. Jag kan engelska, jag kan läsa. Jag förstår att du är efterbliven och inte förstår engelska, men om du använder något översättningsverktyg så kanske det blir enklare på arabiza eller vad det nu är du använder.
Citera
2026-06-24, 13:22
Medlem
Citat:
Tvärtom. Att det är bevisat att Johnson valde att lägga locket på och ge en förklaring trots att alla bevisar talar emot något annat säger ju allt.
det är ju ett postånde, helt substanlöst, gällande vad den högsta chefen och undersöknigen kom fram till, dvs rent folihattande (vilket naturligtvis är rimligt om man ser till den faktiska händelsen och att det per defintion inte kan ha varit en false flag.)

Citat:

Det i kombination med att Israel tidigare utfärdat false flag attacker(och även den gången klantat sig rejält, se Lavon affair) i kombination med vittnesmål, utredningar och bevisningen som finns bevisar att det är så. Bara det faktum att Johnson valde att lägga locket på och ljuga, och att detta är belagt, borde egentligen vara nog, med tanke på omständigheterna.

uhm... det tog ca 50år, efter att de råkade spränga sigsjälva, till att israel erkände dem, inte 50 minuter som i det andra fallet,

jag tror att du är van att bli kallad efterbliven, och ja, det är väll rimligt att ditt alias på flashback matchar dig privat...
Citera
2026-06-24, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Nej, jag frågar inte efter din idiottolkning, jag frågar var i texten det står att det var en false flag. Jag kan engelska, jag kan läsa. Jag förstår att du är efterbliven och inte förstår engelska, men om du använder något översättningsverktyg så kanske det blir enklare på arabiza eller vad det nu är du använder.

Det är ju du som är efterbliven om du inte fattar hur man härleder något rent logiskt ifrån de bevis och omständigheter man har. Är du en bot eller är du en människa?

Jag: 1+1=2
Du: KÄÄLLAAA? VISA MIG VART DE STÅR SKRIVET!!!!!!!! JAG KAN INTE TÄNKA PÅ EGEN HAND SÅ JAG ACCEPTERAR BARA EN LÄNK DÄR NÅGON SKRIVIT EN RAD TEXT!! JAG KAN INTE TOLKA BEVIS ELLER TÄNKA LOGISKT!!!! 1+1=2???? KÄÄÄLLLAAA???? VISA MIG!!!

Är du på allvar så här korkad eller trollar du som vanligt?
Citera
2026-06-24, 13:24
Medlem
Citat:
Det är ju du som är efterbliven om du inte fattar hur man härleder något rent logiskt ifrån de bevis och omständigheter man har. Är du en bot eller är du en människa?

Jag: 1+1=2
Du: KÄÄLLAAA? VISA MIG VART DE STÅR SKRIVET!!!!!!!! JAG KAN INTE TÄNKA PÅ EGEN HAND SÅ JAG ACCEPTERAR BARA EN LÄNK DÄR NÅGON SKRIVIT EN RAD TEXT!! JAG KAN INTE TOLKA BEVIS ELLER TÄNKA LOGISKT!!!! 1+1=2???? KÄÄÄLLLAAA???? VISA MIG!!!

Är du på allvar så här korkad eller trollar du som vanligt?

hrledde du inte precis att 50år av tystnad/förnekelse kontra typ 50 minuter av tysnad/förneklse är ... false flag....
?
Citera
2026-06-24, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
det är ju ett postånde, helt substanlöst, gällande vad den högsta chefen och undersöknigen kom fram till, dvs rent folihattande (vilket naturligtvis är rimligt om man ser till den faktiska händelsen och att det per defintion inte kan ha varit en false flag.)

uhm... det tog ca 50år, efter att de råkade spränga sigsjälva, till att israel erkände dem, inte 50 minuter som i det andra fallet,

jag tror att du är van att bli kallad efterbliven, och ja, det är väll rimligt att ditt alias på flashback matchar dig privat...

Jag fattar att du är ett troll, bara kolla din post historik. Ingen orkar ens med ditt trams längre. Inte jag heller. Det är belagt, jag har visat för er. Om ni väljer att vara faktaresistenta och intellektuellt oärlig så är det eran sak. Men helvete vilket skitliv ni medvetet väljer att leva. Den lägsta formen av medvetande. Herregud
Citera
2026-06-24, 13:25
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:

Men det är inte det jag frågar om, jag förstår att du tolkar att världen är platt eftersom Koranen säger det men du påstår att du belagt att det var en false flag utan att kunna specificera var i texten det står. Stick tillbaka till mellanöstern, du är för dum i huvudet för att överleva i väst. Man klarar sig inte med ett tvåsiffrigt IQ här.
Citera
2026-06-24, 13:27
Medlem
Citat:
Men det är inte det jag frågar om, jag förstår att du tolkar att världen är platt eftersom Koranen säger det men du påstår att du belagt att det var en false flag utan att kunna specificera var i texten det står. Stick tillbaka till mellanöstern, du är för dum i huvudet för att överleva i väst. Man klarar sig inte med ett tvåsiffrigt IQ här.

Jag har redan bevisat för dig. Jag har gett dig all fakta, omständigheter och vittnesmål. Jag har förklarat situationen för dig och sedan visat hur detta leder till sagda händelseförlopp. Om du väljer att vara faktaresistent och tramsa som vanligt så är det din ensak. Men jag kommer inte orka med dig om du ska hålla såhär låg nivå.
Citera
2026-06-24, 13:27
Medlem
Citat:
Jag fattar att du är ett troll, bara kolla din post historik. Ingen orkar ens med ditt trams längre. Inte jag heller. Det är belagt, jag har visat för er. Om ni väljer att vara faktaresistenta och intellektuellt oärlig så är det eran sak. Men helvete vilket skitliv ni medvetet väljer att leva. Den lägsta formen av medvetande. Herregud

du färsking med ett nyskapat konto.

vi är inte alla inavlade kusinknullare som tycker livets hårda skola är den enda meriten värd att stoltsera med, så du får nog höja dig... om det nu är möjligt....
Citera
2026-06-24, 13:28
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Jag har redan bevisat för dig. Jag har gett dig all fakta, omständigheter och vittnesmål.

Men du kan inte citera en enda rad i texten som belägger det du skriver?
Citera
2026-06-24, 13:31
Medlem
Citat:
Men du kan inte citera en enda rad i texten som belägger det du skriver?

Det har jag redan gjort. Men du beter dig som ett cp för du vill ha en länk till en text där någon har skrivit "x var false flag", vilket är, som jag också visat för dig, en politiskt obekväm sanning. Det är här man måste använda hjärnan på egen hand och vara objektiv. Därför har jag gett dig alla bevis, vittnesmål och omständigheter som bevisar det enda sannolika händelseförloppet. Om du på allvar inte kan förstå det så kan jag inte hjälpa dig, annars är det upp till dig att komma med alternativt minst lika troligt händelseförlopp eller med nya bevis som säger emot de bevis som finns. Det är såhär man lägger fram en hypotes och sedan styrker den med fakta och belägg. Men du verkar tro att toppen av intellektuell diskussion är att copy paste vad någon annan skrivit.
Citera
2026-06-24, 13:50
Medlem
Det är mer än rimligt.

De borde egentligen bygga en mur av syål tjock och lång runt de dysfunktionella terroristälskande.
Citera
2026-06-24, 13:58
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Ja, det är högst rimligt att Israel upprättar en säkerhetslinje i Gaza för att förhindra att Gazaborna återigen tar sig in i Israel för att mörda och våldta civila likt de gjorde 7 oktober 2023.

Nej, Gaza är inget fängelse men Israel har naturligtvis all rätt att bevaka sina gränser så att Gazaborna inte får för sig att upprepa sina mördar- och våldtäktsexkursioner in i Israel.

Inget fängelse? Människorna där har varit instängda och förbjudna att ens fiska i sina egna vatten långt innan 7 oktober.

Du minns väl ship to Gaza för bryta blockaden? Det var långt innan 7 oktober.

Som Trump sa, Israel har inga vänner kvar pågrund av hur dom beter sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in