2026-04-29, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
På 50 sticka har jag pinkat rent efter 3 veckor med samma omständigheter..
Finns billiga bra tester på dinatester.se
Jag beställde 5 stycken 50 ng/ml och och 2 stycken 20 ng/ml. Kom idag faktiskt. Men tänkte först prova på 50 ng/ml på måndag.

Hade en avbräck på 4 veckor 2022 och pissa rent på 20 ng/ml efter 4 veckor. Får se hur det blir med det. På den tiden träna jag ganska hårt också.
Citera
2026-05-01, 04:24
Medlem
Hur länge syns 400mg tram i urinprov?
Citera
2026-05-01, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenyTilYouDie
Jag beställde 5 stycken 50 ng/ml och och 2 stycken 20 ng/ml. Kom idag faktiskt. Men tänkte först prova på 50 ng/ml på måndag.

Hade en avbräck på 4 veckor 2022 och pissa rent på 20 ng/ml efter 4 veckor. Får se hur det blir med det. På den tiden träna jag ganska hårt också.

Bra, återkom gärna!
Citera
2026-05-01, 21:24
Medlem
Såg att det fanns 25pack thc singelstickor med 25ng i cutoff för dryga 200 spänn på amazon, ce certifierade står de också att de är, nåt tyskt accudoctor. Kan man ha tillit till dessa sjukt billiga men sketchy med tredjepart återförsäljare, med ganska svajiga omdömen. Till frågan, brukar någon köpa lite fler tester och kanske lite billigare samt pålitliga? Isåfall vart?
Citera
2026-05-02, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentDement
Såg att det fanns 25pack thc singelstickor med 25ng i cutoff för dryga 200 spänn på amazon, ce certifierade står de också att de är, nåt tyskt accudoctor. Kan man ha tillit till dessa sjukt billiga men sketchy med tredjepart återförsäljare, med ganska svajiga omdömen. Till frågan, brukar någon köpa lite fler tester och kanske lite billigare samt pålitliga? Isåfall vart?

Skulle du litat på en alkomätare köpt på Amazon/ Temu..?
Citera
2026-05-02, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Skulle du litat på en alkomätare köpt på Amazon/ Temu..?

Var mer en liten heads up så folk inte köper grisen i säcken. Angående alkomätare så litar jag inte på något utandningsprov
Citera
2026-05-02, 12:36
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentDement

De fungerar bra för det priset. Av kostnadsmässiga skäl är all onödig plast och annat krimskrams bortskalat, fast fungerar gör dom. Bara tänka på att inte skaka dom för mycket efter dom blivit doppade i pissburken. Det kan medföra att "strecket" hamnar på baksidan istället för där det är tänkt att hamna. Kan vara lite vilseledande om så sker.

Annars är det inte någon kärnfysik involverat i dessa stickor. Det är ett ämne som ska reagera med förekomsten av ett annat ämne. Det ämne som får överhanden kommer ge en indikator.
Citera
2026-05-03, 23:15
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bwc002
Hur länge syns 400mg tram i urinprov?

Bör vara ute efter 4-5 dagar max
Citera
2026-05-03, 23:15
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Drog 1 g dunder ladd i lördags.. ska lämna prov på laro onsdag. Vissa säger 7 dagar andra 3. Men vet att de är olika men vad är oddsen på å klara sej? Skulle lämna idag men sket i de. Så måste nästan lämna onsdag. Tror ni jag är fucked? Inte dragit på månader innan

Beror helt på vad för test, saliv, räkna med 1-2v urin max några dagar till en vecka
Citera
2026-05-04, 23:53
Medlem
Stor-Franks avatar
Hur länge har ni som längst pissat positivt på alprazolam?
Om några veckor MÅSTE jag vara ren på benzo.
Jag har alltid varit ren på 5 dagar vad jag kan komma ihåg men nu är det långt sammanhängande brukande.
Vet inte exakt men över 1år iaf.
Vad är det värsta skräckexemplet jag kan räkna med?
Det är inga stora doser men snittar på 3mg om dagen kanske.
Ibland har jag klarat nån dag i nåt fall kan det blivit en karta på en dag men snittdosen sista tiden är det typ 3mg om dagen.
Borde vara ute på 1v va?
10 dagar för att vara 100%?
Citera
2026-05-05, 20:53
Medlem
Ok syns själva substansen kokain och bensoylekgonin lika snabbt i urinet?

För vad jag läst så syns bensoylekgonin först efter cirka 2-4 timmar på urinprov efter intag av kokain.
Syns själva substansen kokain snabbare?

Om jag tog en nyckel från främmande och polisen testade mig med urinprov 1 timme senare, kan det vara så att det inte hunnit bli bensoylekgonin? Vad är mina chanser?
Citera
2026-05-06, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
Bör vara ute efter 4-5 dagar max

Ok syns själva substansen kokain och bensoylekgonin lika snabbt i urinet?

För vad jag läst så syns bensoylekgonin först efter cirka 2-4 timmar på urinprov efter intag av kokain.
Syns själva substansen kokain snabbare?

Om jag tog en nyckel från främmande och polisen testade mig med urinprov 1 timme senare, kan det vara så att det inte hunnit bli bensoylekgonin? Vad är mina chanser?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in