2026-06-23, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suramineralladagar
Tycker det är läskigt att folk injicerar skit från kina...
Känns som cancer i en spruta.
Majoriteten av Ug som tillverkar i Sverige av pundare i köket är dock " canser i spruta " inte kina som tillverkar det i certifikat/sterila labb
Se hur lätt media har hjärntvätta folk till att tro att allt från kina är skit 😅
Och mindkontroll existerar inte ?
Senast redigerad av burkeen 2026-06-23 kl. 06:21.
Citera
2026-06-23, 11:13
Medlem
Kina gillar dock att använda sig av antingen Eo eller guaiacol. Mycket är dock bara labelat i sverige
Citera
2026-06-23, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burkeen
Majoriteten av Ug som tillverkar i Sverige av pundare i köket är dock " canser i spruta " inte kina som tillverkar det i certifikat/sterila labb
Se hur lätt media har hjärntvätta folk till att tro att allt från kina är skit 😅
Och mindkontroll existerar inte ?

Man kan lita på kina ifall vi har länder eller företag som reglerar deras produkter och kvalitetssäkrar. Men att köpa från ett random labb i Kina är inte vettigt
Citera
2026-06-23, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maertn
Det är inga skumma källarlabb direkt, utan stora tillverkare som granskas och certifieras. En stor del av världens läkemedelssubstanser kommer därifrån, och många peptider som säljs i Sverige har också sitt ursprung i Kina. Så även om sidan är svensk eller europeisk är råvarorna ofta importerade.
Vi importerar väldigt mycket råvaror för våra egna medicin produktioner.
Hmm, man får hoppas på det.
men hur mycket forsking har vi kring dessa peptider? Det känns som en väldigt ny grej som kom från ingenstans.
Citera
2026-06-23, 14:05
Medlem
Citat:
Hmm, man får hoppas på det.
men hur mycket forsking har vi kring dessa peptider? Det känns som en väldigt ny grej som kom från ingenstans.

Insulin är en peptid som använts i över 100 år så att kalla "peptider" för ny grej är ju rent felaktigt.
Som att kalla bilen för en ny uppfinning för att det börjar göras elbilar.
Citera
2026-06-24, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prahlada
Insulin är en peptid som använts i över 100 år så att kalla "peptider" för ny grej är ju rent felaktigt.
Som att kalla bilen för en ny uppfinning för att det börjar göras elbilar.

Jo, insulin förstår jag. Det har ju använts för diabetiker. Syftade med på andra peptider som jag hört om. Men de kanske också använts länge?
Citera
2026-06-24, 11:49
Medlem
Citat:
Jo, insulin förstår jag. Det har ju använts för diabetiker. Syftade med på andra peptider som jag hört om. Men de kanske också använts länge?
Tar 2 sekunder att googla det
Citera
2026-06-24, 11:50
Medlem
Citat:
Tar 2 sekunder att googla det

tack för tipset!
Citera
2026-06-24, 11:55
Medlem
Citat:
tack för tipset!
Varsågod
Vissa peptider har funnit länge
Säg som bpc tb hgh insulin
Sen har jag ingen koll på de andra..
Börja höra om 20-25 som för mig var okända för 1 år sen
Ingen koll på hur länge de faktiskt funnits tyvärr.. men det går snabbt att kolla upp om man faktiskt bryr sig.. som jag inte gör 😁
Citera
2026-06-24, 11:59
Medlem
Citat:
Varsågod
Vissa peptider har funnit länge
Säg som bpc tb hgh insulin
Sen har jag ingen koll på de andra..
Börja höra om 20-25 som för mig var okända för 1 år sen
Ingen koll på hur länge de faktiskt funnits tyvärr.. men det går snabbt att kolla upp om man faktiskt bryr sig.. som jag inte gör 😁

Aha ok. Känner samma som du, vissa har man ju hört om i många år andra känns väldigt nya. Men tänker att jag kollar upp det ifall det blir aktuellt för mig att använda någon peptid. Hoppas du göra samma och inte injicerar något som är helt nytt. 😁
Citera
2026-06-25, 16:56
Medlem
Ni som har beställt från Kina har tullen tagit erat gods? Vad blev påföljden.

Funderar på att beställa 10 x 30 mg reta. Men är osäker på om jag vågar vill gärna inte ha något i brottsregister.
Citera
2026-06-25, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stimulants95
Ni som har beställt från Kina har tullen tagit erat gods? Vad blev påföljden.

Funderar på att beställa 10 x 30 mg reta. Men är osäker på om jag vågar vill gärna inte ha något i brottsregister.

Beställ ifrån någon som har eu lager. Funkat bra för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in