Citat:
Ursprungligen postat av
Damien-
Jag har för mig att Baronen gjorde bort sig och avslöjade sig själv som "avsändaren". Postnord levererar brev och paket varannan eller var tredje dag, men den perversa byfånen i Trosa fick brev varje dag. Mystiskt.
Ja, det visste jag (och alla andra i tråden). Jag jag mer nyfiken på hur han förklarade det för sina efterblivna följare. Att brevmarodören först var så ihärdig att breven kom dagligen, till att helt plötsligt försvinna helt…
Men, han blev väl rädd för Rasks personliga kontakt på polisen.
Jag tror även inte content var enda syftet med ”breven”.
Om Rasks beställda tjack i framtiden fastnar i tullen eller hos Postnord, kan han bara hänvisa till dessa videos och påstå att hans ”haters” brukar beställa knark i hans namn.
Beräknande (som så mycket annat han gör) och något jag själv hade kunnat göra på den tiden jag beställde knark via post. Jag är själv inte en slug eller beräknande person i vanliga fall, men när det gäller statens äckliga narkotikalagar är det ok att vara det. De ska ge fullständigt fan i om jag vill ta lite benso eller inte.
På samma sätt hade jag kunnat tycka att Rask ska få ta amfetamin om han vill, om det inte vore för att han har vårdnaden om tre minderåriga barn.