2026-06-23, 22:34
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Han kan knappast visa sig hos turkarna nere på grillen efter sågningen han gav dom.
Fast turken kan å andra sidan bara ringa upp Rask och skrämma honom lite så är snart inlägget borta.
Har han inte hört uttrycket “jävlas aldrig med den som tillreder din mat” ?
Men i och för sig, om turken ”kryddade” maten med sperma och avföring hade han väl bara gillat det…

Citat:
Ursprungligen postat av Kockenutanarmar
Händer mycket nu, baronen har gått o blivit matgeek.

Inte helt olikt nu när du nämner det.
Skalliga, självgoda och otrogna.
Senast redigerad av mephedron 2026-06-23 kl. 23:05.
Citera
2026-06-23, 22:40
Medlem

Matbaronen klagar att han får en hamburgarmeny för 139 spänn, i min värld är det ett helt okej pris. Visst det är en fryspuck men vad förväntar man sig när man går ut mindre orter.

I nästa veva hyllar han en restaurang för deras upplägg. Men på bilden ser det ut som att dem kastat en näve babyspenat på tallriken med en sliten gurkbit.
Nu är det nog ingen fel på skagenröra mbabyspenat bör använda ruccola som dekoration istället för babyspenat.
Citera
2026-06-23, 23:42
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:

Matbaronen klagar att han får en hamburgarmeny för 139 spänn, i min värld är det ett helt okej pris. Visst det är en fryspuck men vad förväntar man sig när man går ut mindre orter.

I nästa veva hyllar han en restaurang för deras upplägg. Men på bilden ser det ut som att dem kastat en näve babyspenat på tallriken med en sliten gurkbit.
Nu är det nog ingen fel på skagenröra mbabyspenat bör använda ruccola som dekoration istället för babyspenat.

Jag besökte Trosa för inte så länge sen.
Ett riktigt snobb ställe för rikt folk och deras inavlade ungar.

Man såg det på restauranger och menyer att det är antingen snobb eller trashstil på dom.

Hajade varför Rask är Rask när jag gick där.

De rika åker båt medans deras inavlade barn isolerar sig i lägenheter och kommer aldrig uppleva något båtliv.

Därför vill Rask bli en rik kändis, för man är nånting I Trosa då, och man kan äta alla hummrar och snobbiga rätter som serveras.. och åka båt,.. men är man inte rik, ja då får man bli en Amg-baron som låtsas vara en snobb som har värde fast han är ett mongo.
Citera
2026-06-23, 23:59
Avstängd
KungPungPats avatar
När Rask skulle visa vilken rockstjärna han är, så hände väl allt det där med att spruta sperma på sina kompisar, och leka med dildos i låtsassovandes smygbögars stjärtar.
Folk på festen frågade vart rockstjärnan höll hus, svaret var att han trashar hela köket genom att steka avföring, i hopp om att bli sedd som en rockstjärna som är extremt vild.

Det var så Rask blev en väldigt isolerad rockstjärna som ingen vill umgås med , eftersom det är så pass galet i Rask hjärna att till och med folk som bara ser hans videos.. känner sig efterblivna efter 3 minuter.
Citera
2026-06-24, 03:46
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:

Helt otroligt slappt i både hjärnkontoret och i arbetsmoralen att bo i ett samhälle en överkomlig biltur från bland annat Stockholm, Enköping, Södertälje och Nynäshamn som blir totalt överbefolkat och invaderat av rika turister varje sommar och komma på NUUUU, efter 10 år av förtal, äckelsex och skabbiga tatueringar att han hade kunnat äta sig igenom varje meny i staden.

Att han hade kunnat växla drönarbilder över Trosaån med bilder från gulliga gator med trähus, julbelysning och mys mys mys och få bidrag från kommunen att marknadsföra staden. Att familjen hade kunnat spela minigolf på campingen och få betalt för att övernatta i stuga, testa årets kulglass, bjuda in andra influencers till en heldag i Trosa och vintertid "äter bara blå mat från ICA-Trossen i 24 timmar". Han har missat "åker bara kickbike i 24 timmar" och "Edward bestämmer allt vi gör i Trosa i 24 timmar". "Kan pappa gömma sig på torget i Trosa?" eller "Hur mycket får en barnfamilj för 10 000 kronor i Trosa?" vs "Hur mycket kan en barnfamilj göra för 1000 kronor i Trosa". All sån generisk skit som bara blir så underhållande som du själv orkar bjuda till och vara kreativ och charmig. Inte svårt alls med gulliga barn framför kameran.

Han kom på det nu, när det är försent. Efter att han har inlett krig mot kommunala bostadsbolaget och kommunens politiker. När det är tvärkört.

Den där användaren som har en signatur där han vill örfila Rask gång på gång är helt ärligt inte omöjlig att förstå.
Citera
2026-06-24, 03:49
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Jag har för mig att Baronen gjorde bort sig och avslöjade sig själv som "avsändaren". Postnord levererar brev och paket varannan eller var tredje dag, men den perversa byfånen i Trosa fick brev varje dag. Mystiskt.
Ja, det visste jag (och alla andra i tråden). Jag jag mer nyfiken på hur han förklarade det för sina efterblivna följare. Att brevmarodören först var så ihärdig att breven kom dagligen, till att helt plötsligt försvinna helt…
Men, han blev väl rädd för Rasks personliga kontakt på polisen.

Jag tror även inte content var enda syftet med ”breven”.
Om Rasks beställda tjack i framtiden fastnar i tullen eller hos Postnord, kan han bara hänvisa till dessa videos och påstå att hans ”haters” brukar beställa knark i hans namn.
Beräknande (som så mycket annat han gör) och något jag själv hade kunnat göra på den tiden jag beställde knark via post. Jag är själv inte en slug eller beräknande person i vanliga fall, men när det gäller statens äckliga narkotikalagar är det ok att vara det. De ska ge fullständigt fan i om jag vill ta lite benso eller inte.
På samma sätt hade jag kunnat tycka att Rask ska få ta amfetamin om han vill, om det inte vore för att han har vårdnaden om tre minderåriga barn.
Citera
2026-06-24, 07:23
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Ja, det visste jag (och alla andra i tråden). Jag jag mer nyfiken på hur han förklarade det för sina efterblivna följare. Att brevmarodören först var så ihärdig att breven kom dagligen, till att helt plötsligt försvinna helt…

Om Rasks beställda tjack i framtiden fastnar i tullen eller hos Postnord, kan han bara hänvisa till dessa videos och påstå att hans ”haters” brukar beställa knark i hans namn.
Beräknande (som så mycket annat han gör) och något jag själv hade kunnat göra på den tiden jag beställde knark via post. Jag är själv inte en slug eller beräknande person i vanliga fall, men när det gäller statens äckliga narkotikalagar är det ok att vara det. De ska ge fullständigt fan i om jag vill ta lite benso eller inte.
På samma sätt hade jag kunnat tycka att Rask ska få ta amfetamin om han vill, om det inte vore för att han har vårdnaden om tre minderåriga barn.
De få gånger man kan anklaga den porrskadade ÄckelBaronen för att vara beräknande bör man tänka på att hans sinnesslöhet gör att han snabbt glömmer bort vad han tänkt och därför skiter det sig.

Knarkbreven var en ganska bra idé tills han skulle lägga fram bevis och direkt förstod alla att det var (som vanligt) vara lögner.

Hoppas den äckliga MatgeekBaronen får oväntat besök av restaurangägarna.

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-06-24, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Helt otroligt slappt i både hjärnkontoret och i arbetsmoralen att bo i ett samhälle en överkomlig biltur från bland annat Stockholm, Enköping, Södertälje och Nynäshamn som blir totalt överbefolkat och invaderat av rika turister varje sommar och komma på NUUUU, efter 10 år av förtal, äckelsex och skabbiga tatueringar att han hade kunnat äta sig igenom varje meny i staden.

Att han hade kunnat växla drönarbilder över Trosaån med bilder från gulliga gator med trähus, julbelysning och mys mys mys och få bidrag från kommunen att marknadsföra staden. Att familjen hade kunnat spela minigolf på campingen och få betalt för att övernatta i stuga, testa årets kulglass, bjuda in andra influencers till en heldag i Trosa och vintertid "äter bara blå mat från ICA-Trossen i 24 timmar". Han har missat "åker bara kickbike i 24 timmar" och "Edward bestämmer allt vi gör i Trosa i 24 timmar". "Kan pappa gömma sig på torget i Trosa?" eller "Hur mycket får en barnfamilj för 10 000 kronor i Trosa?" vs "Hur mycket kan en barnfamilj göra för 1000 kronor i Trosa". All sån generisk skit som bara blir så underhållande som du själv orkar bjuda till och vara kreativ och charmig. Inte svårt alls med gulliga barn framför kameran.

Han kom på det nu, när det är försent. Efter att han har inlett krig mot kommunala bostadsbolaget och kommunens politiker. När det är tvärkört.

Den där användaren som har en signatur där han vill örfila Rask gång på gång är helt ärligt inte omöjlig att förstå.
Han frågade vad följare på insta vill se, en skrev recensioner av ställen i Trosa. Så mycket kom han på det själv. Om han inte skrivit förslaget till dig själv som i snuskfrågelådan
Citera
2026-06-24, 10:50
Avstängd
vichy6s avatar
Gillar konceptet att recensera Trosa ”Rask edition”
Citera
2026-06-24, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Gillar konceptet att recensera Trosa ”Rask edition”
Ska bli kul att se om han lyckas bli portad från något av ställena? Kanske får till ett handgemäng med ägaren?
Citera
2026-06-24, 10:56
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Ska bli kul att se om han lyckas bli portad från något av ställena? Kanske får till ett handgemäng med ägaren?

Inte gör den milda karln sånt?

Jag vill se honom grilla på familjens uteplats.

Kan han skapa en ”signature dish”, som Jocke gjort med sin mediokra jävla pasta?
Senast redigerad av vichy6 2026-06-24 kl. 10:58.
Citera
2026-06-24, 12:03
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron

Jag har mycket svårt att köpa teorin att den flintskalliga runkbögen i Trosa skulle vara beräknande. Den typen av manipulation kräver ett fungerande minne och DemensBaronen har en närmast övernaturlig förmåga att glömma vad han själv sagt så fort en ny version av historien känns bekvämare.

Det komiska är när Baronen berättar sanningen om någon av sina perversa och mindre genomtänkta handlingar, som när fanskapet stekte sin egen avföring och körde upp trumpinnar i arslet på sina "vänner". Då brukar Baronen vara väldigt stolt över anekdoten tills folk börjar ifrågasätta runkbögen i runkbåset.

Då plötsligt förändras situationen och plötsligt har Baronen byggt en efterhandskonstruktion. Detta gäller både Baronens knarkbrev och när äcklet basunerade ut våldtäktsfantasier på Youtube.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in