2026-04-30, 22:05
Avstängd
Psysations avatar
Någon som vet om det finns reupload från den livestream som omnämns i skrift och bild hos bloggbevakarn?

Astrids förlossning, Januari 2021.

https://bloggbevakning.nyheter24.se/2021/01/22/alexander-rask-knuffar-fram-gransen-ytterligare-vad-galler-saker-att-gora-pa-sociala-medier

Utöver att profitera på sin cp-dotter genom att tigga swish under förlossningen så ska

Tydligen Rask, under förlossningen bettet sig grisigt, varit otrevlig mot chatten, Beställt pizza från foodora - som var iskall när den kom fram, givetvis följa detta upp med svordomar om pizzerian som hängs ut till de 600 live tittarna medans frugan krystar ut pucko-Astrid.

Han kommenterade detta från sitt egna flashbackkonto "AlexxHooker"
Senast redigerad av Psysation 2026-04-30 kl. 22:07.
Citera
2026-04-30, 22:14
Avstängd
Har jag fått det om bakfoten att Rasks porr också läckte från en ”Emma”? Jag har för mig att han nämnde namnet på personen som skickade mejlet och att ämnet var ”Videon Rask INTE vill ska komma fram!”.

Ämnet lät för mycket som taget från en titel till Anjos videos, jag reagerade på det då och nu med pic-gate, falukorvsgubben och hela baletten tycker jag mig se ett mönster.
Citera
2026-04-30, 22:25
Avstängd
Psysations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Har jag fått det om bakfoten att Rasks porr också läckte från en ”Emma”? Jag har för mig att han nämnde namnet på personen som skickade mejlet och att ämnet var ”Videon Rask INTE vill ska komma fram!”. .

Bra gräv! Ska kolla om han själv nämner något namn vid tidpunkten.
En sak jag tänkte på är att han ofta har sagt att informationen x kom från en protonmail, eller protååånmail som han uttalar det.

Jag fattar att man använder protonmail för att skicka mail anonymt. Men det finns väl en drös andra tjänster med samma funktion, eller bättre. Varför hela tiden protonmail?

Och vad är storyn bakom denna "Hampus"? Chrippas kompis som ombads att "blurra" Rasks nakenbilder?
Alltid tyckt det låtit skevt, varför skulle Chrippa behöva hjälp med att på något sätt blurra en bild?
Citera
2026-04-30, 23:40
Medlem
LGDs avatar
Här sitter CP-jäveln och fantiserar om en avsugning han aldrig fick.

https://youtu.be/beD9vB5qceo?si=8LfSonH3vIzgZPGt
Citera
2026-05-01, 11:43
Medlem
vichy6s avatar
Dessa ständiga förkylningar. Vageln tror jag uppstod pga sperma i ögat.

Hans handhygien är något eftersatt.
Citera
2026-05-01, 11:45
Medlem
JimmySoffas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Någon som vet om det finns reupload från den livestream som omnämns i skrift och bild hos bloggbevakarn?

Astrids förlossning, Januari 2021.

https://bloggbevakning.nyheter24.se/2021/01/22/alexander-rask-knuffar-fram-gransen-ytterligare-vad-galler-saker-att-gora-pa-sociala-medier

Utöver att profitera på sin cp-dotter genom att tigga swish under förlossningen så ska

Tydligen Rask, under förlossningen bettet sig grisigt, varit otrevlig mot chatten, Beställt pizza från foodora - som var iskall när den kom fram, givetvis följa detta upp med svordomar om pizzerian som hängs ut till de 600 live tittarna medans frugan krystar ut pucko-Astrid.

Han kommenterade detta från sitt egna flashbackkonto "AlexxHooker"

Jag tror det är lost media tyvärr. Var det inte Max han beställde till och med? Hela grejen var så jävla absurd haha. Foodoraranten på BB hade man betalat en stor summa pengar för att få se
Citera
2026-05-01, 11:47
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Dessa ständiga förkylningar. Vageln tror jag uppstod pga sperma i ögat.

Hans handhygien är något eftersatt.
9 av 10 fall är väl fake också, han hostar ju i princip i varje klipp. Jag tror att han först började göra så för att få sympati men att det senare gått över till tics Sen finns ju teorin om att det är tjack-hosta också men man borde inte få det på ADHD-medicin som är så låg dos.
Citera
2026-05-01, 11:49
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimmySoffa
Jag tror det är lost media tyvärr. Var det inte Max han beställde till och med? Hela grejen var så jävla absurd haha. Foodoraranten på BB hade man betalat en stor summa pengar för att få se

Han var väl veteran med tredje barnet?

Och förmodligen behövde kroppen fett ( salt och socker ).

Han blev upplyst några år efter det?
Citera
2026-05-01, 11:51
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
9 av 10 fall är väl fake också, han hostar ju i princip i varje klipp. Jag tror att han först började göra så för att få sympati men att det senare gått över till tics Sen finns ju teorin om att det är tjack-hosta också men man borde inte få det på ADHD-medicin som är så låg dos.

Hostningarna är teatraliska för tanke behöver komma ner till munnen i detta fall.

Ändå ett bevis på att saker cirkulerar i huvudet.
Citera
2026-05-01, 11:53
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Hostningarna är teatraliska för tanke behöver komma ner till munnen i detta fall.

Ändå ett bevis på att saker cirkulerar i huvudet.
Haha mm, hostningarna verkar liksom inte innehålla något nej
Citera
2026-05-01, 11:57
Medlem
vichy6s avatar
Vad behöver Rask göra nu?

Ska han fortsätta mala om att han är utsatt för hat eller ska han leta annat content?

Hur kan han utveckla vuxenmys?

Finns hans karriär utomlands med hjälp av TikTok?
Citera
2026-05-01, 12:03
Medlem
Citat:
Vad behöver Rask göra nu?

Ska han fortsätta mala om att han är utsatt för hat eller ska han leta annat content?

Hur kan han utveckla vuxenmys?

Finns hans karriär utomlands med hjälp av TikTok?

Han har ju tiggt till sig Axels uppmärksamhet igår med "AXEL Ö DÖDSHOTAR MIG!", så nu sitter Rask och inväntar att Axel ska reagera på hans senaste upplägg, för att leta efter att skapa mer content på det.
Axel är så lättstyrd så han kommer garanterat bli helt crazy bananas över Rasks senaste, gissningvis redan idag, det låter inte vänta på sig när Axels topplock sprängs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in