Citat:
Men är du dum i huvudet eller? Kvinnor som svettas pga klimakteriet, eller vad det kan vara, har ju samma här problem som dig! Du förlorade 300 spänn för att du själv inte kollade upp info innan.Kommer man in till husläkaren som arbetar under 1177 regelverk och berättar att man varje morgon vaknar plaskvåt och övriga dygnets timmar skakar av köld ända in i benmärgen, då betraktas man som inbillningssjuk. Man hänvisas till Swartlings svettklinik bakom st:Göran utan remiss där man köar bland överviktiga klimakteriedamer som dryper av svett. Vi män vi betalar 300:- för ingenting annat än en radda med onödig information som läkaren vet inte hjälper.
Mina problem började när jag fick blodgförgiftning (Septis) efter en operation på KS samtidigt som jag fick stafylokocker i operationssåret, då man hänge på mig en drös påsar med antibiotika.
Efter detta kom svettningarna och extrem frusenhet ända in i benmärgen. När jag nämt detta till alla läkare så fnyser dom irriterat. Kontentan av detta blir alltså: Att svettningar och frusenhet är bara inbillningar, som bara inbillningssjuka individer ägnar sig åt. Således är jag en inbillningssjuk individ.
Suck.
Mina problem började när jag fick blodgförgiftning (Septis) efter en operation på KS samtidigt som jag fick stafylokocker i operationssåret, då man hänge på mig en drös påsar med antibiotika.
Efter detta kom svettningarna och extrem frusenhet ända in i benmärgen. När jag nämt detta till alla läkare så fnyser dom irriterat. Kontentan av detta blir alltså: Att svettningar och frusenhet är bara inbillningar, som bara inbillningssjuka individer ägnar sig åt. Således är jag en inbillningssjuk individ.
Suck.
Vad är det man får där? Botox eller? Alltså jag svettas också för mycket, har alltid gjort och är inte i klimakteriet. Speciellt ansiktet och ryggen.
Läkarna blir irriterade för att du hade dött om du inte fick din blodförgiftning behandlad. De är vana vid att folk gnäller över fula ärr osv efter canceroperationer och sådant. Förstår att problemet är sant, men varför vill du inte gå till ett ställe där klimakteriekäringar som dryper av svett går?
