Citat:
Ursprungligen postat av
Vänlige Viktor
Håller med.
Tänk om 100 år när vi alla är borta och bortglömde.
Hur ser det ut då?
Vore lite kul att få veta.
Men månar och planeter kommer nog att undersökas av mänskligheten innan den går under.
Om inte utforskningen avstyr Armageddon.
/VV
Förhoppningsvis hamnar vi på någon annan planet när vi dör, på någon slags själ-planet, där vi kan fortsätta betrakta jordens evolution därifrån. Nåt sånt här går i alla fall jag runt och försöker tro på, i försök att få livet att kännas mindre jävligt
Jag vet helt ärligt inte vad det är vi väntar på med det här med rymden egentligen. Varför vi ännu inte har besökt månar etc som TS nämner är en gåta. Kanske beror det på likasinnade personer som användaren här ovan, som tycker att vi behöver ett "tydligare syfte" med att besöka yttre rymden..