2026-06-23, 00:24
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Samma här. Raketcepet glömmer man inte i första taget. Inte Fluffet heller.
Fluffet tyckte jag faktiskt lite synd om. Det var en ensam kille runt tjugo som bodde hemma och vars största intresse var grävskopor. Lite tjock, lite små-efter och med en konstig men ofarlig fetisch för fluffiga tyger. Han hittade Dumpens fjortis online och triggades. Jämför det med sentida spädbarnsrunkare, zoofiler och sådana som vill slicka i blöjor. Det finns grader i helvetet och jag hoppas att Fluffet träffar en jämnårig tjej att klä i gröna golvmoppar.

Jag har glömt numret på honom men det var ett par år sedan.
Citera
2026-06-23, 00:25
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Du är ni andra, snälla släpp #785 nu. Mata inte trollen.
Hahaha, Loopmelon är ju ett supergosigt och fluffigt litet mystroll som jag hemskt gärna vill tvångsmata bara för att han är så jävla rolig. Om jag inte hade varit hetero och fullt normal skulle jag vilja säja "Puss!" till honom på samma sätt som #792 avslutar sin sköna toaslickarvideo.
Citera
2026-06-23, 00:36
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
#792 wtf. I slutet av chatten kräver gäddan att fiskaren ska hämta sin dotters trosor och slicka i dom (urk!). "Vänta lite" säger fiskaren och skickar kort därefter en video till gäddan som han blir sjukt nöjd över och tycker är sexig.

Har fiskarna nån jävla fiskarlåda med diverse "fiskeredskap" att använda när situationen kräver det, typ barntrosor? Hoppas då fan inte fiskaren slickade på några barntrosor för det är sjukt gjort även om dom är nyinköpta.
Om någon plockade upp ett par random trosor och visade dom i ett videosamtal, skulle du kunna avgöra vilken storlek det handlar om? Själv skulle jag inte ha den ringaste aning.
Citera
2026-06-23, 00:47
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Samma här. Raketcepet glömmer man inte i första taget. Inte Fluffet heller.
Nej, och som göteborgare glömmer jag verkligen inte kultursnubben Gäddbaggen #647 heller. Jag tycker att den slemmige fotslickaren har fått alldeles på tok för lite uppmärksamhet på sistone. Har han kvar MrGuitar t ex? Ser man till honom i Linné? Har han flytt fältet t ex till journalistbrorsan i USA? Sådant där undrar jag. Någon som vet?
Citera
2026-06-23, 00:55
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Fluffet tyckte jag faktiskt lite synd om. Det var en ensam kille runt tjugo som bodde hemma och vars största intresse var grävskopor. Lite tjock, lite små-efter och med en konstig men ofarlig fetisch för fluffiga tyger. Han hittade Dumpens fjortis online och triggades. Jämför det med sentida spädbarnsrunkare, zoofiler och sådana som vill slicka i blöjor. Det finns grader i helvetet och jag hoppas att Fluffet träffar en jämnårig tjej att klä i gröna golvmoppar.

Jämnårig, ja absolut, dvs i samma ålder som han själv och inte underårig som han sökte när han avslöjades av Dumpen. Söker man vuxna för sina fluff-fetischer så är det inga problem, men det gjorde ju inte det här gröna-golvmoppspervot.
Citera
2026-06-23, 01:01
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Hade velat se hur du ser ut i verkligheten, om du anser att han är ful, töntig och fjantig har du ju allvarliga synfel. För övrigt är han inte pedofil då han inte är dömd för detta och du sysslar med förtal när du sprider sådana uppgifter, kan man anmäla Flashback användare? 🤔

Seriöst talat, usch och twii på alla er som hoppar på 785 utan att först objektivt gått igenom hans konfrontation och utan att ha en blekaste aning om hur han faktiskt är i verkligheten. Usch och twii!!!!

Lille Nicke som ständigt springer omkring med kapuschongen uppe (ett annat typiskt peddodrag) var ju dum nog att skylta med både för och efternamn och bostadsort när han sökte kontakt med den minderåriga. Han kommer nog snart få "påhälsning" där han bor ska du se. Peddon ska inte gå ute i samhället. Bara ta 259an och sedan sikta på 562 för att hälsa på!
Citera
2026-06-23, 01:05
Avstängd
Citat:

Inte alls synd om fluffet. Han ville lura ut flickan till enslig plats. Gäddorna kommer i olika former och skepnader. Men alla har de ett gemensamt. De är lika vidriga. Fluffet, raketcepet och Nicke ”Häradsbetäckaren” 785.
Citera
2026-06-23, 01:06
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Fortsätt ni att hoppa på #785 om det får er att må bättre, i slutet av dagen vet alla som känner honom hur han är, hans värderingar, hur han ser ut och att han blivit lurad. Ni som hoppar på hans utseende är ju uppenbarligen avundsjuka incels.. Kommer visa sig tids nog oavsett så nu tycker jag vi släpper honom och går vidare till dom riktiga gäddorna, de som faktiskt verkligen ruinerar folks liv.

Någon som har mer info om babbeungen och hur det gått för honom? #786

Han är en RIKTIG gädda. Är det kul att försvara ett peddo? Kan det vara för att du är ett peddo själv?
Lille Nicke, picke, päronpung har folk ögonen på nu, vad gäller om han flyttar, hans jobb, arbetsgivare, precis som andra peddon. Bara sätta en prenumeration på ratsit så har man stenkoll på vad som händer med honom.
Citera
2026-06-23, 01:16
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Du är ni andra, snälla släpp #785 nu. Mata inte trollen.

Nej, det måste vara ännu större fokus på #785. Han ska inte glömmas, utan tvärtom ska vi ta reda på mer grejer om honom, inte minst för att reta hans peddopolare Loopmelon. Ju mer Loopmelon försvarar peddot, desto mer ska vi plocka fram grejer om #785.
Citera
2026-06-23, 05:30
Medlem
Citat:
#792 wtf. I slutet av chatten kräver gäddan att fiskaren ska hämta sin dotters trosor och slicka i dom (urk!). "Vänta lite" säger fiskaren och skickar kort därefter en video till gäddan som han blir sjukt nöjd över och tycker är sexig.

Har fiskarna nån jävla fiskarlåda med diverse "fiskeredskap" att använda när situationen kräver det, typ barntrosor? Hoppas då fan inte fiskaren slickade på några barntrosor för det är sjukt gjort även om dom är nyinköpta.

792 Riktigt äckligt och fattar inte heller hur fiskarna kan ta emot beställningar. Tror även hon videochattade med barnprat i bakgrunden- på beställning. Använder de sina egna ungar?
Citera
2026-06-23, 05:59
Medlem
Citat:

Ur ett utsatt barns perspektiv så är det inte mildare att dess förövare var ensam, bodde hemma, var tjock och gillade grävskopor!!
Skulle du tycka det var ok att bli tvångsmässigt rövkn*llad av ”Fluffet” på grund av den ursäkten?
Senast redigerad av Vedklyv1980 2026-06-23 kl. 06:10.
Citera
2026-06-23, 06:29
Medlem
Citat:
Fortsätt ni att hoppa på #785 om det får er att må bättre, i slutet av dagen vet alla som känner honom hur han är, hans värderingar, hur han ser ut och att han blivit lurad. Ni som hoppar på hans utseende är ju uppenbarligen avundsjuka incels.. Kommer visa sig tids nog oavsett så nu tycker jag vi släpper honom och går vidare till dom riktiga gäddorna, de som faktiskt verkligen ruinerar folks liv.

Någon som har mer info om babbeungen och hur det gått för honom? #786
Du är inte i mandat att säga åt oss andra att vi ska ”släppa” vissa gäddor. #785 skadar barn och det är vad som räknas.
Det är inte mildare för ett barn att bli våldtagen av en förövare som någon tycker om, snarare tvärtom, då finns det vuxna som inte vill tro på vad de berättar och det resulterar till att de håller tyst och inte vågar. Shame on you!
#785 är körd, han ska inte vara i närheten av barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in