2026-06-22, 23:40
Medlem
populopiduss avatar
Läste igenom hela chatten nu på #792 och ser ju ut som hab har hand om en student där i slutet. Då får man anta att hab trots allt fortfarande jobbar (jobbade) inom skolan (gymnasiet) när "konfrontationen" skedde.

I övrigt otroligt puckad person. Hur fan vågar man skicka en bild där hab inte bara slickar insidan på en toalett men tittandes in i kameran säger att han vill slicka hennes dotter? Det är ju att be om att det ska gå åt helvete.

Misstänker att snubben helt enkelt är totalt sänderknarkad, vilket man ser på hans gigantiska pupiller. Totalt porrskadad, nedknarkad i kombination med en allmänt gränslös person. Efter den videon är han körd dock... ända chansen är väl att flytta utomlands. Vilket inte blir det enklaste med hans kommande domar.
Senast redigerad av populopidus 2026-06-22 kl. 23:42.
Citera
2026-06-22, 23:41
Medlem
Fortsätt ni att hoppa på #785 om det får er att må bättre, i slutet av dagen vet alla som känner honom hur han är, hans värderingar, hur han ser ut och att han blivit lurad. Ni som hoppar på hans utseende är ju uppenbarligen avundsjuka incels.. Kommer visa sig tids nog oavsett så nu tycker jag vi släpper honom och går vidare till dom riktiga gäddorna, de som faktiskt verkligen ruinerar folks liv.

Någon som har mer info om babbeungen och hur det gått för honom? #786
Citera
2026-06-22, 23:46
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Fortsätt ni att hoppa på #785 om det får er att må bättre, i slutet av dagen vet alla som känner honom hur han är, hans värderingar, hur han ser ut och att han blivit lurad. Ni som hoppar på hans utseende är ju uppenbarligen avundsjuka incels.. Kommer visa sig tids nog oavsett så nu tycker jag vi släpper honom och går vidare till dom riktiga gäddorna, de som faktiskt verkligen ruinerar folks liv.

Haha ge dig. Det är helt uppenbart det du pysslar med.. Det har hänt tidigare att gäddor gått in och bedyrar deras "vänners" oskuld (t ex journalisten, nr?). Men detta är väldigt genomskinligt.

Dessutom är det du gör väldigt kontraproduktivt för din "vän" eftersom han får massa mer uppmärksamhet nu tack vare dig. Annars hade han lätt hamnat i skymundan för den senaste gäddan. Bra jobbat!
Citera
2026-06-22, 23:56
Avstängd
Citat:

Kan inte tala för de andra, men avundsjuk på 785? Haha, nej. Incel? Inte det heller.

Fokusförlyttning på det sista, så du bevisar bara min poäng. Nej, han kommer inte släppas, det kan jag lova dig. Han är en gädda bland alla andra gäddor. Lika vidrig. Men det ser inte du, i och med din bromance med 785. Slå till vetja Men återigen! Gäddorna kommer i olika former och skepnader, men alla lika vidriga med sitt syfte. Varför fattar du inte det?
Citera
2026-06-23, 00:00
Medlem
Galejans avatar
Strunta i #785 nu. Ni glömmer ju den toalettslickande c-kändisen #792 när ni dränker honom i ert svammel om den flottige dvärgen från tre veckor tillbaka.
Citera
2026-06-23, 00:00
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:

"När allt kommer omkring" heter det, inte "i slutet av av dagen". Tack för inbjudan för övrigt, jag kommer att hoppa på #785 så länge hans helstörda kompis käftar här. Som du tidigare påpekade är jag en jävla surgubbe, men tyvärr måste jag göra dej besviken med att jag inte är någon avundsjuk incel. Jag är nämligen en ganska gammal man med både sambo och två barn, vilket nog är tveksamt om #785 någonsin kommer att ha, allrahelst med den sjuka läggningen han har. Och - på svenska heter det "förstör" i den betydelsen du syftar på, inte "ruinerar". På svenska handlar sistnämnda nämligen om pengar. Inte nog med att du försvarar en gädda - du bidrar till att utarma det svenska språket också med din okunniga anglifierade dynga.
Citera
2026-06-23, 00:03
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
"När allt kommer omkring" heter det, inte "i slutet av av dagen". Tack för inbjudan för övrigt, jag kommer att hoppa på #785 så länge hans helstörda kompis käftar här. Som du tidigare påpekade är jag en jävla surgubbe, men tyvärr måste jag göra dej besviken med att jag inte är någon avundsjuk incel. Jag är nämligen en ganska gammal man med både sambo och två barn, vilket nog är tveksamt om #785 någonsin kommer att ha, allrahelst med den sjuka läggningen han har. Och - på svenska heter det "förstör" i den betydelsen du syftar på, inte "ruinerar". På svenska handlar sistnämnda nämligen om pengar. Inte nog med att du försvarar en gädda - du bidrar till att utarma det svenska språket också med din okunniga anglifierade dynga.

Du är ni andra, snälla släpp #785 nu. Mata inte trollen.
Citera
2026-06-23, 00:03
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Strunta i #785 nu. Ni glömmer ju den toalettslickande c-kändisen #792 när ni dränker honom i ert svammel om den flottige dvärgen från tre veckor tillbaka.
Oroa dej inte. Vi kan hålla både två och tre, t o m fler, gäddor i minnet samtidigt.
Citera
2026-06-23, 00:10
Avstängd
Citat:

Kan inte tala för de andra, men avundsjuk på 785? Haha, nej. Incel? Inte det heller.

Fokusförlyttning på det sista, så du bevisar bara min poäng. Nej, han kommer inte släppas, det kan jag lova dig. Han är en gädda bland alla andra gäddor. Lika vidrig. Men det ser inte du, i och med din bromance med 785. Slå till vetja Men återigen! Gäddorna kommer i olika former och skepnader, men alla lika vidriga med sitt syfte. Varför fser du inte det? Usch och tvi på dig. Usch och tvi!
Citera
2026-06-23, 00:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Oroa dej inte. Vi kan hålla både två och tre, t o m fler, gäddor i minnet samtidigt.

Samma här. Raketcepet glömmer man inte i första taget. Inte Fluffet heller.
Citera
2026-06-23, 00:15
Medlem
populopiduss avatar
#792 wtf. I slutet av chatten kräver gäddan att fiskaren ska hämta sin dotters trosor och slicka i dom (urk!). "Vänta lite" säger fiskaren och skickar kort därefter en video till gäddan som han blir sjukt nöjd över och tycker är sexig.

Har fiskarna nån jävla fiskarlåda med diverse "fiskeredskap" att använda när situationen kräver det, typ barntrosor? Hoppas då fan inte fiskaren slickade på några barntrosor för det är sjukt gjort även om dom är nyinköpta.
Citera
2026-06-23, 00:21
Avstängd
Citat:
att han blivit lurad.

På vilket sätt har "Nicklas" 785 blivit lurad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in