Citat:
Ursprungligen postat av
Sverre1
Hon ville inte ha barnet från början. Man dricker inte i 37 v när man vet att man är gravid fast hon ”låtsades” som hon inte visste.
Drack hon under graviditeten? Förskräckligt ju... Då är det ju en risk att ungen har FAS- fetalt alkoholsyndrom, kanske har hon fattat det och insåg att sån unge mäktar hon nog inte med. Tragiskt men sant så kanske hon insåg läget och rent av ville bli av med ungen?
Hon är ju svår och det var några här inne som skrev att jag inte verkar veta vem jag skrev kommentarer om och det stämmer! Jag har knappt vetat att Jackie är "känd". MEN jag såg en jättekonstig och gammal dokumentär om hennes mamma- kan den ha legat på svtplay? Men det var ett bra tag sen... Men hur som så var mamman gravid med Jackie och hade en katt. Mamman älskade katten. Och plötsligt skulle hon åka bil med katten och då skulle hon till veterinären för att avliva den. Helt iskallt alltså. Inga känslor före eller under avlivningen av katten hon gett intryck av att tycka mycket om. Helt obegripligt.
Men sen har jag förstått att Jackie- förutom att ha en psykopatpappa och nog även en psykopatmamma?- blev fosterhemsplacerad som barn och fick inte bli placerad med sin bror, som sedan dog.
Så att damen, Jackie är störd, kan nog bero både på genetik och livserfarenheter.
Men jag tyckte att hennes mamma var... Creepy. Behandlade katten som jag vet inte vad? Kanske som en blombukett man fått av någon man älskar och som man vill behålla, men inser en dag att man måste kasta den. Men t.om. då visar man nog mer känslor. Men hon var helt som avstängd, "Gulle-gulle katt, nu ska du dö!".
Men det var nog lika bra att Jackie blev av med bebisen och hon borde ju beröm om hon hade den självinsikten.