Citat:
Ursprungligen postat av
MrsAT
Ja, det där var en ny nivå av pinsamhet. Fortsättning lär ju följa. Bauer verkar mkt aktiv nu.
Triggad av Ingrosso så ska han nu visa världen vad som är hans och bara hans. Får vistas backstage men det får inte Emilio. Mitt mitt mitt !!!
Alltså nivå 3-åring på riktigt. Hur fan kan någon ens vilja jobba eller prata med honom??? Dom måste ju tycka som vi. Någon borde dela filmen med hans chefer odyl.så får vi se hur länge han är kvar( om han inte redan är kickad alltså). Högst motbjudande personlighet. Äcklig på riktigt.
Emilio fortsätter och skickar hjärtan och är så gullig. TA TILLBAKA EMILIO ‼️🥰 SurBauer kommer att flippa ur snart känns det som.