2026-06-22, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Han gör alltid sådär, det börjar med att han är nere. Sedan ju mer videon går desto mer levlar han upp genom att boosta sig själv.(Prey and the fucking beast) Jag tycker det är rätt komiskt.

Allt handlar ju om att upprätthålla fasaden, han kan vara ärlig med oss i början om hur dåligt han mår och hur fel allting i hans liv har blivit (vilket vi alla vetat nu väldigt länge)

Men sen så måste han endå kliva in i alpha male / red pill rollen och låtsas som att han är någon han inte är, det är så jävla töntigt
Citera
2026-06-22, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Det vore intressant om hans familj uttalade sig om cirkusen, eller har han manipulerat dom att tro det han gör är bra typ? Det skulle inte förvåna mig.
Han är verkligen sjukt beroende av steroider och att tänka på muskler och jordan Peterson lol.
Fattar inte hur man kan vara så beroende av steroider att man vill flytta från sin familj bara för att träna och knarka lol

Benjoos brorsa trycker ju också steroider och röker gräs.
Så han ser nog inget problem med hur Benjoo lever.
Citera
2026-06-22, 18:41
Medlem
Citat:
Det vore intressant om hans familj uttalade sig om cirkusen, eller har han manipulerat dom att tro det han gör är bra typ? Det skulle inte förvåna mig.
Han är verkligen sjukt beroende av steroider och att tänka på muskler och jordan Peterson lol.
Fattar inte hur man kan vara så beroende av steroider att man vill flytta från sin familj bara för att träna och knarka lol

Dom har säkert försökt prata lite vett i honom, men han är ju så satans envis och speciell

Ena dagen är han hur framgångsrik som helst, och alla som ifrågasätter honom är losers och haters

Nästa dag så pratar han om självmord och hur skönt det hade varit att dö. Han behöver verkligen hjälp asså
Citera
2026-06-22, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Dom har säkert försökt prata lite vett i honom, men han är ju så satans envis och speciell

Ena dagen är han hur framgångsrik som helst, och alla som ifrågasätter honom är losers och haters

Nästa dag så pratar han om självmord och hur skönt det hade varit att dö. Han behöver verkligen hjälp asså

Ja bristen på självinsikt är fantastiskt!
Kan vi få Benjo att ta ett äkta IQtest? Lol
Hade varit det roligaste
Citera
2026-06-22, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Benjoos brorsa trycker ju också steroider och röker gräs.
Så han ser nog inget problem med hur Benjoo lever.

Sorgligt om hela familjen lever i nån slags förnekelse och Benji övertalat alla att allt är bra.
Citera
2026-06-22, 18:56
Medlem
Citat:
Ja bristen på självinsikt är fantastiskt!
Kan vi få Benjo att ta ett äkta IQtest? Lol
Hade varit det roligaste

Fuck IQ-testet. Han är inte book smart han är definitionen av street smart. Tänk dig 10 år av personlig utveckling. Fattar inte varför cleopatra dröjer så länge
Citera
2026-06-22, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HolgerPelle
Fuck IQ-testet. Han är inte book smart han är definitionen av street smart. Tänk dig 10 år av personlig utveckling. Fattar inte varför cleopatra dröjer så länge

Ja men alla på Flashback vill veta Benjos sanna IQ hehe det borde han bjuda på
Citera
2026-06-22, 19:00
Medlem
Benjoo borde ta tillbaka macbooken

Tar han inte tillbaka den nu så är det pengar rätt ner i sjön

Han kommer aldrig få se en krona tillbaka av allt han gett ut till pundaren
Citera
2026-06-22, 19:02
Medlem
Citat:
Benjoo borde ta tillbaka macbooken

Tar han inte tillbaka den nu så är det pengar rätt ner i sjön

Han kommer aldrig få se en krona tillbaka av allt han gett ut till pundaren

Det är nog försent. Zeb sålde den illa kvickt för en fix gissar jag.

Kom ihåg Zeb hade en dator när han flyttade till Da nang. Men han sålde den.
Senast redigerad av buffalo3tys 2026-06-22 kl. 19:13.
Citera
2026-06-22, 19:08
Medlem
Benjoo är en så oerhört känslig kille i grunden

Han borde inte vara på andra sidan jorden isolerad, för han blir en måltavla där borta

Det är bara en tidsfråga före han råkar illa ut, antingen genom Zeb eller nästa person

Jag minns när han hängde ut sin hyresvärd på nätet, sånt kan sluta riktigt illa om man hänger ut fel person. Benjoo förstår inte vad han gör och är som ett litet barn i huvudet. Egentligen så behöver han vara hemma hos familjen i tryggheten där någon kan hålla honom i handen igenom livet, inte vara på vift i ett u-land och hålla på med diverse missbruk
Citera
2026-06-22, 19:11
Medlem
Den här killen är so fucked side ways att han borde köra en in to the wild och försvinna. Hade han inte varit en laglig version av en dvärg och dos av down syndrom så hade han varit med i paradise hotel. Han borde fokusera på att bli politiker istället. Killen är duktig på att svamla, dra snyfthistorier och förneka.
Citera
2026-06-22, 19:14
Medlem
Citat:
Benjoo är en så oerhört känslig kille i grunden

Han borde inte vara på andra sidan jorden isolerad, för han blir en måltavla där borta

Det är bara en tidsfråga före han råkar illa ut, antingen genom Zeb eller nästa person

Jag minns när han hängde ut sin hyresvärd på nätet, sånt kan sluta riktigt illa om man hänger ut fel person. Benjoo förstår inte vad han gör och är som ett litet barn i huvudet. Egentligen så behöver han vara hemma hos familjen i tryggheten där någon kan hålla honom i handen igenom livet, inte vara på vift i ett u-land och hålla på med diverse missbruk

Han behöver legit en 'god man". Lol pratade med en kille engång som hade det och han kallade "goldman" tyckte det lät så jävla kul. Så benjoo behöver en goldman och kanske omyndig förklaras, lycka till mig att skaffa en flickvän säger jag bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in