Citat:
Ursprungligen postat av
OGfog
Varenda punkt dom skulle tillföra Sverige nåt har ju fallerat totalt
Äldrevården ett exempel
funkade mycket mycket mycket bra innan dom kom hit för att knulla gamlingar
Just det!
De som hade utbildning och kunde svenska och var bra på sitt arbete och omtyckta av de äldre ersattes av invandrare utan utbildning och utan svenska som språk.
Arbetsgivare tar in dessa då de kräver lägre lön och en del har lönebidrag.
(jag har arbetat inom vården men de som togs in förstörde ryktet samt gjorde jobbet outhärdligt. Kollegor det inte gick att kommunicera med alls och cheferna brydde sig inte.)