Citat:
Ursprungligen postat av
Onanikrem
Men misskötsamma svenskar då?
-Svar: De tar vi hand om, men vi behöver inte bli hela världens soptipp för det.
Det var mest vänster-svennar som körde den frågan.
Men även dom har börjat tystna, ser den inte lika ofta
För givetvis tar vi hand om vårt eget skräp bättre, om inte alla lastar av sitt skräp här hos oss.
"They are not sending their best" som Donald Trump brukade säga, lol
Dom som tar sig hela vägen hit har ofta en agenda, eller brännt sina chanser i hemlandet, flytt från mord mm
Att få börja med nytt namn och ny ålder i ett helt nytt land när man redan mördat är en chans många har tagit.
Att 85% av alla våldsbrott är från utomeuropeiska män (Brå) bevisar ju att vi hade haft 85% mindre våldsbrott om dom inte var här.
Pure fakta.