Citat:
Ursprungligen postat av
Connykrim
Väldigt konstigt.
Att folk inte förstår att man inte kommer gå mer än lägsta pris som första bud är hel galet.
I Sverige säljer vi för marknadsvärdet. Så med allt från bilar till guld.
Sålde en bil av lite ovanligare sort men tyvärr lite nedgången också för några år sedan.
Hade inte ute någon annons, bilen var egentligen inte till salu men en jävel snokade upp mig ändå, trots hemligt/skyddat nummer. Vad skall du ha sa han. Jag drog till i överkant och vi skrev på dagen efter.
Så gör man affär i Sverige. Skulle aldrig gått lägre då jag egentligen inte behöver pengarna. Dock skönt att få en garageplats ledig ändå.